خرید قسطی گوشی آیفون se 2020

تاریخ انتشار:
1403/2/17 01:40:45

شرکت اپل محصولات متنوع و کاربردی بسیاری دارد که گوشی موبایل جز پرفروش‌ترین آن‌ها می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون se 2020 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی آیفون se 2020


خرید قسطی گوشی آیفون se 2020 به چه صورت است؟

برای خرید قسطی گوشی آیفون  2020 se باید به کجا مراجعه کرد؟ آیا شما در مورد این گوشی بی‌نظیر اطلاعاتی دارید؟ با ما تا پایان این مطلب مفید همراه باشید تا شما عزیزان را با این گوشی بی‌عیب و نقض و در عین حال بسیار زیبا بیشتر آشنا کنیم. 

خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020 به شما این امکان را می‌دهد بدون اینکه لازم باشد از لحاظ مالی خود را تحت فشار قرار دهید؛ صاحب این گوشی بی‌عیب و نقص شوید.

برخی از ویژگی‌های فنی و ظاهری این گوشی

• این گوشی که جزو گوشی‌های میان رده آیفون می‌باشد. صفحه نمایش 4.7 اینچی با نسبت تصویر 16 به 9 دارد و دارای کیفیت تصویر 1334*750 پیکسل می‌باشد.

• این مدل از گوشی‌های آیفون قاب جلو و پشت آن یک محافظ شیشه‌ای دارد و جنس فریم دور گوشی نیز آلومینیومی است.

• این گوشی بی‌نظیر که کیفیت ساخت عالی دارد داری تنها 148 گرم وزن است که این وزن برای گوشی وزنی بسیار سبک محسوب می‌شود. کلید پاور این گوشی در قسمت لبه سمت راست آن قرار دارد و کلیدهای سوئیچ و کنترل میزان صدا در قسمت لبه سمت چپ گوشی تعبیه گردیده است، همچنین حسگر تشخیص دادن اثر انگشت بر روی دکمه Home  قرار گرفته است که با کمک آن می شود قفل برنامه‌های موجود درگوشی را باز کرد.

• گوشی آیفون مدل 2020 se دارای قابلیت پشتیبانی از True Tone است. چیپست به کار رفته در این گوشی A13 bionic است که دارای فناوری هفت نانومتری می‌باشد و توان پردازشی عالی نیز دارد. برای خرید قسطی گوشی آیفون se 2020 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

• یک cpu 6 هسته‌ای دارد که دو هسته آن 2.65 گیگاهرتز و چهار هسته 1.8 گیگاهرتز می‌باشد و حافظه‌ای 64 گیگابایتی با سرعت NvMe را دارد، همچنین نسخه 128 گیگابایت و 256 گیگابایت آن با قیمت‌های بیشتر به بازار عرضه گردیده است.

• در پنل پشتی این گوشی فقط یک دوربین 12 مگاپیکسلی wide با دیافراگم f/1.8 قرار دارد که لنز آن توانایی ضبط ویدئوهای 2160 پیکسلی با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. شرکت اپل حسگر Monocular Depth Sensing را جایگزین دوربین ثانویه (جهت ثبت نمودن تصاویر پرتره استفاده می‌شد) کرده است. دوربین سلفی این گوشی که دارای قابلیت تشخیص چهره است هفت مگاپیکسل می‌باشد.

• شارژ گوشی از طریق باتری 1821 میلی آمپر که جنس آن لیتیوم می‌باشد، تامین می‌شود که برای شارژ نمودن کامل گوشی 150 دقیقه زمان کافی است. این مدل گوشی در برابر گرد و غبار و آب بسیار مقاوم می‌باشد که به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب سالم خواهد ماند. با خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

قیمت گوشی آیفون

شرکت سازنده گوشی آیفون se اعلام نموده است که با وجود اینکه این مدل گوشی در برابر هرگونه گرد و غبار و نفوذپذیری آب مقاوم است، اما از شارژ نمودن گوشی هنگامی که مرطوب است خودداری نمایید! 

در حال حاضر خرید نقدی این گوشی 400 دلار برای علاقمند آن هزینه خواهد برد که می‌توان گفت این میزان هزینه در مقایسه با کارایی‌ها و کیفیت این کالای دیجیتالی قیمتی مناسب است.

فروش قسطی موبایل

شما با خرید قسطی گوشی آیفون se 2020 از قسطی کلاب این امکان برایتان فراهم خواهد شد که یک گوشی بسیار با کیفیت و پر کاربرد را خریداری کنید. 

با مراجعه به سایت قسطی کلاب خرید اقساطی گوشی را بدون نیاز به هیچ ضامنی و تنها با یک دسته چک انجام دهید. این سایت فروش قسطی موبایل را به صورت آنلاین در هر زمان و برای هر نقطه‌ای از کشور انجام خواهد داد.

ناگفته نماند جهت خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020 حداقل باید 30 درصد از مبلغ آن را نقدی پرداخت کنید و مابقی مبلغ را طی یک چک که می‌تواند در فاصله زمانی 4 تا 14 ماه پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل A12

خرید قسطی موبایل A12
گوشی a12 یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل A12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ

خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ
کامپیوتر مخصوص گیم یکی از محصولات برندهای معروف و موفق است و دارای سیستم عامل بسیار قدرتمندی می‌باشد. برای خرید اقساطی کامپیوتر...