خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10

تاریخ انتشار:
1403/6/30 21:56:12

گوشی‌های شیائومی دارای تنوع فراوانی می‌باشند. یکی از بهترین مدل‌های گوشی شیائومی Redmi Note 10 phone می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10

بررسی گوشی پرفروش شیائومی

گوشی ردمی نوت 10 شیائومی ساخت کشور چین در 4 مارس 2021 معرفی شد و 12 روز بعد به بازار عرضه شد. ابتدا ویژگی‌های فنی این گوشی را بیان می‌کنیم؛ سپس درباره شرایط خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 مطالبی را بیان خواهیم کرد.

این گوشی در تمامی زمینه‌ها نسبت به نسل‌های قبل از خود مانند نوت 8 و نوت 9 پیشرفت چشمگیری در نمایشگر، اسپیکر و پردازنده داشته و بدنه آن کوچکتر و سبک‌تر شده است. از نظر اقتصادی در بین گوشی‌های میان رده اقتصادی قرار می‌گیرد که با استقبال خوبی روبه رو شده است.

ابعاد این گوشی 6.43 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل می‌باشد. محافظ این گوشی کورنینگ گوریلا گلس 3 روی پنل جلو و پنل پشت و فریم آن از جنس پلاستیک و وزن این گوشی 178.8 گرم است. گوشی ردمی نوت 10 با پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و اندروید 11 و MIUI 12 عرضه شده که قرار است آپدیت MIUI 12.5 را نیز دریافت کند.

دوربین اصلی گوشی ردمی نوت 10 دارای 4 لنز به صورت دوربین واید 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی می‌باشد که ماژول دوربین آن به زیبایی طراحی شده است. 

امکان فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد. با استفاده از نمایشگر OLED تجربه بسيار عالی در زمینه روشنایی و کنتراست ایجاد می‌کند، همچنین اسپیکرهای استریو باعث می‌شوند صدایی عالی و رساتر داشته باشد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گوشی ردمی نوت 10

گوشی ردمی نوت 10 دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیومی 5000 میلی آمپر ساعت است و دارای شارژر 33 واتی می‌باشد که بسیار سریع است، همچنین 67 درصد باتری را در 30 دقیقه شارژ می‌کند و به ادعای شرکت سازنده 100 درصد باتری را فقط در 74 دقیقه شارژ می‌کند. برند شیائومی در تولید این گوشی از نظر باتری و شارژر در بین گوشی‌های هم قیمت بسیار عالی عمل کرده است.

همچنین این گوشی جذاب دارای حسگر اثر انگشت، قطب نما، مادون قرمز، ژیروسکوپ، رادیو FM و شتاب سنج است و دارای طراحی بسیار عالی می‌باشد که به راحتی در دست جای می‌گیرد و اثرانگشت و چربی را جذب نمی‌کند.

این گوشی جذاب دارای گواهی IP53 است که مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب را دارد؛ یعنی به راحتی می‌توان زیر باران از آن استفاده کرد. این گوشی در 3 مدل حافظه 64 گیگ با رم 4 گیگ128، گیگ با رم 4 گیگ، 128 گیگ با رم 6 گیگ عرضه شده است.

گوشی ردمی نوت 10 دو سیم کارته (نانو سیم-همزمان یکی فعال) است و دارای شبکه‌های ارتباطی 4G,3G,2G می‌باشد، همچنین در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز ارائه شده است. رنگ مشکی و سبز آن مات و رنگ سفید ظاهری صدفی دارد. دسترسی به کلیدهای کنترل صدا و پاور به راحتی و با کمترین جابجایی امکان می‌پذیرد و کلید پاور همزمان نقش حسگر اثر انگشت را دارد.

رجیستر اثر انگشت در کمتر از یک دقیقه انجام می‌شود. درون جعبه گوشی ردمی نوت 10 دفترچه راهنما و یک کیس سیلیکونی شفاف و شارژر 33 واتی و یک کابل شارژر type-C وجود دارد. خریداران محترم می‌توانند به دو روش نقدی و قسطی گوشی ردمی نوت 10 را از سایت www.Ghesticlub.com خریداری کرده که در ادامه توضیحاتی درخصوص خرید اقساطی گوشی ارائه می‌شود. 

شرایط خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10

در سایت قسطی کلاب می‌توانید با شرایط اقساطی انواع کالای دیجیتال مانند خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 را خریداری کنید. ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید؛ سپس با ورود به پروفایل خود و انتخاب لیزینگ مورد نظر از شرایط اقساطی استفاده کنید.

به طور مثال لیزینگ صنعت و معدن با بازپرداخت حداکثر 36 ماهه با کمترین سود و یا لیزینگ پارسیان با بازپرداخت حداکثر 50 ماهه با کمترین میزان پیش پرداخت و یا لیزینگ بای چک با بازپرداخت حداکثر 24 ماهه با امکان خرید با سفته در سایت قسطی کلاب امکان پذیر است.

با مراجعه به بخش سوالات و بخش شرایط اقساطی در سایت قسطی کلاب می‌توانید پاسخ سوالات خود را در این باره بیابید و شرایط خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 را مشاهده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرو مکس

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرو مکس
جدیدترین محصول شرکت بزرگ اپل گوشی آیفون 15 برومکس نام دارد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی galaxy watch

خرید قسطی galaxy watch
برند سامسونگ زیباترین ساعت‌های هوشمند دنیا را طراحی می‌کند و امکانات فوق‌العاده‌ای برای ساعت‌های خود قرار داده است. برای خرید قسطی...