خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 8

تاریخ انتشار:
1403/2/23 10:26:53

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای شناخته شده ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8

 
مهم‌ترین مشخصات تلویزیون ایکس ویژن سری 8 

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 توسط فروشگاه آنلاین قسطی کلاب اجرایی شده است. تلویزیون سری 8 ایکس ویژن به جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات مجهز شده است.

برخورداری از فناوری‌های مدرن و جدید و رزولوشن و کیفیت تصویر فوق‌العاده، تلویزیون‌های ایکس ویژن را در ردیف بهترین‌های بازار قرار داده است. طراحی منحصر به فرد و زیبایی تلویزیون ایکس ویژن سری 8، بسیاری از خریداران را به خرید این محصول باکیفیت و مدرن ترغیب می‌نماید. 

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 به فناوری UHD 4K مربوط می‌شود. پشتیبانی از فناوری 4K، قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت و وضوح بالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نمایش تصاویر واقعی و زنده با بیش از 8 میلیون پیکسل، موجب نمایش رنگ‌ها با نهایت کیفیت و وضوح می‌شود. این قابلیت برای تماشای تصاویر و فیلم‌های روز دنیا و انجام بازی‌های کامپیوتری، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

قابلیت HDR 10، امکان به تصویر کشیدن تصاویر با کنتراست بالا را برای کاربر فراهم می‌آورد. مجهز شدن تلویزیون X vision series 8 به فناوری MEMC، دو برابر شدن سرعت انتقال تصاویر در نمایشگر دستگاه را به دنبال دارد. ویژگی MEMC با حذف لرزش تصاویر دریافتی، جابجایی و حرکت در فیلم‌ها را به صورت طبیعی و روان جلوه می‌دهد.

بهره‌مندی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 از پنل IPS، در افزایش کیفیت تصاویر و ارائه فرمت‌های تصویری روشن و واضح، نقش بسزایی ایفا می‌نماید. استفاده از پنل باکیفیت در ساختار این محصول، حتی در صورت تماس جسم یا دست با نمایشگر، کیفیت، نور و رنگ تصاویر بدون افت کیفیت به نمایش در می‌آیند. 

سایر مشخصات تلویزیون ایکس ویژن سری 8

مجهز شدن به سیستم صوتی Pure sound را می‌توان از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 برشمرد. در پرتو وجود این سیستم، صدایی باکیفیت، طبیعی و واضح در سرتاسر محیط طنین انداز می‌شود. 

پشتیبانی تلویزیون LED هوشمند ایکس ویژن از قابلیت پخش صدای دالبی، صدایی بی‌نظیر، رسا و تجربه‌ای لذت بخش را در هنگام تماشای فیلم و سریال برای کاربر پدید می‌آورد. تعبیه بلندگوها در قسمت جلویی تلویزیون، موجب انتشار صدا به صورت مستقیم و بدون بازگشت می‌شود.

وجود سیستم عامل اندروید 10 در تلویزیون هوشمند x vision 8، قابلیت متصل شدن به اینترنت و ورود به دنیای وب و وبگردی را امکان پذیر ساخته است. برخورداری از قابلیت WIFI Screen mirror از ویژگی‌های خاص خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 به شمار می‌آید. با استفاده از این قابلیت صفحه گوشی هوشمند بدون استفاده از رابط و کابل فیزیکی، با تلویزیون اتصال برقرار می‌کند. بر این اساس، امکان تماشای تمام محتویات گجت های هوشمند بر روی نمایشگر تلویزیون محقق می‌شود.

دارای ریموت کنترل هوشمند، پشتیبانی از فرمت تصاویر (GIF/PNG/BMP/JPEG)، فرمت‌های ویدئویی (AV1/VC1/MPEG4/MPEG2/H.265)، فرمت‌های صوتی (LPCM/HE-AAC/AC3/MP3)، نرخ تازه سازی 60 هرتز، نسبت تصویر 16:9، زاویه دید 178 درجه و وضوح تصویر 2160 در 3840 پیکسل، از دیگر مشخصات خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 تلقی می‌گردد. 

نحوه خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8

فروش قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 توسط مجموعه معتبر قسطی کلاب با قیمت مقرون به صرفه و مناسب وارد فاز اجرایی شده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی ghestuclub.com از ریز و جزییات این طرح اطلاعات لازم را کسب نمایند، همچنین علاوه بر تسهیلات فروش اقساطی، امکان خرید انواع لوازم خانگی به صورت نقد و با مناسب ترین قیمت‌ها از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب وجود دارد.  

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون جی پلاس

تلویزیون جی پلاس
برند جی پلاس یکی از جدیدترین برندهای ایرانی می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم...

فروش قسطی ماشین لباسشویی اسنوا

فروش قسطی ماشین لباسشویی اسنوا
برای برخورداری از یک ماشین لباسشویی باکیفیت و بادوام، فروش قسطی ماشین لباسشویی اسنوا، گزینه بهینه ای به شمار می رود...