خرید قسطي ایکس باکس سری ایکس

تاریخ انتشار:
1403/2/21 09:31:34

شرکت مایکروسافت یکی از بهترین برندهای دنیا است که دارای کنسول‌های بازی فوق‌العاده‌ای می‌باشد. برای خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


 خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس


ایکس باکس سری ایکس؛ قدرتمندترین کنسول بازی جهان

ایکس باکس سری ایکس، قدرتمندترین کنسول بازی موجود در جهان بوده که طراحی این دستگاه توسط شرکت مایکروسافت صورت گرفته است. در شرایط کنونی خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس، تهیه این کنسول بازی را به بهترین شکل ممکن امکان پذیر خواهد کرد. بالاخره پس از گذشت چندین سال از عرضه کنسول‌های نسل هشتمی مایکروسافت حالا نوبت به عرض اندام کنسول‌های نسل نهمی این کمپانی رسیده است.

مایکروسافت درست درسالی که جهان با مشکل بزرگی همچون بیماری کرونا دست به گریبان بود؛ با عرضه کنسول‌های نسل نهمی خود یعنی ایکس باکس سری ایکس و اس، دردهای گیمرها را تا حدی تسکین بخشید. یکی از اهداف شرکت مایکروسافت در خصوص عرضه ایکس باکس سری ایکس جبران شکست‌های گذشته این کمپانی بوده است.

به گفته‌ی سازندگان ایکس باکس سری ایکس، این کنسول بازی می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برای علاقه‌مندان به بازی سرگرمی ویدیویی خلق کند. مایکروسافت برای طراحی ایکس باکس سری ایکس، تمام تلاش خود را به کار بسته تا این کنسول بازی با نهایت کیفیت و عملکرد ممکن عرضه شود. 

این کمپانی در این امر تا حد قابل قبولی موفق بوده است؛ به گونه‌ای که ایکس باکس سری ایکس می‌تواند جدیدترین بازی‌های روز دنیا را با بهترین گرافیک ممکن اجرا نماید. به همین جهت شما هم می‌توانید با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس، بازی‌های ویدیویی مورد علاقه خود را به شکلی جدید تجربه نمایید. همچنین با خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس شما می‌توانید هزینه خرید این کنسول بازی را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. 

ایکس باکس سری ایکس؛ کنسولی با طراحی ساده در عین حال زیبا

یکی از نکاتی که در اولین برخورد با ایکس باکس سری ایکس به چشم می‌آید، طراحی این کنسول است. برخلاف شرکت سونی که کنسول نسل نهمی خود را با طراحی منحصر به فرد روانه بازار کرده بود؛ مایکروسافت کنسول نسل نهمی خود را با ظاهری ساده و جذاب طراحی کرده است. 

استفاده از طرح مکعب مستطیل ساده با بهره‌گیری از رنگ مشکی ظاهر مناسبی را به این محصول مایکروسافت بخشیده است، همچنین طراحی کنسول ایکس باکس سری ایکس، به گونه‌ای انجام گرفته که می‌توان آن را به صورت عمودی یا افقی استفاده نمود. شاید یکی از نقاط ضعف ایکس باکس سری ایکس، عدم وجود درگاه USB Type-C در این کنسول بازی باشد. 

شرکت مایکروسافت برای جبران این موضوع در طراحی ایکس باکس سری ایکس، از سه درگاه USB 3.1 Type-A بهره‌گرفته است. همچنین این کنسول نسل نهمی مجهز به یک درگاه HDMI 2.1، یک درگاه اترنت و یک درگاه کارت حافظه می‌باشد.

ایکس باکس سری ایکس؛ کنسولی توانمند در اجرای بازی‌ها

به گفته‌ی شرکت مایکروسافت ایکس باکس سری ایکس، سریع‌ترین و توانمندترین کنسول طراحی شده در طول تاریخ است. این کنسول بازی می‌تواند بازی‌های ویدیویی را با کیفیت 4k نرخ 120 فریم بر ثانیه اجرا نماید. این موضوع به خاطر استفاده از قطعات سخت افزاری قدرتمند در طراحی ایکس باکس سری ایکس است. 

مایکروسافت برای طراحی این کنسول فوق‌العاده از یک پردازنده گرافیکی با قدرت 12 ترافلاپس و یک پردازنده مرکزی با معماری Zen 2 بهره گرفته است. همچنین وجود حافظه پر سرعت SSD در ایکس باکس سری ایکس، سرعت فوق‌‎العاده‌ای را برای این کنسول به ارمغان آورده؛ به گونه‌ای که لودینگ بازی‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. علاوه بر آن، در قسمت حافظه موقت این کنسول بازی از 16 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. 

با ایکس باکس سری ایکس تمام بازی‌های روز دنیا را با هزینه‌ای اندک تجربه کنید!

یکی از نقاط قوت استفاده از کنسول‌های مایکروسافت بهره‌مند شدن از خدمات سرویس گیم‌پس است. بهتر است بدانید سرویس گیم‌پس یکی از جدیدترین خدمات ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت است. به وسیله این سرویس کاربران می‌توانند بسیاری از بازی‌های ویدیویی را با خرید اشتراک گیم‌پس تجربه نمایند. این موضوع در مقایسه با خرید کامل بازی‌ها، مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط عالی

با این تفاسیر شما هم می‌توانید این کنسول بازی را به شیوه‌ای کاملا مناسب خریداری نموده و از امکانات آن بهره‌مند شوید، اما این امر به چه صورت امکان پذیر خواهد بود؟ در حال حاضر افراد برای تهیه ایکس باکس سری ایکس از شیوه‌ها و روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که مناسب‌ترین آن خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس است.

زیرا با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس می‌توان این کنسول بازی را با شرایطی ایده‌آل خریداری نمود. همچنین خرید اقساطی کنسول بازی مایکروسافت فشار کمتری را به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد کرد، بنابراین شما هم می‌توانید این کنسول بازی را همراه با شرایطی مناسب، از فروشگاه قسطی کلاب خریداری کنید. 

ناگفته نماند که فروشگاه قسطی کلاب به عنوان مرکز فروش قسطی ایکس باکس، این کنسول بازی را به صورت نقدی نیز به فروش می‌رساند. جهت کسب آگاهی بیشتر به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کرده و از شرایط خرید اقساطی آگاه شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون قسطی

تلویزیون قسطی
تلویزیون وسیله ای می باشد که در طول سال های مختلف دچار تغییرات گسترده ای شده است در ابتدا تلویزیون ها تنها قادر به پخش برنامه های سیاه و سفید ...

خرید اقساطی ps4 با دو دسته

خرید اقساطی ps4 با دو دسته
یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت سونی پلی استیشن 4 می‌باشد. شما می‌توانید خرید اقساطی ps4 با دو دسته را در بخش بازی سرگرمی...