خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/7 16:14:17

جدیدترین گوشی کمپانی اپل مدل آیفون 12 می‌باشد که بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس


کمپانی اپل

شرکت اپل یکی از لوکس‌ترین شرکت‌های دنیا است که به عرضه گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا می‌پردازد. این کمپانی استثنایی بهترین محصولات دیجیتال را ساخته و هم اکنون جز ثروتمندترین کمپانی‌های دنیا می‌باشد. در ادامه قصد داریم یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی به نام اپل آیفون 12 پرو مکس را به شما معرفی نماییم. خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو مکس در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

این دستگاه ابعادی برابر با 7.4 × 78.1 × 160.8 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 228 گرم دارد. جنس بدنه از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و فریم نیز از جنس استیل ضد رنگ می‌باشد، همچنین این گوشی در رنگ در چهار رنگ پرفروش طلایی، خاکستری، گرافیتی و آبی تولید شده است. 

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این گوشی، پشتیبانی از استاندارد IP68 می‌باشد. این استاندارد سبب می‌شود تا بتوانید گوشی را به مدت نیم ساعت تا عمق 6 متری آب فرو ببرید، بدون اینکه آسیبی به گوشی برسد. علاوه بر این که در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است. با خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس یک گوشی شیک و خوش استایل داشته باشید و در جمع دوستان خود بدرخشید!

خصوصیات نمایشگر

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی است که از تکنولوژی سوپر رتینا XDR OLED برخوردار می‌باشد. نرخ نوسازی تصویر در این نمایشگاه 60 هرتز است و نسبت صفحه نمایشگر به بدنه برابر 87.4 درصد می‌باشد.

این صفحه نمایش قابلیت ارائه محدوده وسیعی از رنگ‌ها را فراهم می‌سازد. به علاوه نمایشگر، مجهز به فناوری انحصاری Tru Tone می‌باشد که به منظور بهینه سازی تصاویر به کار می‌رود. به علاوه، از فناوری دالبی ویژن نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. با خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو مکس فیلم ببینید، بازی کنید، وبکاوی کنید و لذت ببرید.

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری

این دستگاه از پردازنده 5 نانومتری Apple A14 استفاده می‌کند و چهار هسته‌ای است، همچنین در محدوده  فرکانسی 1.8 تا 3.1 گیگاهرتز عمل می‌کند و سیستم عامل این دستگاه iOS 14.1 می‌باشد. 

علاوه بر اینکه حافظه رم این دستگاه 6 گیگابایت ظرفیت دارد. حافظه داخلی نیز، در سه نسخه متفاوت 128، 256 و 512 گیگابایت است. با خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس سرعت، دقت و کارایی را تجربه نمایید.

دوربین‌های سه گانه و سلفی

این اسمارت‌فون از یک ماژول دوربین سه گانه و دوربین سلفی برخوردار است و تمامی دوربین‌های موجود در این دستگاه 12 مگاپیکسلی هستند. دوربین‌های سه‌گانه دارای لنز اصلی واید، تله فوتو و اولترا واید است. علاوه بر این، دارای سنسور تایم آو فلایت می‌باشد. 

دوربین سلفی قادر است تا از قابلیت HDMI پشتیبانی کند و امکانات موجود در این دوربین‌ها شامل فلش LED چهارتایی، قابلیت عکاسی پانوراما و PDAF می‌باشد.

کیفیت فیلمبرداری در این دستگاه با نرخ سرعت 60 فریم بر ثانیه و کیفیت 2160 پیکسل است. با خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرو مکس عکس‌هایی هنری بگیرید و هنرمندانه فیلمبرداری کنید.

امکانات و تجهیزات ویژه

در این گجت هوشمند با حسگرهایی مثل مجاورتی، تشخیص چهره، فشارسنج، شتاب سنج، قطب نما و ژیروسکوپ رو به رو هستید. این دستگاه می‌تواند از تکنولوژی وای فای، بلوتوث، NFC، USB لایتنینگ و بلندگوهای استریو استفاده کند. به علاوه، دستگاه دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی می‌باشد که از یک شارژر پرسرعت 20 واتی و یا شارژ بی‌سیم 15 واتی استفاده می‌کند.

پیشنهاد ویژه خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس

اگر قصد خرید گوشی‌های هوشمند شرکت اپل را دارید، از طریق قسطی‌کلاب اقدام فرمایید. قسطی کلاب يک فروشگاه تامين کالاهای دیجیتال مورد نیاز مردم ایران است که شرایط فروش نقدی و اقساطی را به هم‌میهنان عزیزمان ارائه می‌دهد. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ

خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ
اگر قصد خرید تلفن همراه را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشي f23 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید نقدی گوشی A01

خرید نقدی گوشی A01
کمپانی سامسونگ یک برند محبوب کره ای می‌باشد که در ژانویه سال جاری گوشی هوشمند جدیدی به بازار عرضه کرده که از نظر رنج قیمتی.....