خرید اقساطی تیبا 2

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:41:25

خودرو یکی از وسایل نقلیه بسیار مهم و اساسی در جامعه است که در هنگام خرید آن باید توجه ویژه‌ای به مشخصلات فنی آن داشته باشید. اگر قصد خرید اقساطی تیبا 2 را دارید، هم اکنون به سایت قسطی کلاب در بخش وسایل نقلیه مراجعه کنید.


خرید اقساطی تیبا 2


تاریخچه تیبا

تیبا از معدود خودروهایی است که قیمتی مقرون به صرفه دارد تا همه اقشار بتوانند آن را خریداری نمایند. کسانی که تازه گواهینامه رانندگی دریافت می‌کنند و نمی‌خواهند از یک خودروی لوکس و پرهزینه استفاده کنند و یا کسانی که یک خودروی دم دستی برای وضعیت چراغ خاموش می‌خواهند این خودرو را بر می‌گزینند!

جالب است بدانید که به این خودرو، زیبای ایرانی لقب داده‌اند و در ساخت قطعات این ماشین از مهندسین خودروساز خارجی هم استفاده شده است، همچنین این خودرو با همکاری‌های کشورهای دیگر طراحی شده است. برای مثال گروه ایتالیایی (IET) و یا آنجلینی در طراحی بدنه نقش داشته‌اند. قابلیت خرید قسطی تیبا 2 در قسطی کلاب فراهم شده است!

مشخصات فنی بدنه تیبا

این خودروی مقرون به صرفه دارای طول 4105 میلی‌متر، عرض 1641 میلی‌متر و ارتفاع 1484 میلی‌متر است، بنابراین جثه‌ای بزرگتر از پراید دارد. قطعات تیبا با پراید مشترک است و حتی از قطعات به کار رفته در ساخت خودروهای ریو و تندر نود هم استفاده شده است. با خرید اقساطی تیبا 2 لذت یک رانندگی درون شهری را ببرید!

سیستم تعلیق مکفرسون همان سیستم به کار رفته در ریو می‌باشد. در مکفرسون، میل موجگیر و کششی از یکدیگر جدا هستند و برخی از قطعات اکسل و تعلیق مانند اتصالات لاستیکی و بوش‌های تعلیق، کمک فنرها، طبق، توپی، میله کششی، بلبرینگ‌ها، رینگ و تایر در جلوی این خودرو با ریو مشترک است.

از طرفی برخی از قطعات مانند فنر، سگدست و میل موجگیر هم مشابه است و فقط در جزئیات تفاوت دارد که همین سبب می‌شود تا نتوان آنها را به جای هم به کار برد و جایگزین کرد. اکسل و تعلیق عقب با تیر پیچشی نیمه مستقلی شبیه به ماشین‌های دوو سیلو، تندر، پراید و ریو ساخته شده است. با خرید اقساطی تیبا 2 ایمن برانید!

در مشخصات موتور هم مشابه با پراید عمل شده است. مگاموتور با همکاری آلمان، تغییراتی مثل افزایش حجم را در این موتور به وجود آورده است، بنابراین قدرت موتور و گشتاور نیرو کمی بهبود یافته‌تر می‌باشد. موفقیت‌های فنی در ساخت تیبا به همین جا ختم نمی‌شود، همچنین جعبه دنده نیز بهتر شده، ضرایب گیربکس تغییر داشته و شتاب و سرعت بهتری حاصل شده است.

فشار گاز این بار بهتر عمل می‌کند، ضمن این که این خودرو از استانداردهای بهتری در محیط زیست برخوردار است و یورو 4 دارد. با خرید قسطی تیبا 2 از طرفداران محیط زیست باشید!

مشخصات ایمنی و رفاهی در تیبا

در تیبا هم مانند ریو از سیستم ترمز شرکت آلمانی بوش کمک گرفته شده که در ذیل برخی از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو بیان شده است:

• کیسه هوای راننده و سرنشینان

• سیستم ضد سرقت یا ایموبلایزر

• ترمز ABS

• مه‌شکن جلو و عقب

• فرمان هیدرولیک

• شیشه‌های برقی جلو

• پخش کننده MP3

اگر بخواهید می‌توانید در صورت پرداخت کمی پول بیشتر از آپشن‌های اضافه‌تری مثل شیشه برقی عقب، آیینه‌های برقی و کیت گازسوز برخوردار شوید. با خرید اقساطی تیبا 2 یک خودروی جمع و جور داشته باشید!

برخی از امتیازات و نکات مثبت ماشین تیبا

• موتور تیبا قدرتمند است و برخی توافق نظر دارند که حتی نسبت به پژو 206، تیبا 2 و دوو سیلو جایگاه بهتری دارد.

• کولر عملکرد پرقدرتی دارد و افت توانش کم است.

• ابعاد مناسب تیبا آن را برای رانندگی شهر مناسب کرده است، در جاهایی که به سختی می‌شود پارک کرد.

• ارتفاع مناسبی دارد.

• سیستم تعلیق بسیار نرم و خوب است و در دست‌اندازها ضربات را جذب می‌کند.

• ترمزها در جلو از نوع دیسکی و در عقب کاسه‌ای هستند و سیستم ضد قفل هم وجود دارد.

• مصرف سوخت بهینه و مناسب است.

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی تیبا

برای تهیه این کوچولوی دوست داشتنی می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات لیزینگ این فروشگاه معتبر اینترنتی برخوردار شوید. از این لیزینگ، وام دریافت کنید و خودروی تیبای خود را سفارش دهید. سپس، نسبت به پرداخت اقساط، اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تیبا 2 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي خودرو تیبا با چک

خرید قسطي خودرو تیبا با چک
خودرو تیبا جز بهترین خودروهای مقرون به صرفه ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطي خودرو تیبا با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه...

خرید اقساطی خودرو کوییک

خرید اقساطی خودرو کوییک
یکی از خودروهای معروف ایرانی که طرفداران بسیاری دارد، خودرو کوییک نام دارد. برای خرید اقساطی خودرو کوییک به بخش وسایل نقلیه در سایت...