خرید قسطي ماشین ظرفشویی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/21 21:36:31

برند اسنوا با کسب موفقیت‌های روزافزون به مهارت خاصی در تولید لوازم خانگی رسیده است. یکی از محصولات جدید این برند، ماشین ظرفشویی می‌باشد. برای خرید قسطي ماشین ظرفشویی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي ماشین ظرفشویی اسنوا


معرفی ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

این ماشین ظرفشویی دوازده نفره، دارای یک فضای 144 پارچه می‌باشد. این فضا برای یک خانواده پرجمعیت و یا مهمان‌های زیاد مناسب است. در این دستگاه از برنامه‌های پیش تعریف شده اصلی، برای شستشو استفاده می‌شود. 

بر اساس نوع ظروف و میزان کثیفی می‌توانید قدرت و کیفیت مورد نظر را انتخاب نمایید. باید بگوییم که ماشین ظرفشویی 12 نفره اسنوا یک دستگاه کم مصرف و بهینه است و هزینه‌ها را به شدت کاهش می‌دهد. قابلیت خرید ماشین ظرفشویی اسنوا در قسطی كلاب فراهم شده است.

فضای مناسب و كافی

فضای 144 به این معنی است که می‌توانید در هر مرتبه شستن 144 تکه ظرف را درون ماشین جای دهید. پس از اینکه مهمانی خود را برگزار کنید، در کمتر از چند دقیقه می‌توانید ظرف‌هایی شسته شده و خشک شده را با خیال راحت به کابینت ظروف برگردانید. در ضمن این که بابت نماندن هیچ لکه و كثیفی، خاطرجمع خواهید بود.

ارتفاع سبدها در این دستگاه ظرفشویی قابلیت تنظیم دارد، بنابراین هیچ نگرانی بابت جا نشدن ظروف نخواهید داشت. حتی ظروف حجیم مثل قابلمه و سینی هم در این دستگاه به خوبی شستشو می‌شوند. قابلیت خرید قسطي ماشین ظرفشویی اسنوا در قسطی كلاب فراهم شده است.

قابلیت شستشو با تاخیر

با وجود ماشین ظرفشویی کارها پرسرعت‌تر انجام می‌شود. در صورتی که نیاز دارید تا چند ساعت بعد دستگاه را روشن کنید و ظروف خود را شستشو دهید، می‌توانید از قابلیت برنامه تاخیر در شستشو استفاده نمایید. ساعت شستشو را به عقب برگردانید و در زمانی که اوج مصرف نیست، حتی زمانی که به خواب عمیقی فرو رفته‌اید، دستگاه آماده شستشو می‌شود! با خرید اقساطي ماشین ظرفشویی اسنوا محصولی بهینه و كارآمد داشته باشید.

قابلیت تنظیم خودكار

ماشین ماشین ظرفشویی اسنوا این قابلیت را دارد تا به صورت خودکار با توجه به میزان چربی و کثیفی ظروف، به تنظیم دمای آب پردازد و کیفیت شستشو را ارتقا دهد. نتیجه حاصل، ظروفی درخشنده در حد برق زدن خواهد بود!

قابلیت شستشوی مواد غذایی، خشک كنندگی، شستشوی قوی

در ماشین‌های ظرفشویی جدید امکانات فوق‌العاده‌ای وجود دارد. شستشوی میوه‌جات و سبزیجات سبب می‌شود تا ضمن شستن آن‌ها، باکتری‌ها به صورت یکجا و به سرعت از بین بروند. وجود خشک کن هم سبب می‌شود تا لازم نباشد كه ظروفتان را با دست خشک کنید، همچنین شستشوی قوی کمک می‌کند تا هیچ لکه‌ای بر روی ظرف باقی نماند! با خرید قسطي ماشین ظرفشویی اسنوا تمامی ظروف شما از پاكیزگی برق می‌زند!

سیستم عیب یاب هوشمند

سیستم هوشمند برای عیب‌یابی کمک می‌کند تا هرگونه ایرادی را به صورت آنلاین برطرف کنید و نیاز نباشد تا برای کوچکترین مشکلات جزئی در ماشین ظرفشویی، تکنسین را باخبر کنید!

شستشوی نیمه یا نصف

قابلیت شستشوی نیمه یا نصف ظرفیت کمک می‌کند تا بتوانید از مصرف آب، برق و مواد شوینده بیشتر جلوگیری به عمل آورید. در نهایت این ماشین 11 لیتر آب مصرف می‌کند. پس با انتخاب گزینه شستشو با نصف ظرفیت از مصرف آب اضافی جلوگیری به عمل آورید. با خرید اقساطي ماشین ظرفشویی اسنوا در مصرف بهینه انرژی صرفه‌جویی نمایید.

برنامه‌های شستشوی ماشین اسنوا

برنامه‌های شستشو در این ماشین ظرفشویی شامل موارد زیر هستند:

• شستشوی معمولی

• شستشوی اتوماتیک

• شستشوی قوی

• شستشوی اقتصادی

• شستشوی ظروف حساس و شكننده

• شستشوی سریع

• شستشوی روزانه

• شستشوی بی‌صدا

• پیش آب کشی

گارانتی و خدمات پس از فروش

برای این محصول دو سال گارانتی وجود دارد. علاوه بر این، به مدت هشت سال پشتیبانی فنی و قطعات ساپورت می‌شود. با خرید قسطي ماشین ظرفشویی اسنوا خاطری جمع داشته باشید.

پیشنهاد ویژه خرید ماشین ظرفشویی اسنوا

برای خرید این ماشین ظرفشویی بی‌نظیر می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی این فروشگاه معتبر ایرانی استفاده نمایید. به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام کنید. 

شما می‌توانید از لیزینگ‎‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد لوازم خانگی مورد علاقه خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي ماشین ظرفشویی اسنوا از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال پاک شوما

خرید قسطی یخچال پاک شوما
اگر قصد خرید قسطی یخچال پاک شوما را دارید به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی غذا ساز تولیپس

خرید قسطی غذا ساز تولیپس
شما می‌توانید برای خرید قسطی غذا ساز تولیپس به بخش غذاساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...