خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/22 09:39:17

شرکت اپل بهترین و پرفروش‌ترین برند دنیا است که محصولاتی باکیفیت و متنوع دارد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرو


گوشی آیفون 12 پرو تمام انتظارات شما را برآورده خواهد کرد!

آیفون 12 پرو، جدیدترین گوشی طراحی شده توسط کمپانی اپل است که این گوشی هوشمند تمام انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. در حال حاضر شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو یک نسخه از این گوشی هوشمند را تهیه نمایید. همانطور که می‌دانید دنیای امروز، دنیای تکنولوژی است؛ به این علت که همه روزه شاهد طراحی محصولات جدیدی هستیم که تمامی آن‌ها برای آسایش و راحتی بیشتر زندگی انسان به میدان آمده‌اند.

 گوشی‌های هوشمند جزو آن دسته از محصولاتی هستند که پیشرفت و تکامل خود را مدیون پیشرفت علم و تکنولوژی هستند. جذابیت گوشی‌های هوشمند سبب شده تا همه روزه شاهد تغییرات گوناگونی در قسمت‌های مختلف این وسیله ارزشمند باشیم. این تغییرات در بخش ظاهری و سخت افزاری گوشی‌های هوشمند به خوبی قابل مشاهده هستند. 

به عنوان مثال گوشی‌های هوشمند طراحی شده در سال‌های اخیر همگی از دوربین‌های چندگانه بهره‌ می‌برند. در صورتی که گوشی‌های طراحی شده در زمان گذشته، دارای یک دوربین اصلی بوده‌اند. در این میان، بهتر است با شاهکار جدید کمپانی اپل یعنی آیفون 12 پرو بیشتر آشنا شوید. گوشی آیفون 12 پرو آخرین عضو راه یافته به خانواده اپل بوده که این گوشی هوشمند در چهار مدل مختلف طراحی شده است.

 بنابراین شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو از امکانات بی‌نظیر این گوشی هوشمند بهره‌مند شوید. همچنین در صورت خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو، می‌توانید هزینه خرید این گوشی هوشمند را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. 

ویژگی‌های بحث برانگیز گوشی آیفون 12 پرو

شرکت اپل برای طراحی جدیدترین محصول خود یعنی آیفون 12 پرو از ویژگی‌های گوناگونی بهره‌ گرفته است. در اولین نگاه می‌توان به طراحی ظاهری مدرن و جذاب گوشی آیفون 12 پرو اشاره نمود. مهندسان شرکت اپل برای طراحی گوشی آیفون 12 پرو از طراحی ظاهری بهینه استفاده کرده‌اند. بهتر است بدانید در طراحی بدنه این گوشی هوشمند از "فولاد ضد زنگ استفاده شده در صنایع پزشکی" بهره‌گرفته‌ شده است. 

همچنین استفاده از بدنه براق، جلوه باشکوهی را به آیفون 12 پرو بخشیده است. این موضوع سبب شده تا استفاده از گوشی آیفون 12 پرو احساس خوشایندی را به مخاطبان خود القا نماید. همچنین این گوشی هوشمند همانند برخی از محصولات برند اپل از نمایشگر 1/6 اینچی فوق‌العاده با حاشیه گرد برخوردار می‌باشد. 

شرکت اپل برای افزایش کیفیت نمایشگر آیفون 12 پرو از پنل OLED در طراحی نمایشگر این گوشی هوشمند استفاده کرده است. به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از گوشی آیفون 12 پرو، تمامی ویدیوهای مورد نظر خود را با کیفیت فوق‌العاده‌ای تماشا نمایید. شرکت اپل برای محافظت بیشتر از نمایشگر این گوشی هوشمند، در قسمت صفحه نمایش آن از پوشش "سرامیک شیلد" بهره‌گرفته است. 

این پوشش ترکیبی حرفه‌ای از شیشه و سرامیک است که مقاومت نمایشگر آیفون 12 پرو را تا حد قابل قبولی افزایش خواهد داد. همچنین این محصول شرکت اپل، تراشه توانمند اپل A14 Bionic را در دل خود جای داده است. طراحی این تراشه توسط شرکت اپل و به صورت کاملا انحصاری انجام گرفته است. 

بهره‌گیری از جدیدترین تراشه تولید شده توسط اپل، قدرت و سرعت قابل توجهی را به گوشی آیفون 12 پرو بخشیده؛ همچنین تاثیرات آن، در هنگام کار کردن با این گوشی هوشمند به خوبی مشهود است. 

با مشخصات گوشی آیفون 12 پرو بیشتر آشنا شوید!

گوشی آیفون 12 پرو از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد که برخی از آن ها شامل موارد زیر می‌باشند.

• دارای دوربین سه گانه اصلی با کیفیت‌های 12، 12 و 12 مگاپیکسل

• برخورداری از دوربین سلفی 12 مگاپیکسل

• این گوشی هوشمند در سه نوع مختلف با میزان حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگابایت طراحی شده

• میزان حافظه رم 6 گیگابایت

• برخورداری از پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای

• دارای پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای طراحی شده توسط اپل

خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط فوق‌العاده

با مطالعه موارد ذکر شده در این مطلب اگر شما هم به دنبال تهیه این گوشی هوشمند هستید، ما یک راه ساده را برای خرید آن در نظر گرفته‌ایم. به همین منظور شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو این گوشی هوشمند را با شرایطی کاملا مناسب تهیه نمایید. 

زیرا مزایایی که خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو در اختیارتان قرار می‌دهد، بیشتر از سایر روش‌های خرید خواهد بود. به عنوان مثال شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی آیفون، تمام هزینه این گوشی هوشمند را به صورت ماهیانه پرداخت نمایید.

 به همین جهت فروشگاه قسطی کلاب به عنوان پیش‌رو در زمینه عرضه کالای دیجیتال و فروش اقساطی موبایل آماده است تا تمام نیازهای شما را برآورده سازد. به این ترتیب شما می‌توانید این گوشی هوشمند را از قسطی کلاب به صورت نقدی یا اقساطی خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید a51 سامسونگ قسطی

خرید a51 سامسونگ قسطی
برند سامسونگ یکی از بهترین کمپانی‌های دنیا است که دارای محصولات متنوعی است. اگر تمایل به خرید اقساطی a51 سامسونگ دارید به بخش...

خرید قسطی آیفون se 2022

خرید قسطی آیفون se 2022
یکی از آیفون‌های پرفروش شرکت اپل بی شک مدل آیفون اس ای 2022 می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون se 2022 به بخش موبایل در دسته بندی...