خرید ماشین لباسشویی جی پلاس قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 07:54:30

ماشین لباسشویی جی پلاس یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ماشین لباسشویی‌های موجود در ایران است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس با بهترین قیمت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ماشین لباسشویی جی پلاس قسطی


خرید لباسشویی جی پلاس

جی پلاس یک برند شناخته شده ایرانی است که در کنار برند ال جی و گلدیران فعالیت می‌کند. محصولات برند ال جی در ایران توسط جی پلاس و گلدیران تحت لیسانس کره جنوبی مونتاژ و تولید می‌شوند. 

به علاوه، این شرکت به عنوان یکی از خدمات دهنده‌های اصلی ال جی فعالیتی طولانی مدت دارد. شرکت گلدیران در سطح بین‌المللی به فعالیت می‌پردازد. 

یکی از گروه محصولات این شرکت، تولید انواع ماشین لباسشویی است که دارای کیفیت مناسب، قیمت مقرون به صرفه و امکاناتی بی‌نظیر است. در ادامه قصد داریم تا دو مدل از جدیدترین و پرفروش‌ترین محصولات ماشین لباسشویی این کارخانه را معرفی کنیم. قابلیت خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس در قسطی کلاب، فراهم شده است.

ماشین لباسشویی جی‌پلاس مدل  KD1048T

مدل KD1048T جی پلاس، یک ماشین لباسشویی ده و نیم کیلوگرمی است که در رنگ زیبای تیتانیومی تولید شده است. این ماشین لباسشویی از نوع ماشین‌های لباسشویی درب از جلو است که  با دور موتوری برابر با 1400 دور در دقیقه کار می‌کند. 

همچنين، دارای لوله ورودی آب سرد و گرم می‌باشد. ابعاد آن برابر با85*58*59.5 سانتی متر مکعب است. درب اين ماشين، از سمت چپ باز می‌شود. یکی از نکات فوق‌العاده این دستگاه، داشتن رتبه انرژی A+++ است.

این وسیله، موتوری از نوع اكوپاور اینورتر دارد كه اين موتور پنج سال گارنتی دارد. صفحه نمایش از نوع لمسی و LED است. با خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس در مصرف بهینه انرژی صرفه جویی نمایید.

به علاوه، دارای 16 برنامه بسیار مفید می‌باشد همچنین امكان اضافه كردن 9 برنامه مفيد ديگر را نيز داريد. می‌توانید در حین کار نیز، لباس‌های خود را به ماشین جهت ادامه شستشو اضافه نمایید. 

از جمله برنامه‌های این ماشین لباسشویی، برنامه اختصاصی جهت ضدعفونی کردن است. برنامه شستن لباس‌های حساس و لباس‌های زیر، برنامه شستشوی سريع، برنامه شستشوی لباس‌های زمستانی و برنامه خشک كردن لباس‌ها می‌باشد.

به علاوه، دارای سنسور تشخیص وزن لباس است و مجهز به تايمر زمانی است. برنامه اوزون واش موجود در گزينه‌های اين ماشين نيز سبب می‌شود تا بدون نیاز به آب و مواد شوینده به ضدعفونی کامل لباس‌ها بپردازد. علاوه بر اين، دارای قابلیت ضد آلرژی نيز، می‌باشد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس مانند برف، بدرخشید!

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K723S

این ماشین هفت و نیم کیلوگرمی نيز در رنگ زیبای نقره‌ای ساخته شده است و شرکت گلدیران آن را گارانتی می‌کند. این ماشین نیز دارای تکنولوژی براش‌لس است و مجهز به موتور اکو پاور می‌باشد.

موتور این دستگاه، دارای 5 سال گارانتی است. دارای ابعادی برابر با 85*52/7*59/6 سانتی متر مکعب می‌باشد. با خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس با اطمینان به خرید خود اقدام کنید!

صفحه نمایشی از نوع LED دارد و درجه مصرف انرژی آن از نوع A+ است. همچنین، موتور آن با سرعت 1200 دور در دقیقه عمل می‌کند. از جمله خصوصیات اختصاصی این ماشین داشتن 16 برنامه شستشوی اصلی و 5 برنامه شستشوی تکمیلی  است که می‌توانید آن را به صورت دستی اضافه کنید. به علاوه، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار را نیز دارا می‌باشد. این ماشین نیز دارای تایمر است.

از جمله برنامه‌های مفید آن، داشتن برنامه اختصاصی برای شستن لباس‌های حساس زیر، داشتن برنامه اختصاصی شستشوی قدرتمند برای لباس‌های بسیار کثیف و برنامه اختصاصی برای شستن ملافه و کالاهای خواب است. 

این ماشین طراحی ارگونومیکی دارد که متناسب با بدن است. با خرید نقدی یا اقساطی لباسشویی جی پلاس یک ماشین ایده‌آل با قابلیت‌های ویژه خریداری نمایید.

خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس

اگر مایلید تا این لباسشویی را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان بهره مند شوید.

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس از قسطی‌کلاب است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ
برند جی پلاس یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی است که یکی از بهترین محصولات آن تلویزیون می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ به بخش...

تلویزیون samsung

تلویزیون samsung
انتخاب یک تلویزیون خوب و کاربردی بسیار مهم است. امروزه بهترین برند تلویزیون در دنیا برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ...