خرید اقساطی گوشی هونور 20 لایت

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:21:50

به تازگی برند Honor از گوشی جدید خود رونمایی کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

خرید اقساطی گوشی هونور 20 لایت

رونمایی جدید از گوشی Honor 

در ابتدای سال 2020 شرکت هوآوی از گوشی جدید خود به اسم Honor 20 Lite رونمایی کرد. ویژگی های فوق العاده این مدل جدید تلفن همراه و زیبایی چشم نواز در طراحی آن سبب شده است که گوشی Honor 20 Lite جز برترین تلفن های همراه شرکت هوآوی شود و فروش فوق العاده ای را تجربه کند. 

در این مقاله قصد داریم به شرح و توضیح ویژگی های گوشی Honor 20 Lite بپردازیم. اگر قصد خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت را دارید در این مقاله همراه ما باشید. 

ترکیب قدرتمند حافظه 

در گوشی Honor 20 Lite از رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار است، با وجود این حافظه شما بیش از 500 قسمت از سریال مورد علاقه خود را می‌توانید در تلفن همراه خود داشته باشید بدون کمبود حافظه و حتی با قرار دادن کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت حجم خالی به دست می‌آورید. 

نمایشگر گوشی Honor 20 Lite اندازه ای برابر با 6.21 اینچ دارد و از ناچ قطره ای برخوردار است. نحوه قرار گیری ناچ در صفحه نمایشگر به گونه ای است که بیش از 90 درصد قاب جلو را نمایشگر تشکیل داده است. 

ناگفته نماند که به دلیل استقبال زیاد از گوشی Honor 20 Lite، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت را امکان پذیر کرده است. 

حالت راحتی چشم 

گوشی Honor 20 Lite دارای ویژگی نسل جدید راحتی چشم است همچنین تاییدیه از TUV Rheinland را دارد، زمانی که شما در محیطی قرار دارید که نور کم است به صورت خودکار گوشی Honor 20 Lite نور آبی صفحه را کاهش می‌دهد و سبب می‌شود که چشمان شما کمتر خسته شوند. 

از ویژگی های دیگر گوشی Honor 20 Lite می‌توان به وجود دو سیم کارت با پشتیبانی 4G اشاره کرد. وجود هوش مصنوعی در گوشی های Honor 20 Lite موجب شده است که حتی زمان ورود و خروج به آسانسور را در حافظه تلفن همراه ثبت می‌کند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت را با شرایط استثنایی مهیا کرده است. 

سیستم امنیتی بالا 

در گوشی های Honor 20 Lite از قفل اثر انگشت و تشخیص چهره استفاده شده است و ویژگی جالبی که در مورد تشخیص چهره وجود دارد این موضوع است که قفل صفحه تنها زمانی باز می‌شود که چشمان شما باز باشد و اگر چشمان شما بسته باشد قفل صفحه باز نمی‌شود.

سیستم امینی بالا در این تلفن همراه سبب شده است که دیگر شما هیچ نگرانی در مورد اطلاعات محرمانه تلفن همراه خود نداشته باشید. اگر علاقه مند به خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت هستید، به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. 

رنگ سه بعدی گرادیان 

گوشی Honor 20 Lite از طراحی بی نظیری برخوردار است. رنگ گوشی Honor 20 Lite جز رنگ های سه بعدی گرادیان می‌باشد و زیبایی بی نظیری را به آن داده است. به همین سبب خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت در قسطی کلاب امکان پذیر شد.

همچنین رنگ گوشی Honor 20 Lite به گونه ای طراحی شده است که در هنگام حرکت درخشش فوق العاده ای را از خود ساطع می‌‌کند. صفحه نمایشگر گوشی Honor 20 Lite بسیار زیبا طراحی شده است و دارای یک ناچ قطره ای است. 

گوشی Honor 20 Lite در قسطی کلاب

وبسایت قسطی کلاب یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در کشور می‌باشد که مشتریان زیادی دارد. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید از تخفیفات ویژه سایت برخوردار شوید و به دلخواه خود خرید کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید نقدی و اقساطی با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت از قسطی کلاب، لذت یک خرید آنلاین را تجربه کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با دو شرکت معروف و معتبر بای چک و لیزینگ پارسیان امکان پذیر شده است و هر کدام شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی اپل

فروش قسطی گوشی اپل
فروش قسطی گوشی اپل از جمله گزینه های بسیار محبوب توسط خریداران در قسطی کلاب است زیرا گوشی های اپل با دارا بودن برخی از ویژگی های منحصر ...

خرید اقساطی موبایل نوکیا

خرید اقساطی موبایل نوکیا
خرید اقساطی موبایل نوکیا، به علت نوسانات موجود و وارداتی بودن این کالای دیجیتال می تواند مورد توجه واقع شود. قابلیت های بالا و امکانات...