خرید ماشین لباسشویی اسنوا قسطي

تاریخ انتشار:
1403/2/23 14:23:12

ماشین لباسشویی یکی از وسایل بسیا مهم در آشپزخانه است و کاربرد مهمی دارد. برای انتخاب یک ماشین لباسشویی مناسب بهتر است که یک برند معتبر را انتخاب کنید. برای خرید قسطي ماشین لباسشویی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ماشین لباسشویی اسنوا قسطي


مقایسه مدل‌های اسنوا SWM-84508 و SWM-84516

مدل 84516 یکی از جدیدترین مدل‌های لباسشویی اسنوا می‌باشد که به تازگی وارد بازار شده است. اسنوا ادعا دارد که محصولات خود را مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌کند. صفحه نمایش این ماشین لباسشویی اندازه متوسطی دارد و کار با آن آسان می‌باشد. مخزن قرارگیری پودر و مواد شوینده در قسمت بالا قرار گرفته است. قابلیت خرید اقساطي ماشین لباسشویی اسنوا در قسطی كلاب فراهم شده است.

در تولید این این محصول هم از موتور معروف دایرکت درایو استفاده می‌شود، این موتور مزایای فراوانی دارد، از جمله قدرت بالای موتور آن است که در حدود 1400 دور در دقیقه می‌باشد، همچنین مصرف بهینه انرژی، کم لرزش، کم صدا بودن و سبکی از ویژگی‌های استثنایی این محصول است.

علاوه بر این، ماندگاری دستگاه نیز بسیار طولانی مدت می‌باشد. در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های این ماشین لباسشویی جذاب را بررسی کنیم. با خرید قسطي ماشین لباسشویی اسنوا قدرت پاک ‌كنندگی را تجربه كنید!

این محصول از سری اکتا با ظرفیت 8 کیلوگرم می‌باشد که درب آن به صورت اتوماتیک از سمت جلو باز می‌شود و برچسب انرژی آن A+++ است. به علاوه این دستگاه، دارای 14 برنامه شستشو می‌باشد. ماشین لباسشویی 84516 از ویژگی نانوسیلور برخوردار است و نمایشگر آن از نورهای LED استفاده می‌کند.

ماشین لباسشویی اسنوا دارای یک ورودی آب می‎‌باشد و نوع دیگ آن نیز از نوع الماس درام است. مدت زمان شستشو در برنامه شستشوی سریع 19 دقیقه به طول می انجامد. با خرید اقساطي ماشین لباسشویی اسنوا از پاكیزیگی در جمع دوستانتان بدرخشید!

مدل 84508 ظرفیت 8 کیلوگرمی دارد و دارای برچسب انرژی A++ است، بنابراین از 14 برنامه شستشو بهره‌مند است، همچنین دستگاه 84508 طراحی زیبا و خاصی دارد. 

وجود درب دودی و بدنه تیتانیومی ظاهر شیکی به دستگاه می‌بخشد و از طرفی دارای موتور دایرکت درایو، نمایشگر LED، قابلیت شستشوی سریع، سیستم شستشوی اتوماتیک، مخزن قفل کودک و سیستم عیب یاب خودکار است، همچنین سرعت چرخش موتور در این دستگاه نیز، 1400 دور در دقیقه است.

بنابراین هر دوی این ماشین لباسشویی‌ها از قدرت شستشوی مشابهی برخوردارند. شستشوی سریع در این مدل هم 19 دقیقه به طول می‌انجامد. جالب است بدانید که برنامه‌های شستشوی دیگر شامل آبکشی اسلامی، آبکشی لباس‌های حساس و کودک، شستشوی مخصوص پارچه‌های روتختی و ملحفه، شستشوی پارچه‌های کتان، شستشوی لباس‌های حساس، شستشوی الیاف غیرطبیعی، شستشوی لباس‌های پشمی، شستشوی لباس‌های جین، شستشوی لباس‌های تیره و مشکی، شستشوی لباس‌های ورزشی و شستشوی اقتصادی است. با خرید قسطي ماشین لباسشویی اسنوا هر چیزی به تمیزی برف می‌شود.

قابلیت جت واش

در هر دو ماشین لباسشویی از قابلیت جت واش برخوردارید. شاید برایتان سوال باشد که جت واش چه کاربردی دارد؟ تکنولوژی جت واش به شما یک نازل قدرتمند ارائه می‌دهد که آب و مواد شوینده را به صورت اسپری بر روی لباس‌ها می‌پاشد.

بنابراین، از مصرف انرژی کمی برخوردار است و سبب می‌شود تا شستشو بهتر انجام شود. علاوه بر این كه، لکه‌ها بر روی لباس باقی نمی‌ماند و پاشیدن مواد شوینده کمک می‌کند تا مواد شستشو به الیاف لباس نفوذ کند. بنابراین، شما از تمیزی حاصل شده، تعجب خواهید کرد. با خرید اقساطي ماشین لباسشویی اسنوا همه چیز از تمیزی می‌درخشد!

اقلام همراه

همراه با این ماشین لباسشویی از اقلام دیگری نیز در جعبه تحویل بهره‌مند خواهیم شد. انواع لوله‌های خرطومی متفاوت، واشرها و مهره‌های متصل شونده، دفترچه راهنما، پایه‌های قابل تنظیم و شلنگ‌های مخصوص آب از جمله این اقلام‌ می‌باشند.

پیشنهاد ویژه ماشین لباسشویی اسنوا

برای خرید ماشین لباسشویی اسنوا می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالا در این فروشگاه بهره‌مند شوید. می‌توانید این وسیله باکیفیت ایرانی را به صورت قسطی بخرید و بقیه لوازم خانگی خود را نیز از این فروشگاه تامین کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي ماشین لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی فلر

خرید اقساطی لوازم خانگی فلر
خرید اقساطی لوازم خانگی فلر یکی از بهترین طرح ها برای خرید لوازم خانگی این برند است. در این مطلب به صورت کامل شرایط، مزایا و نحوه خرید اقساطی ...

خرید اینترنتی لوازم خانگی با سفته الکترونیک

خرید اینترنتی لوازم خانگی با سفته الکترونیک
امروزه خرید اینترنتی جز پرکاربردترین خریدها شده است. برای خرید اینترنتی لوازم خانگی با سفته الکترونیک با چک به دسته بندی لوازم خانگی...