فروشگاه اینترنتی zanbil

تاریخ انتشار:
1403/2/27 16:59:06

در شرایط اقتصادی امروزی وجود فروشگاه های اینترنتی مانند زنبیل که کالاها را با کمترین قیمت ممکن به فروش می رسانند، می تواند بسیار کارآمد باشد. از طرفی امکان خرید قسطی که در سایت قسطی کلاب ارائه می شود نیز فرصت خوبی برای خرید کالاهای مختلف با تحمل کمترین فشار مالی است.

فروشگاه اینترنتی zanbil

شرایط ارائه شده در فروشگاه اینترنتی zanbil

یکی از بهترین تجربه ها که در زمان خرید کالا های مختلف می توان تجربه کرد، این است که مطمئن باشیم بهترین کالای موجود را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده ایم. فروشگاه اینترنتی  zanbil از جمله فروشگاه هایی است که این امکان را فراهم کرده است.

در این فروشگاه اینترنتی تضمین شده است که اگر توانستید کالای خریداری شده از این سایت را جایی دیگر با قسمت کمتر پیدا کنید، به راحتی می توانید کالا را عودت دهید. همچنین تمام خرید ها در فروشگاه اینترنتی zanbil تا ۱۰ روز امکان بازگشت دارند و در صورتی که کاربران به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شوند، می توانند کالای خریداری شده را عودت دهند.

هنگامی که کاربری وارد فروشگاه اینترنتی zanbil می شود با یک طراحی صفحه خوب مواجه می شود که در آن دسته بندی خوبی برای تمام کالا های موجود در سایت صورت گرفته است و کاربر به راحتی می تواند کالای مورد نیاز خود را پیدا کند. پس از یافتن کالای مورد نیاز کاربر می تواند مشخصات مدل های مختلف کالا را مطالعه و در نهایت متناسب با نیاز خود یک مورد را انتخاب کند.

از امکانات جذاب دیگری که در zanbil ارائه می شود، این است که کاربران تهرانی می توانند کالا را در عرض سه ساعت تحویل بگیرند و همچنین مبلغ خرید های خود را در محل پرداخت کنند. البته برای اطمینان از مشتری خواسته می شود که ۱۰ درصد از خرید های بالای ۵۰۰ هزار تومانی خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

یکی از طرح های جذابی که در zanbil ارائه می شود، طرح چتر حمایتی در آن است. فرض کنید کالایی را از یک فروشگاه خریداری کرده اید که دو سال گارانتی دارد، اما پس از یک سال دچار مشکل می شود. در حالت عادی فروشگاه فروشنده محصول مسئولیتی قبول نمی کند و خود کاربر باید پیگیر گارانتی آن باشد، اما در فروشگاه اینترنتی zanbil این طور نیست. در zanbil کاربر می تواند با کارشناسان مربوطه تماس بگیرد و تمام کار ها از برداشتن کالا از درب منزل تا تحویل آن در درب منزل را به zanbil بسپارد.

با این که فروشگاه اینترنتی zanbil تضمین می کند که کالاها را با کمترین قیمت ممکن در اختیار کاربر قرار دهد، اما هنوز هم قیمت اغلب کالاها بسیار بالا است و امکان خرید نقدی آن ها برای اکثر مردم امکان پذیر نیست. متاسفانه در zanbil هنوز امکانی برای خرید اقساطی کالاهای مختلف ارائه نشده است.

در این شرایط می توان از امکان خرید قسطی که در فروشگاه های اینترنتی مانند قسطی کلاب ارائه شده است، استفاده کرد. در زیر شرایط ارائه شده در قسطی کلاب به طور کلی بیان شده است.

شرایط خرید قسطی از قسطی کلاب

قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی که از ابتدای فعالیت خود با هدف فروش اقساطی کالا راه اندازی شده است، در همین مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است نظر کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند.

با امکان خرید قسطی از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین نماید.

توجه داشته باشید، در صورتی که فیش حقوقی ارائه دهید و از این طریق بر قسطی کلاب مسجل شود که شما هر ماه حقوق ثابتی را دریافت می کنید، حتی لازم نیست که برای خرید قسطی خود چک بدهید و تحویل سفته به اندازه ۱۲۰ درصد ارزش کالا به عنوان تضمین کافی است.

سایر بلاگ های مرتبط

مدل گوشی های سامسونگ

مدل گوشی های سامسونگ
شرکت سامسونگ با تولید گوشی میان رده ای به خصوص گوشی A5 توانست توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کند در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان همچون اپل...

خرید قسطی گوشی a03

خرید قسطی گوشی a03
یکی از گوشی‌های میانرده و خوش قیمت برند سامسونگ مدل گلکسی a03 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a03 به بخش موبایل در دسته بندی...