خرید اقساطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیکی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 01:39:15

گوشی‌های سامسونگ جز پر طرفدارترین محصولات این برند کره‌ای هستند. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیکی


گوشی s23 ultra سامسونگ

بدون شک کمپانی سامسونگ از بزرگترین تولید کنندگان گوشی‌های اندروید در جهان می‌باشد. این برند گوشی‌های پرچمدار خود را با بالاترین تکنولوژی به کار رفته در تولید کالاهای دیجیتال تولید کرده و در اختیار طرفداران خود می‌گذارد. گوشی S23 ultra از جدیدترین تولیدات این کمپانی می‌باشد که پس از عرضه توانست به عنوان یکی از بهترین گوشی‌‌های سامسونگ در بازار خرید و فروش انواع مختلف این محصولات مطرح گردد. برای آشنایی با مشخصات S23 ultra و روش خرید اقساطی گوشی s23 ultra در این نقد و بررسی با ما همراه باشید. 

مشخصات ظاهری گوشی s23 ultra

کمپانی سامسونگ در ساخت کالای دیجیتال جدید خود سعی نموده، لبه‌های کناری را تخت‌تر طراحی کند و با صاف‌کردن صفحه گوشی از آسیب به آن جلوگیری نماید. این گوشی دارای ابعادی معادل 8.9 × 78.1 × 163.4 میلیمتر و وزنی در حدود 234 گرم می‌باشد. جنس بدنه پشتی و پنل جلویی گوشی از شیشه بوده که برای محافظت در برابر خط‌و‌خش روی آن را گوریلا گلس ویکتوس 2 پوشانده است. فریم دور این گوشی از متریال آلومینیوم تولید شده که از آن در برابر ضربه، خش و سقوط از ارتفاع محافظت می‌کند. با خرید قسطی گوشی s23 ultra از قسطی کلابب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

باتری که در این مدل کالای دیجیتال استفاده شده باتری 5000 میلی‌آمپر لیتیومی است که دارای شارژ سریع 45 واتی است. این باتری قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم 15 واتی و د شارژ معکوس4/5  واتی را نیز دارد. این محصول دارای قلم S-pen بوده که از تاخیر بسیار پایینی برخوردار است و کارایی بالایی در اجرای برنامه‌های مختلف را دارد. از دیگر مشخصات S23 ultra می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

•دارای قابلیت USB Power Delivery 3.0
• برخورداری از اسپیکرها تنظیم شده کمپانی  AKG
•پشتیبانی از استاندارد IP68 برای مقابله با نفوذ آب تا  عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه
•دارای نسخه 5.3 بلوتوث
•جک 3.5 میلیمتری صدا
•پشتیبانی از سامسونگ  DeX
•پشتیبانی از قابلیت UWB

مشخصات صفحه نمایش S23 ultra

کالای دیجیتال جدید سامسونگ دارای نمایشگری با ابعاد 6.8 اینچ از نوع Dynamic AMOLED 2X است که از رزولوشنی معادل 3088 در  1440برخوردار می‌باشد. این پنل در هر اینچ 500 پیکسل را با نرخ به روز رسانی 120 هرتز و محتوای HDR10+ به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش این گوشی دارای روشنایی در حدود 1750 نیت بوده که قابلیت تنظیم وضوح تصویر متناسب با نور محیط را دارد. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده کالای دیجیتال S23 ultra

پردازنده پرچمدار جدید سامسونگ از تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند که در کنار نسخه گرافیکی Adreno 740  هنگام اجرای برنامه‌های سنگین نرم افزاری عملکرد بسیار مناسبی را نشان می‌دهد. CPU گوش S23 ultra دارای 1 هسته Cortex-X3 با سرعت 3.36 گیگاهرتز، 2 هسته Cortex-A715 با سرعت 2.8 گیگاهرتز، 2 هسته Cortex-A710  با سرعت 2.8 گیگاهرتز و در نهایت 3 هسته Cortex-A510 با سرعت 2.0 گیگاهرتز را شامل می‌شود. برخورداری از اندروید 13 با امکان به روز رسانی، رابط کاربری One UI 5.1، حافظه داخلی با ظرفیت 256 گیگابایت، رم 12 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی از دیگر مشخصات فنی این کالا به حساب می‌آیند.

دوربین S23 اولترا

دوربین‌های استفاده شده در این کالای دیجیتال از مهمترین فاکتورهای تمایز در برابر سایر گوشی‌های هوشمند  محسوب می‌شوند. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسوری 200 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.3 اینچی و پیکسل 0.6 میکرونی می‌باشد. این دوربین دارای لنز 24 میلیمتری، گشودگی دیافراگمF/1.7، فوکوس خودکار تشخیص فاز چند جهته، لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس لیزری است. علاوه بر آن وجود یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 13 میلیمتر، دو لنز تله فوتو و پریسکوپ با سنسورهای 10 مگاپیکسل با دریچه‌های دیافراگم f/4.9 و f/2.4 به همراه زوم اپتیکال 3 و 10 برابری از ویژگی‌های آن محسوب می‌شوند. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra به فروشکاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برخورداری از فناوری فوکوس خودکار، تشخیص فاز چند جهته، فوکوس خودکار لیزری، لرزشگیر اپتیکال تصویر، امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه از مشخصات فنی دوربین‌های این کالای دیجیتال می‌باشند. در نهایت دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 26 میلیمتر آخرین لنز به کار رفته در این کالای دیجیتال است که در قسمت جلوی گوشی قرار دارد. قابلیت عکاسی HDR خودکار، دارای لنز واید و مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز دوآل از ویژگی‌های دوربین سلفی S23 ultra هستند. 

شرایط خرید اقساطی گوشی s23 ultra

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که گوشی s23 ultra دارد، برای خرید نقدی آن باید مبلغ بالایی را بپردازید که شاید برای همه کاربران مقدور نباشد. به همین جهت مجموعه قسطی کلاب سعی نموده با فراهم آوردن شرایط فروش قسطی این کالا خرید آن را برای تمامی کاربران طرفدار پرچمداران سامسونگ به وجود آورد. بنابراین برای خرید قسطی گوشی s23 ultra می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نموده و از میان طرح‌های مختلف خرید اقساطی کالاهای دیجیتال، گوشی مورد نظر خود را تهیه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشیA11 سامسونگ

خرید قسطی گوشیA11 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل a11 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشیA11 سامسونگ به بخش...

خرید اقساطی گوشی m33 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m33 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ مدل گلکسی m33 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m33 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...