خرید اقساطی airpods

تاریخ انتشار:
1403/2/14 16:19:54

نسل سوم ایرپاد با نام airpods روانه بازار شده است و فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی airpods به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی airpods


معرفی نسل سوم AirPods

هدفون‌های بی‌سیم اپل با نام اختصاری AirPods طراحی و تولید شده‌اند. به تازگی شرکت اپل از نسل سوم ایرپادهای خود رونمایی کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد نسل سوم AirPods اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما جز طرفداران کمپانی و محصولات اپل هستید، تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید. برای خرید اقساطی AirPods به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را انجام دهید.

تکنولوژی از آینده

سیستم صوتی ایرپادهای نسل سوم اپل بسیار منحصر به فرد است. این سیستم صوتی مستقیم بر روی EQ شما تاثیر می‌‎گذارد و حس نابی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از دیگر ویژگی‌های این ایرپاد می‌توان به جلوگیری از عرق کردن اشاره کرد. این ایرپاد از جنسی ساخته شده که از ایجاد تعریق زیاد جلوگیری می‌کند و مشکلی با عرق کردن و خیس شدن ندارد. 

این ایرپاد یک تجربه سه بعدی را برای شما فراهم می‌سازد و شما حس می‌کنید که در کنسرت یا سالن سینما نشسته‌اید. برای خرید قسطی AirPods به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

با اپل به اوج باس و پایه برسید!

شرکت اپل در نسل سوم ایرپادهای خود سنگ تمام گذاشته است. این ایرپادها به خوبی تقویت شده‌اند و سیستم‌های بیس و بالا و پایین صدا به خوبی و با دقت بالایی به اجرا در می‌آیند. شما با گوش دادن به موسیقی خود را غرق در دریای آهنگ خواهید دید و جزئیات بی‌نظیری از موسیقی را خواهید شنید که قبلا متوجه آن نشده بودید. برای خرید قسطی AirPods به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید بی‌نظیر را تجربه کنید.

صدای باد را از بین ببرید!

یکی از ویژگی‌های استثنایی که در ایرپاد جدید اپل به کار رفته است، وجود یک میکروفون داخلی است که از تداخل وزش باد جلوگیری می‌کند و صدای شما بدون هیچ مشکل و گرفتگی رسا خواد بود. این هدفون بی‌سیم استثنایی دارای آکوستیک ویژه است و با کمک این فناوری از اختلال ایجاد کردن باد در صدای شما جلوگیری خواهد کرد. با خرید AirPods از قسطی کلاب یک خرید باصرفه را تجربه نمایید.

کنترل لمسی ایرپاد در دستان شما!

ایرپاد نسل سومی اپل دارای کنترل لمسی است. شما می‌توانید با لمس کردن ایرپاد خود آهنگ را قطع و وصل کنید و یا صدای موسیقی را کم و زیاد نمایید، همچنین می‌توانید تماس‌های خود را با لمس کردن بخشی از ایرپاد پاسخ داده و یا رد تماس دهید. با خرید اقساطی AirPods از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

ترسی از باران ندارد!

ایرپاد و کیس نگه دارنده نسب سوم اپل ضد آب می‌باشد و در هنگام بارین باران می‌توایند به راحتی از آن استفاده نمایید، همچنین برای تمرینات سنگین که شما خیس عرق خواهید شد کاملا بی خبر است و آسیبی به ایرپاد نخواهد رسید. با خرید قسطی AirPods از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

شارژ ماندگار نسل سوم ایرپاد

نسل سوم ایرپادهای اپل دارای 6 ساعت ماندگاری شارژ در گوشی‌ها و 30 ساعت شارژ ذخیره در کیس آن است. شما می‌توانید با فناوری magsafe و بدون نیاز به سیم ایرپاد خود را شارژ نمایید و از داشتن آن در ساعات طولانی لذت ببرید. با خرید AirPods از سایت قسطی کلاب یک خرید با صرفه را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی AirPods

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک وبسایت فروش آنلاین کالاهای ایرانی و خارجی می‌باشد که شرایط ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این وبسایت با دریافت چک یا سفته از مشتریان خود بدون نیاز به ضامن به فروش اقساطی لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و کالای دیجیتال می‌پردازد. با قسطی کلاب حس خوب خرید را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با سفته به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

موبایل قسطی - با اقساط 12 ماهه

موبایل قسطی - با اقساط 12 ماهه
سامسونگ در تلاش است که جایگاه خود را در بازارهای جهانی تثبیت کند این شرکت سالانه گوشی های لوکس و رده بالای خود را روانه بازار می کند تا به این...