خرید اقساطی گوشي ایفون 14

تاریخ انتشار:
1403/2/22 21:46:24

یکی از بهترین و جذاب‌ترین محصولات شرکت اپل مدل جدید تلفن همراه آن است. برای خرید اقساطی گوشي ایفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي ایفون 14


معرفی کلی گوشی آیفون 14

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و دنیای کالای دیجیتال، کمپانی اپل اولین پرچمدار این حوزه از نظر تولید گوشی‌های هوشمند است. این کمپانی همواره در تلاش برای بهبود و بهینه سازی محصولات تولیدی خود به خصوص گوشی‌های تلفن همراه است. آخرین مدل از آیفون که در سپتامبر 2022 روانه بازار شد، گوشی آیفون 14 بود. این کالای دیجیتال به سرعت بین طرفداران اپل محبوبیت پیدا کرد و فروش فوق‌العاده‌ای را برای این کمپانی به ارمغان آورد.

همانطور که گفتیم این گوشی آخرین مدل حال حاضر کمپانی اپل است و خود کمپانی اقرار کرده است که قدرتمندترین باتری را بین تمام گوشی‌های تولید شده اپل دارد. پس در مرحله اول متوجه شدیم که نقطه ضعف اپل که طول عمر باتری‌های آن است، در این کالای دیجیتال به خوبی برطرف شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های ظاهری و نرم افزاری منحصر به فرد این کالای دیجیتال و نحوه خرید قسطی گوشي ایفون 14 آشنا شویم.

ویژگی‌های گوشی آیفون 14

این کالای دیجیتال از همان لحظات ابتدایی ورود به بازار و پرزنت شدن مورد توجه شیفتگان کالای دیجیتال قرار گرفت. طراحی منحصر به فرد، رنگبندی خاص و زیبا و دوربین فوق العاده این گوشی هر روز تعداد زیادی از مخاطبان را مشتاق به خرید این گوشی می‌کند. متریال مصرفی در ساخت گوشی سازگار با محیط زیست است. صفحه فوق تخت و پشت گوشی که به زیبایی با سه لنز دوربین و آرم اپل تزیین شده است. در دو طرف گوشی مانند طراحی‌های قبلی دکمه‌های ولووم و پاور گوشی قرار دارد. آیفون 14 در 6 رنگ خاص و زیبای سفید، زرد، آبی، یاسی، قرمز و مشکی به بازار عرضه شد. این تنوع رنگی اولین با است که توسط این کمپانی در گوشی‌های تلفن همراه استفاده می‌شود. با خرید اقساطی گوشي ایفون 14 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سیستم عامل این کالای دیجیتال در زمان عرضه ios 16 و قابل آپدیت کردن است. پردازنده اتمی 5 هسته‌ای و تمام تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت این کالای دیجیتال به خوبی قابل لمس است. ویژگی پرطرفدار بعدی این کالای دیجیتال دوربین زیبای پشت گوشی است که از 3 لنز واید، استاندارد و اولترا واید استفاده شده است. دوربین جلو گوشی آیفون 14 هم از کیفیت بی نظیری نسبت به رقیبان برخوردار است و توجه بلاگرها و اینفلوئنسرها را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطی گوشي ایفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رنگبندی آیفون 14

به رسم دیرینه کمپانی اپل حسگر تشخیص چهره قدرتمند در این کالای دیجیتال نیز بکار رفته که در هر حالت قادر به شناسایی چهره می‌باشد. همچنین حسگرهای دیگری مانند حسگر مجاورت، حسگر نور محیط و قطب نما نیز در این کالای دیجیتال وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید اقساطی این کالای دیجیتال آشنا شویم.

نحوه خرید اقساطی گوشي ایفون 14

گوشی آیفون 14 در حال حاضر با قیمتی حدود 800 دلار در آمریکا و اروپا به فروش می‌رسد. همین نشان دهنده این است که این کالای دیجیتال تقریبا جزو گوشی‌های گران قیمت است. همانطور که شما بهتر می‌دانید، با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر، خرید نقدی این کالای دیجیتال ممکن است کار سختی باشید. از همین رو سایت قسطی کلاب شرایط فروش قسطی را برای کاربران خود معرفی می‌کند.

امروزه خرید اقساطی کالای دیجیتال بهترین گزینه در بین طرفداران گوشی همراه است. چه آنهایی که قصد تعویض مدل قدیمی آیفون خود را دارند، چه کسانی که برای اولین بار می‌خواهند اقدام به خرید قسطی گوشي ایفون 14 کنند. شما به راحتی با جستجو در وبلاگ‌های قسطی کلاب می‌توانید اطلاعات مورد نیازتان درباره این کالای دیجیتال را مطالعه کنید همچنین می‌توانید با استفاده از کارشناسان آنلاین یا تلفنی سایت قسطی کلاب از شرایط و نحوه خرید اقساطی گوشي ایفون 14 مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدست بی سیم گیمینگ

خرید قسطی هدست بی سیم گیمینگ
اگر به دنبال خرید یک هدفون عالی و گیمینگ هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی هدست بی سیم گیمینگ از بخش هدفون دسته بندی...

خرید قسطی a52 سامسونگ

خرید قسطی a52 سامسونگ
برند سامسونگ قوی‌ترین برند کره جنوبی در دنیا می‌باشد که محصولات باکیفیتی دارد. برای خرید قسطی a52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...