خرید اقساطی از digikala

تاریخ انتشار:
1403/2/14 19:24:09

در شرایط  اقتصادی امروز که خرید نقدی کالاها برای عموم مردم سخت شده است، امکان خرید اقساطی از سایت هایی مانند digikala و قسطی کلاب می تواند فرصت ویژه ای باشد. برای انجام خرید قسطی تمامی کالاهای مورد نیاز خود می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی از digikala

مزایای خرید اقساطی از digikala

در ماه های اخیر با افزایش قیمت ارز و نوساناتی که شاهد آن ها در بازار بوده ایم، قیمت اکثر قریب به اتفاق کالاها تا حد زیادی افزایش یافت و قدرت خرید مردم به شدت پایین آمد.

در این شرایط پیش آمده که قیمت کالاها به میزان زیادی بالا رفته و از طرفی نمی توان از خرید یک سری کالاهای اساسی و مهم چشم پوشی کرد، خرید قسطی را می توان به عنوان یک راه خوب مطرح کرد.

فروشگاه اینترنتی digikala یکی از فروشگاه های آنلاینی است که به کاربران خود در سراسر کشور خدمات ارائه می دهد و کاربران می توانند تمام اقلام مورد نیاز خود از کوچکترین آن ها گرفته تا کالاهای اساسی زندگی را از این سایت فروش آنلاین خریداری کنند.

تنها مشکلی که در رابطه با فروشگاه اینترنتی digikala وجود داشت این بود که تمام کالاها تنها به صورت نقدی به فروش می رسیدند و اغلب کاربران دیگر توان خرید قابل توجهی نداشتند. از این رو digikala در صدد رفع مشکل برآمد و امکان خرید قسطی را فراهم کرد.

یکی از امتیازاتی که در سایت digikala ارائه می شود، پیشنهادات ویژه با تخفیف های قابل توجهی است که در صفحه اصلی سایت این فروشگاه اینترنتی ارائه می شود. حتما برای شما هم پیش آمده است که در میان این پیشنهادات ویژه کالای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب ببینید، اما در آن زمان امکان خرید نقدی آن را نداشته باشید. امکان خرید اقساطی از digikala به خوبی می تواند این مشکل را رفع کند.

در طرح خرید اقساطی از digikala که از طریق برنامه دیجی پی انجام می پذیرد، بر اساس فعالیت های بانکی که داشته اید و همچنین خرید هایی که از digikala انجام داده اید، اعتباری تا سقف ۱۰ میلیون تومان به شما اختصاص داده می شود تا بتوانید کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کرده و هزینه آن را در قالب اقساط شش ماهه پرداخت نمایید.

با توجه به گستردگی کالاهای موجود در digikala، امکان خرید اقساطی از این فروشگاه اینترنتی می تواند فرصت ویژه ای برای کاربران باشد که بتوانند کالای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه نمایند. البته باید توجه داشته باشید که این طرح تنها برای مشتریان وفادار تهرانی قابل اجرا است و هنوز برای کاربران digikala در سایر استان ها امکان پذیر نیست.

علاوه بر digikala، فروشگاه های آنلاین و سنتی زیاد دیگری هستند که امکان خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم می کنند. یکی از این فروشگاه های آنلاین که شرایط جالب توجهی را نیز برای کاربران خود فراهم می کند، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است که در زیر به طور کلی به شرایط ارائه شده در آن اشاره شده است.

شرایط خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

طرح خرید اقساطی که در قسطی کلاب ارائه شده است، تمام کاربران از سراسر کشور را در بر می گیرد و شرایط ویژه ای را برای آن ها ارائه می دهد.

 در این فروشگاه اینترنتی هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین نماید. همچنین برای خرید های زیر هفت میلیون تومان الزامی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت وجود ندارد.

برای آگاهی از جزئیات شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب می توانید به بخش «سوال دارید؟» موجود در صفحه اصلی سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید و یا با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23 ultra با چک

خرید اقساطی گوشی s23 ultra با چک
پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ با طراحی جذاب و کاربردی در قسطی کلاب موجود است. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra با چک به بخش موبایل در...

بهترین گوشی سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ
برند سامسونگ از جمله محبوب ترین برندها در بازار موبایل ایران می باشد از سری گوشی های سامسونگ از گلکسی S گرفته تا نوت گرفته تا گوشی های میان...