خرید قسطی 405 slx

تاریخ انتشار:
1403/3/1 22:53:44

یکی از بهترین پژوهای موجود در ایران پژو 405 است که بسیار طرفدار دارد. برای خرید قسطی 405 slx به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید قسطی 405 slx


پژو 405

در سال 1984 بود که خودروی پژو 405 در فرانسه متولد شد و کمتر از 4 سال بعد به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای اروپایی تبدیل شد. پس از آن در سال 1369 بود که تصمیم به مونتاژ و تولید این خودرو در ایران گرفته شد. 

در سال 1373 توسط شرکت ساپکو، ساخت برخی از قطعات آن آغاز گشت. در سال 1377 نصف قطعات این خودرو در داخل تولید می‌شد. با خرید اقساطی 405 slx از تولیدات هر چه بیشتر داخلی حمایت نمایید.

تیپ‌های پژو 405

تیپ‌های پژو 405 در گذشته به 5 مدل مختلف می‌رسید، ولی اکنون تنها در سه تیپ تولید می‌گردد. پژو ۴۰۵ جی ال ایکس محبوب‌ترین پژو 405 بود و دو تیپ مختلف گازسوز و اس‌ال‌ایکس نیز افزوده شدند. 

قابل توجه است که بدانید موتور خودروی پژو 405  16 سوپاپه TU5 می‌باشد که 108 اسب بخار قدرت دارد. ‏هرچند که مشخصات ظاهری مثل کابین و طراحی بدنه به خوبی جی ال ایکس نمی‌باشد. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی مشخصات هر کدام از این سه مدل بپردازیم. با خرید قسطی 405 slx یک خرید منطقی داشته باشید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی پژو ۴۰۵ در قسطی کلاب فراهم شده است.

مزایای پژو 405

این خودرو از نظر کابین جادار است و طراحی بدنه مناسبی دارد. در برابر جریان هوا نیز مقاومت ناچیزی دارد. سیستم تعلیق به صورت جداگانه عمل می‌کند. بنابراین، ماشین در طول رانندگی چسبندگی مناسبی با جاده برقرار می‌سازد. 

از نظر آرامش نیز به خصوص در پیچ‌ها ایمنی لازم را دارد. دنده این محصول شانه‌ای است. بنابراین، راننده با توجه به قد خود می‌تواند آن را تنظیم نماید.

همچنین، قطعات آن به طور فراوان یافت می‌شود و از این نظر نیز مشکلی به وجود نمی‌آید. با خرید اقساطی 405 slx آسان و ایمن برانید!

مشخصات پژو ۴۰۵ جی ال ایکس

این ماشین چهار سیلندر دارد. حداکثر قدرتش هم 100hp/6000rpm می‌باشد. حداکثر گشتاور آن نیز 153 نیوتن متر است. حجم موتور 1761 سی سی است. 8 سوپاپ دارد.

جعبه دنده 5 سرعتی و به صورت دستی می‌باشد. انتقال قدرت از طریق دیفرانسیل جلو انجام می‌شود. این خودرو قادر است از حالت سکون تا 100 متر بر مجذور ثانیه در مدت 11 ثانیه شتاب بگیرد.

حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر بر ساعت است. فاصله محورها 2669 میلی‌متر می‌باشند. وزن ناخالص این دستگاه نیز 1250 کیلوگرم است. از نظر آلایندگی نیز، استاندارد Euro 4 را رعایت کرده است. با خرید قسطی 405 slx رضایت را بر چهره خود بنشانید.

ایمنی و تجهیزات پژو 405

در این خودرو به مسائل ایمنی و همچنین تجهیزات رفاهی نیز توجه ویژه‌ای شده است. برای مثال به ترمز ضد قفل ABS و EBD مجهز است. همچنین، ترمزهای جلو دارای دیسک خنک شونده و در قسمت عقب به صورت کاسه‌ای هستند. 

به علاوه، دارای سیستم ضد سرقت می‌باشد و قفل مرکزی آن نیز با ریموت رادیویی طراحی گشته است. فرمان هیدرولیک دارد. در بیشتر مدل‌ها دارای دو کیسه هوا می‌باشد.

از نظر ویژگی‌های رفاهی دارای یک سیستم صوتی بسیار پیشرفته است. شیشه‌ها و آینه‌های آن نیز به صورت بالابر برقی عمل می‌کند. همچنین، صندلی‌های جلو نیز، قابلیت تنظیم شدن دارند. 

طراحی داشبورد به زیبایی انجام شده است. کنسول وسط سردسته دنده، قسمت پشت آمپر و پنل وسط به خوبی طراحی شده‌اند. رودری‌ها نیز زیبایی خاصی دارند. با خرید قسطی 405 slx محصولی ایمن و جذاب داشته باشید.

برخی از مشخصات خودرو پژو 405 GLX

• نوع موتور دستگاه: XU7

• حجم موتور: 1761 سی سی

• سیستم انتقال نیرو: از طریق دیفرانسیل جلو

• سیستم گیربکس: به صورت دستی و 5 دنده‌ای

• بیشترین قدرت در 6000 دور در دقیقه: 100 اسب بخار

• بیشترین گشتاور در 3000 دور در دقیقه: 153 نیوتن متر

• حداکثر سرعت: 190 کیلومتر در ساعت

• حجم باک: 70 لیتر

• مصرف سوخت ترکیبی در هر 100 کیلومتر: 9 لیتر

• استاندارد آلایندگی: یورو 4

• میزان شتاب از حالت سکون تا صد: یازده ثانیه

پیشنهاد خرید پژو 405

این مدل خودرو پس از تجربه سالیان به استانداردهای مناسبی دست یافته و بهینه‌سازی شده است. بنابراین می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادات برای خرید خودرو باشد. 

البته با توجه به رقابت موجود در بازار خودروی جهانی، این مدل به عنوان مدلی پیشرفته محسوب نمی‌شود، ولی با توجه به اینکه مزایا و معایب خود را نشان داده است، خریدی منطقی و ایمن را برای شما به بار خواهد آورد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی 405 slx از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پژو 207

خرید اقساطی پژو 207
پژو 207 با طراحی کم نظیر و استثنایی توجه همه ایرانیان را به خود جلب کرده است و نمای زیبایی به خیابان‌ها داده است. برای خرید اقساطی پژو ...

خرید قسطی خودرو با چک

خرید قسطی خودرو با چک
اگر به دنبال خرید اقساطی خودرو با شرایطی آسان و عالی هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی خودرو با چک از بخش خودرو در دسته بندی...