خرید هارد اکسترنال ای دیتا قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:34:29

داشتن هارد در زندگی روزمره بسیار واجب و ضروری می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید هارد اکسترنال ای دیتا قسطی


خرید هارد اکسترنال ای دیتا

برای ذخیره اطلاعات جانبی خود و همچنین یک نسخه پشتیبان از پایان نامه یا کارهای تحقیقاتی که انجام می‌دهید، داشتن یک هارد اکسترنال یا خارجی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

شرکت ای دیتا از جمله شرکت‌هایی است که به تولید هارد اکسترنال می‌پردازد. در ادامه قصد داريم تا به معرفی يک از بهترين مدل‌های هارد اين شركت بپردازيم. قابلیت خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا در قسطی کلاب فراهم شده است.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD830 ظرفیت 5 ترابایت

ابعاد این دستگاه 33 × 96.2 × 140 میلی متر مکعب و وزن آن 600 گرم می‌باشد. با اين مشخصات قادريد تا اين دستگاه را به راحتی همراه با کیف خود حمل کنید، البته توصیه می‌کنیم در صورتی که هارد را به عنوان یک نسخه پشتیبان در نظر گرفته‌ايد، هیچگاه همراه با لپ‌تاپ خود آن را حمل نکنید تا در صورت سرقت، اطلاعاتتان محفوظ بماند. با خرید قسطی هارد اکسترنال ای دیتایک نسخه پشتیبان داشته باشید!

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این هارد آن است که در مقابل ضربه، آب، شوک، گرد و غبار و شرایط سخت، مقاوم است. این دستگاه باتری‌خور نیست. اين هارد، دارای نشانگر LED است و با کامپیوترهایی كه با سیستم عامل‌های ویندوزی، مک و لینوکس سازگاری دارند، سازگار است.  

همراه با این این دستگاه، از یک دفترچه راهنما و يک کابل USB برخوردار خواهید شد. با خرید قسطی هارد اکسترنال ای دیتا همیشه ذخیره نمایید!

این دستگاه می‌تواند در محدوده 5 تا 50 درجه سانتی گراد فعالیت کند. ولتاژ عملکرد آن به صورت مستقیم با ولتاژ 5 و جریان 900 میلی‌آمپر است. استاندار IP68 سبب می‌شود تا بتوانید آن را در عمق دو متری به اندازه 2 ساعت در آب قرار دهید، بدون اینکه آسیبی ببیند! 

البته، این در صورتی که در پوش را بر روی آن گذاشته باشید. این محصول در دو رنگ پرفروش آبی و نقره‌ای تولید شده است و یک گارانتی سه ساله دارد. سرعت چرخش این هارد 5400 دور در دقیقه است. با خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا کیفیت را تجربه کنید!

از نظر طراحی، لایه بیرونی شیارهای مخصوصی دارد که هدف از طراحی آن تخلیه تدریجی گرما بوده است. حسگرهای ضد شوک کمک می‌کنند تا با اعمال هرگونه ضربه ناگهانی به هارد، فعالیتش متوقف شود و پس از برطرف شدن ضربه به حالت قبلی برگردد. 

این رمزگذاری سبب نمی‌شود تا لپتاپ یا دستگاه کامپیوتر شما کند شود، بلکه تمامی اطلاعات رمزگذاری در درون هارد، انجام می‌شود. با خرید قسطی هارد اکسترنال ای دیتا ایمن بمانید!

وجود درپوش بر روی کانکتوری که به قسمت اتصال USB هارد مرتبط است، نیز سبب می‌شود تا این محصول، در مقابل گرد و خاک و آب دوام بیاورد. در صورت برخورد یا شوک، چراغ چشمک زن، با قرمز شدن به شما هشدار می‌دهد.

از جمله نقاط قوت این هارد می‌توان به استحکام، کیفیت سرعت بالای خواندن و نوشتن، ظاهر مناسب و خدمات پس از فروش خوب، اشاره کرد. وزن این محصول، کمی سنگین می‌باشد و شاید بتوان وزن را یکی از نقاط ضعفش به شمار آورد. با خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا خاطر جمع باشید!

خرید هارد اکسترنال ای دیتا

اگر مایلید تا این دستگاه را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده کالاهای ایرانی بهره مند شوید. 

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا از قسطی‌کلاب است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل ال جی اقساطی

موبایل ال جی اقساطی
طراحی شیک و استفاده از متریال مرغوب در ساخت موبایل ال جی اقساطی آن را به گوشی های اشرافی تبدیل کرده است. در کنار طراحی زیبا می توان به باطری با....

خرید اقساطی مودم

خرید اقساطی مودم
مودم یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در دنیای امروز برای کسانی است که با اینترنت بسیار سروکار دارند؛ این ابزار رایانه ای برای پیمانه ای کردن سیگنال ...