خرید قسطی خودرو کوییک R

تاریخ انتشار:
1403/3/1 12:46:12

یکی از خودروهای ویژه و جذاب سایپا مدل کوییک می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو کوییک R به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید قسطی خودرو کوییک R



خودرو کوییک R

خرید قسطی خودرو کوییک R یک راهکار بسیار عالی می‌باشد تا همه افراد بتوانند صاحب خودرو شوند. در شرایط فعلی بازار و با نوسانات شدید قیمت خودرو و همچنین قرعه کشی‌های نا معلوم شرکت‌های خودروسازی، صاحب خودرو شدن کار بسیار سختی شده است. از طرفی قیمت‌های نجومی خودرو‌ها باعث شده که اکثر افراد نتوانند به سمت خرید خودرو روند.

اگر خرید خودرو از افراد و یا مراکز نامعتبر انجام شود ممکن است متحمل ضررهای مالی زیادی شوید، به علاوه بیشتر افراد تمام پول خرید خودرو را ندارند. سایت قسطی کلاب با در نظر گرفتن مشکلات جامعه و نیاز روز تلاش کرده با فروش قسطی خودرو به اقتصاد مردم کمک کند. از همین رو خرید اقساطی خودرو کوییک R یک روش بسیار راهبردی برای رفع مشکلات حمل و نقل می‌باشد. 

مشخصات خودرو کوییک R

این خودرو ساخت شرکت سایپا می‌باشد که با خودروهای تیبا و ساینا به لحاظ مشخصات فنی تشابه زیادی دارد. کوییک R در دسته خودروهای هاچبک قرار می‌گیرد که به صورت دو رنگ به بازار عرضه گردیده است و به جز رنگ، تفاوتی با کوییک معمولی ندارد. قدرت موتور به وسیله جعبه دنده 5 سرعتی دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت خودرو، حدود 13 ثانیه می‌باشد.

حداکثر سرعت این خودرو 160 کیلومتر بر ساعت می‌باشد و ظرفیت باک آن 41 لیتر می‌باشد. میزان مصرف سوخت این خودرو در 100 کیلومتر معادل 7.2 لیتر می‌باشد که از جمله خودروهای کم مصرف می‌باشد. ترمزهای جلو خودرو کوییک R دیسکی و ترمزهای عقب به صورت کاسه‌ای می‌باشد. گنجایش صندوق عقب این خودرو معادل 225 لیتر می‌باشد. رینگ‌های این خودرو آلومینیومی دو رنگ می‌باشد که بر زیبایی این خودرو بسیار موثر می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو کوییک R به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امکانات

این خودرو همانند بسیاری از خودروهای داخلی دارای آپشن‌هایی است که در ادامه برخی از آنها را بررسی کنیم. از جمله امکانات کاربردی و مهم کوییک R می‌توان به کیسه‌های هوا برای راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت، سنسور عقب، آینه بغل برقی، گرمکن شیشه اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید با تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو نور خودرو را به کنترل خود در آورید. با خرید اقساطی خودرو کوییک R از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

درب‌های خودرو پس از تصادف به صورت اتوماتیک باز می‌شود که این آپشن به ایمنی سرنشینان پس از تصادف کمک شایانی خواهد کرد. نمای عقب شیشه‌های این خودرو مشابه با خودرو بی ام و ایکس 1 می‌باشد که بسیار شکیل و زیبا است. طراحی داخل کابین کوییک R به صورت دو رنگ مشکی‌ و نقره‌ای یا مشکی و قرمز می‌باشد که درون خودرو را بسیار خاص و شیک کرده است. 

خرید قسطی خودرو کوییک R از قسطی کلاب

خرید اقساطی خودرو در سایت قسطی کلاب به صورت تحویل فوری می‌باشد و با انتخاب خودرو و پرداخت بخشی از مبلغ آن، خودرو را تحویل بگیرید. در سایت قسطی کلاب شرایط به صورت فروش قسطی بسیار آسان می‌باشد و اکثر افراد خرید اقساطی را نسبت به خرید نقدی، ترجیح خواهند داد. قسطی کلاب تلاش کرده تا با فروش قسطی خودرو با اقساط بلند مدت و مطابق با توانایی مخاطبان گام بزرگی در زمینه فروش اقساطی خودرو بردارد. 

خرید اقساطی خودرو کوییک R یک موقعیت استثنایی برای کاربران سایت قسطی کلاب می‌باشد که می‌توانند از آن به نحو احسن استفاده نمایند. در این سایت می‌توانید با پرداخت یک پنجم قیمت کل خودرو و با اقساط 12 الی 24 ماهه ظرف 48 ساعت خودرو خود را تحویل بگیرید. با این روش در این سایت دیگر خرید خودرو صفر کیلومتر رویای دست نیافتنی نمی‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو ایرانی

خرید اقساطی خودرو ایرانی
امروزه خودروهای ایرانی تنوع بسیاری دارند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه صاحب خودرویی داخلی شوید. برای خرید اقساطی...

خرید قسطی موتور سیکلت وسپا

خرید قسطی موتور سیکلت وسپا
یکی از وسایل نقلیه‌ای که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، موتور سیکلت است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی موتور سیکلت وسپا به بخش ...