خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون

تاریخ انتشار:
1403/2/29 17:40:42

یکی از اساسی‌ترین و بهترین آبمیوه گیری‌های موجود در بازار برند هاردستون است. برای خرید قسطی آبمیوه گیری هاردستون به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون


آبمیوه گیری هاردستون

هاردستون یک برند انگلیسی که با تایید کردن و حک کردن برند خود بر روی محصولات بسیار با کیفیت دیگر برندها فعالیت می‌کند. این برند، محصولاتی نظیر اتو، جاروبرقی، لوازم برقی خانگی مانند آبمیوه گیری، چرخ گوشت، غذاساز و موارد دیگر را در بازارهای کشورهای دیگر دنیا به فروش می‌رساند.

هاردستون در ایران نیز دارای محبوبیت فراوانی است. در ادامه سعی داریم تا به معرفی یکی از محصولات آبمیوه گیری برند هاردستون بپردازیم. خرید قسطی آبمیوه گیری هاردستون در قسطی کلاب فراهم شده است.

آبمیوه گیری هاردستون مدل PJP1041B

این محصول آبمیوه گیری ظاهر مناسبی دارد و با ترکیب رنگی مشکی و نقره‌ای از زیبایی قابل قبولی برخوردار می‌باشد. شرکت جام سرویس این محصول را گارانتی می‌کند.

از جمله مزایای این دستگاه، چهار کاره بودن آن می‌باشد که شما را از خرید چهار وسیله آبمیوه گیری، خردکن، مخلوط کن و آسیاب بی نیاز می‌سازد. 

زیرا امروزه، با توجه به فضای کوچک درون آپارتمان‌ها و محدود بودن مکان، وجود وسیله‌ای که چندین کار را با هم انجام دهد، یک نعمت محسوب می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری هاردستون سالم و مغذی بنوشید!

ابعاد این دستگاه برابر با 195 × 270 × 390 میلی متر مکعب و وزن آن در حدود 3.5 کیلوگرم می‌باشد این آبمیوه گیری به وسیله برق عمل می‌کند. جنس بدنه این محصول از نوع پلاستیک می‌باشد که یک لایه استیل ضد زنگ بر روی آن قرار گرفته است.

این آبمیوه گیری نیز مانند بیشتر آبمیوه گیری‌ها دارای یک مخزن مناسب است که ظرفیت این مخزن در حدود نیم لیتر می باشد. همچنین، دارای یک مخزن تفاله است. 

مخزن جادویی

وجود مخزن تفاله سبب می‌شود تا در صورت گرفتن آب میوه‌هایی مثل هویج و کرفس، قسمت‌های پالپی توسط تفاله‌گیر گرفته شود و به شما یک نوشیدن رقیق و گوارا ارائه دهد. با خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون معجونی گوارا و انرژی بخش نوش جان کنید!

وجود قابلیت دو سرعت نیز سبب می‌شود تا در مواجهه با میوه‌های سفت و نرم به صورت بهینه عمل کنید. برای مثال هنگامی که آب میوه‌هایی مثل گوجه فرنگی را می‌گیرید نسبت به گرفتن آب میوه‌هایی مثل آب هویج که از سفتی بیشتری برخوردارند، صحیح عمل کنید. 

یعنی سرعت کمتر را برای میوه‌های نرم و سرعت بیشتر را برای میوه‌های سفتر در نظر بگیرید. توان مصرفی این دستگاه 1000 وات است و این قدرت سبب می شود تا بتوانید همه میوه‌ها را آبگیری کنید. با خرید قسطی آبمیوه گیری هاردستون روزانه یک لیوان تندرستی و نشاط بنوشید!

از جمله خصوصیات فوق‌العاده این دستگاه، وجود قابلیت ضد لغزش و سیستم ضد چکه می‌باشد. سیستم ضد چکه کمک می‌کند تا در نواحی مورد استفاده از دستگاه، هیچگونه کثیفی به بار نیاید و مجبور به تمیز کردن کابینت و یا محیط آبمیوه گیری نباشید.

وجود پایه ضد لغزش نیز کمک می‌کند تا نگرانی از بابت ایمنی محصول، از نظر افتادن نداشته باشید. با خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون از بابت تمیز ماندن محیط پس از گرفتن آبمیوه و یا مراحل انجام کار هیچ گونه نگرانی نداشته باشید!

تیغه‌های آبمیوه گیری از استیل ضد زنگ ساخته شده است. وجود استیل ضد زنگ، این محصول را در مقابل رطوبت و آب مقاوم نگه می‌دارد. همچنین، استحکام زیاد تیغه‌های فلزی سبب می‌شود تا دستگاه شما ماندگاری بالایی داشته باشد و به زودی خراب نشود. 

همچنین، می توانید با استفاده از پارچ مخلوط کن به تهیه آبمیوه‌هایی مثل هندوانه و طالبی نیز بپردازید. با خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون هر روز یک لیوان نوشیدنی بهشتی میل کنید!

خرید آبمیوه گیری هاردستون

اگر مایلید تا این آبمیوه گیری را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان بهره مند شوید.

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی آبمیوه گیری هاردستون از قسطی‌کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات
برند زیرووات بهترین و کاربردی‌ترین ماشین ظرفشویی‌ها را طراحی و تولید می‌کند و از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی ماشین ...

خرید اقساطی یخچال و فریزر پاکشوما

خرید اقساطی یخچال و فریزر پاکشوما
برند پاکشوما برندی استثنایی و معروف در ایران است. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر پاکشوما به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...