خرید قسطی a23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/21 23:49:03

خرید قسطی a23 سامسونگ با قیمتی عالی یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما به شما است. برای خرید این گوشی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی a23 سامسونگ



نگاه کلی به گوشی a23 سامسونگ

خرید قسطی a23 سامسونگ از جمله خواسته‌های افراد است. این محصول از شرکت سامسونگ به دلیل برخورداری از قیمت مناسب و ویژگی‌های خارق العاده خواهان بسیار زیادی دارد. خرید نقدی این محصول با توجه به موارد مختلفی میسر نیست. قابل ذکر است که گوشی سامسونگ A23 به عنوان یک محصول میان رده توسط کمپانی فوق به بازار عرضه شده است.

خرید اقساطی a23 سامسونگ با توجه به ویژگی‌های این محصول به هیچ عنوان اقدام غیر منطقی نمی‌باشد. برخورداری از صفحه نمایش بسیار با کیفیت و پیشرفته به همراه پردازنده قدرتمند از جمله ویژگی‌های بسیار فوق العاده این گوشی است، علاوه بر آن گفتنی است که سامسونگ برای این گوشی از دوربین چهار گانه استفاده کرده است که در نوع خود جالب توجه است. باتری محصول فوق برای افرادی که به دنبال یک گوشی با باتری قدرتمند و مناسب هستند نیز بسیار مناسب است. 

صفحه نمایش

افرادی که به دنبال خرید قسطی a23 سامسونگ هستند معمولا به صفحه نمایش آن دقت زیادی می‌کنند. سامسونگ همانند اکثر محصولات خود عملکرد بی نظیری در مورد صفحه نمایش گوشی فوق داشته است. استفاده از فناوری PLS LCD با حداکثر نرخ نوسازی 90 هرتز از جمله ویژگی های گوشی فوق است. قابل ذکر است که اندازه نمایشگر این کالای دیجیتال 6.6 اینچ بوده و رزولوشن آن 1080*2408 پیکسل می‌باشد.

پردازنده

یکی از ویژگی‌های خارق العاده گوشی فوق مربوط به پردازنده آن است. سامسونگ برای این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 680 استفاده کرده است. پردازنده گوشی فوق 6 نانو متری است. قابل ذکر است که پردازنده گرافیکی گوشی سامسونگ A23، از نوع Adreno 610 می‌باشد. خرید اقساطی a23 سامسونگ با توجه به پردازنده بسیار قدرتمند این گوشی توصیه می‌گردد. افراد با خرید این محصول می‌توانند نیازهای خود را به بهترین شکل ممکن رفع نمایند.

دوربین اصلی و سلفی

سامسونگ از یک دوربین چهارگانه برای دوربین اصلی این گوشی استفاده کرده است. حسگر اول دوربین اصلی از نوع عریض بوده و دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی می‌باشد.
حسگر دوم دوربین اصلی کالای دیجیتال فوق از نوع فوق عریض بوده و از رزولوشن 5 مگاپیکسلی برخوردار است. حسگر سوم دوربین اصلی محصول فوق از نوع ماکرو می‌باشد و رزولوشن آن 2 مگاپیکسل می‌باشد. حسگر چهارم دوربین اصلی  این کالای دیجیتال از نوع عمق سنج می‌باشد و رزولوشن آن 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی گوشی سامسونگ A23 دارای یک حسگر از نوع عریض می‌باشد و رزولوشن آن 8 مگاپیکسلی است. افرادی که نیاز به یک گوشی با دوربین اصلی و سلفی مناسب دارند می‌توانند اقدام به خرید قسطی a23 سامسونگ نمایند و نیاز خود را به بهترین شکل ممکن رفع نمایند.

باتری

سامسونگ برای این کالای دیجیتال خود از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر استفاده کرده است. این باتری می‌تواند از شارژ سریع پشتیبانی نماید. علاوه بر آن باتری فوق قابلیت شارژ شدن با حداکثر توان 25 وات را دارا می‌باشد. 

قیمت و شرایط خرید اقساطی a23 سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ A23 با توجه به پارامترهای مختلف منحصر به فرد می‌باشد. یکی از پارامترهای بسیار مهم که سبب افزایش و کاهش قیمت این گوشی می‌گردد قیمت ارز است. این محصول به عنوان یک محصول وارداتی در کشور شناخته می‌گردد و قیمت آن با قیمت ارز رابطه مستقیمی دارد. با توجه به شرایط اقتصادی ناپایدار در کشور و نوسان شدید قیمت ارز نمی‌توان قیمت دقیق این گوشی را ذکر کرد.

خرید اقساطی گوشی سامسونگ A23 برای افراد توسط مجموعه قسطی کلاب ایجاد شده است. این مجموعه اقدام به فروش اقساطی گوشی سامسونگ A23 کرده است و افراد می‌توانند برای خرید قسطی a23 سامسونگ یکی از شرایط فروش اقساطی این محصول را که توسط وب سایت قسطی کلاب ارائه شده است را انتخاب و سفارش خود را تکمیل کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ساعت هوشمند ایسوس

خرید نقدی ساعت هوشمند ایسوس
زندگی در قرن حاضر با پیشرفت تکنولوژی و دنیایی که روز به روز بیشتر از قبل به سمت هوشمند سازی به پیش می‌رود و تاثیر زیادی که بر افزایش سرعت زندگی...

خرید قسطی گوشي mi 11 ultra

خرید قسطی گوشي mi 11 ultra
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های شیائومی بی شک مدل mi 11 ultra است. برای خرید قسطی گوشي mi 11 ultra به بخش موبایل در دسته بندی...