خرید قسطی از digikala

تاریخ انتشار:
1403/2/28 17:17:34

با امکان خرید قسطی از digikala و همچنین سایر فروشگاه های اینترنتی مانند قسطی کلاب کاربران می توانند هم از رفتن به فروشگاه های حضوری راحت باشند و نیز با پرداخت قسطی فشار مالی زیادی را متحمل نشوند. برای خرید قسطی تمام کالاهای موجود در بازار می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی از digikala

مزایای خرید قسطی از دیجیکالا

در زندگی پر مشغله امروزی که سرعت زندگی ها نسبت به گذشته چندین برابر شده است، امکان گشت و گذار در بازار و خرید از فروشگاه های فیزیکی برای اغلب افراد وجود ندارد. از طرفی در برخی از شهرستان های کوچک به دلیل کمبود جمعیت و امکانات امکان خرید کالا های اصل و باکیفیت وجود ندارد. در این شرایط وجود فروشگاه های اینترنتی مانند digikala و قسطی کلاب می تواند بسیار کمک کننده باشد.

فروشگاه اینترنتی digikala را می توان به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران نام برد که اغلب کاربران ایرانی از تجربه خرید آن لذت برده اند. از خدمات خوبی که در این فروشگاه اینترنتی ارائه می شود، می توان به ضمانت اصل بودن کالا، تحویل کالا به موقع و به صورت هماهنگ شده با کاربر، ارائه تخفیف برای خرید اول، ارائه تخفیف های ویژه در مناسبت های خاص و اقداماتی از این دست اشاره کرد.

این فروشگاه آنلاین اخیراً خدمتی جدید به نام امکان خرید قسطی از digikala ارائه داده است که در شرایط اقتصادی فعلی می تواند بسیار کمک کننده و جالب نظر باشد. البته این طرح فروش قسطی هنوز در مرحله پیش ثبت نام قرار دارد و به مرحله اجرا در نیامده است.

جزئیات زیادی در رابطه با امکان خرید قسطی از digikala منتشر نشده است و تنها اطلاعات کمی در این باره در دست می باشد. از جمله این که این طرح از طریق اپلیکیشن دیجی پی قابل استفاده است و کاربران علاقه مند باید این برنامه را نصب و در صورت داشتن آن به روز رسانی کنند. ناگفته نماند که طرح فروش اقساطی digikala تنها برای کاربران وفاداری که اهل تهران باشند، قابل اجرا است و هنوز برای کاربران این فروشگاه اینترنتی در شهرستان ها این امکان وجود ندارد.

مراحل استفاده از امکان خرید قسطی از digikala به این صورت است که کاربران در اپلیکیشن دیجی پی برای خرید اعتباری از این فروشگاه اینترنتی ثبت نام می کنند و پس از آن digikala با انجام بررسی هایی به هر کاربر تا سقف ۱۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده می شود و کاربران می توانند به اندازه اعتباری که به آن ها اختصاص داده شده است، خرید قسطی انجام دهند.

با امکان خرید قسطی از digikala، کاربران می توانند کالا های مورد نیاز خود را با تحمل کمترین فشار مالی تهیه کنند و از داشتن آن ها لذت ببرند.

در کنار فروشگاه اینترنتی digikala، فروشگاه های اینترنتی دیگری مانند قسطی کلاب نیز وجود دارند که اقدام به فروش قسطی کرده اند و در عین حال شرایط ویژه ای نیز برای این کار ارائه می دهند.

شرایط خرید قسطی از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب

قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی که مدت زیادی از فعالیت آن نمی گذرد، با ارائه شرایط ویژه برای خرید های قسطی توانسته است، نظر کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند.

در رابطه با شرایط ارائه شده در قسطی کلاب به طور کلی می توان گفت که این امکان برای کاربران سراسر کشور وجود دارد و تمامی کاربران می توانند از این شرایط منحصر به فرد استفاده کنند.

در این فروشگاه اینترنتی هر کاربر تا سقف ۳۰ میلیون تومان می تواند خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین نماید. همچنین برای خرید های زیر هفت میلیون تومان نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان حاضر در شرکت قسطی کلاب تماس وحاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپد پرو 2021

خرید قسطی آیپد پرو 2021
اگر به دنبال خرید یک تبلت جذاب و پرفروش هستید، خرید قسطی آیپد پرو 2021 را از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی موبایل

خرید قسطی موبایل
در سال های اخیر ما شاهد پیشرفت و توسعه گوشی های موبایل می باشیم. امروزه موبایل ها جایگاه ویژه ای در زندگی انسان دارند به گونه ای که بسیاری از افرا...