خرید قسطی ردمی نوت 9

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:58:00

برند شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که بهترین کیفیت با پایین‌ترین قیمت را ارائه داده است. برای خرید اقساطی ردمی نوت 9 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ردمی نوت 9


سری گوشی‌های ردمی 

نام سری موبایل‌های ردمی، مختص برند شیائومی می‌باشد. این کمپانی چینی پس از برند معروف هوآوی کار خود را آغاز کرد و می‌شود گفت که در ابتدای کار خود، از استراتژی‌های شرکت هوآوی الگو برداشته ‌است.

اما کم کم راه خود را در عرصه طراحی و تولید محصولات الکترونیکی پیدا کرد و توانست به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده کالاهای الکترونیک و لوازم جانبی آن در دنیا بدل گردد. در ادامه همراه قسطی کلاب بمانید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ردمی نوت 9 مطلع گردید. 

شرکت شیائومی 

در کشور چین، یعنی شرکت هوآوی جلو بزند و این مهم را مدیون تلاش‌های شبانه روزی کارمندان خود در زمینه طراحی، ساخت، فروش و خدمات پس از فروش است. 

شرکت شیائومی هر ساله سهم به سزایی از درآمد خالص خود را به بخش تحقیق و توسعه شرکت اختصاص می‌دهد. در ادامه این مقاله با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید اقساطی ردمی نوت 9 مطلع گردید. 

گوشی ردمی نوت 9 

این گوشی هوشمند در اندازه صفحه نمایشگر ۶.۵۳ به بازار عرضه گشته‌ و صفحه نمایشگر خازنی آن، قابلیت تشخیص ۱۶ میلیون رنگ را دارد. این موبایل شیائومی، در اندازه ۱۹۸ گرمی طراحی شده ‌است که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت، طراحی گوشی‌های همراه، در وزنی بسیار سبک می باشد. دو سیم کارته بوده و در وضعیت فعال، یکی از سیم کارت‌ها دایر می‌باشد. 

سیستم عامل ردمی نوت 9 

سیستم عامل این گوشی موبایل از نوع اندروید ۱۰ می‌باشد و جنس تراشه آن MediaTek Helio G85 است. سیستم پردازنده آن هشت هسته‌ای می‌باشد که اندازه هر کدام از این هسته‌ها ۲ گیگاهرتز است و این بر سرعت استفاده از دستگاه می‌افزاید. در ادامه همراه ما باشید تا از شرایط خرید اقساطی ردمی نوت 9 مطلع گردید. 

خرید نقدی یا اقساطی ردمی نوت 9  از سایت قسطی کلاب 

اگر قصد خرید گوشی هوشمند دارید و می‌خواهید موبایلی خریداری نمایید که نه تنها از نظر ظاهری و تکنولوژی ساخت بهترین باشد، بلکه ظاهری بسیار مدرن و شکیل نیز داشته باشد، پیشنهاد ما به شما، خرید گوشی هوشمند شیائومی مدل ردمی نوت 9 است. 

به همین منظور شما می‌توانید به راحتی و از طریق سایت قسطی کلاب، خرید اینترنتی خود را در منزل یا محل کار انجام داده و به آسانی درب خانه تحویل بگیرید و از خریدی امن و راحت لذت ببرید. برای خرید نقدی یا اقساطی ردمی نوت 9، با قسطی کلاب همراه شوید.

خرید اقساطی ردمی نوت 9 از سایت قسطی کلاب

خیلی از مردم ترجیح می‌دهند به جای خرید نقدی و یکجا محصولات مورد نظر خود، از خرید اقساطی سود ببرند. در شرایط خرید به صورت اقساطی، شما می‌توانید به راحتی به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و توسط دو روش بای چک و لیزینگ اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. 

در شرایط خرید به صورت بای چک، شما ‌می‌توانید تا هر سقفی که می‌خواهید، از محصولات قسطی کلاب را خریداری نمایید. در این روش از خرید شما قادر خواهید بود که به سه شیوه پرداخت چک، سفته و کسر از حقوق، محصول مورد نظر خود را به شرط پرداخت مبلغ یک چهارم اولیه آن خریداری کرده و طی ده ماه شروع به بازپرداخت اقساطی آن نمایید.

 اما در شیوه خرید قسطی به صورت لیزینگ، شما بایستی به دو شرکت پارسیان و فراز اندیشان درخواست اعتبار داده و پس از تایید شدن اعتبار توسط یکی از این دو شرکت، محصول مورد نظر خود را تا سقف ده میلیون تومان خریداری کرده و طی ده ماه با سود بسیار کم و در ازای پراخت مبلغ اولیه بسیار کم، خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ‌تاپ لنوو

خرید اقساطی لپ‌تاپ لنوو
انتخاب یک لپ‌تاپ خوب و با کیفیت تصمیم بسیار مهمی است که نیازمند تحقیق و بررسی می‌باشد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپ‌تاپ لنوو...

خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ با شرایطی بی نظیر دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...