خرید اقساطی موبایل ریلمی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 09:28:06

برند ریلمی یکی از برندهای معروف چینی است. برای خرید اقساطی موبایل ریلمی بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل ریلمی


خرید قسطی موبایل ریلمی مدل 7PRO RMX2170

همان‌طور که می‌دانید قیمت گوشی نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری داشته است. در حالی که این افزایش قیمت بر بازدهی محصولات، تفاوت آن چنانی برای خریداران ایجاد نکرده است. 

وقتی برای خرید گوشی به موبایل فروشی مراجعه می‌کنید، بیشتر با برندهای سامسونگ و شیائومی روبرو خواهید شد. در این مقاله سعی داریم شما را با خرید قسطی موبایل ریلمی مدل 7PRO RMX2170 که ساخت چین است و در کشور ما خیلی نام آشنا نیست، اما آوازه آن جهانی بوده، آشنا کنیم. با ما تا آخر این متن همراه باشید.

طراحی زیبا موبایل ریلمی مدل 7PRO

طراحی این مدل بسیار خاص و زیبا است. به‌طوری‌که شما گوشی را در دست می‌گیرید، بسیار ظریف، سبک و خوش دست است. رنگ به کار برده شده در این مدل به صورت مات و دو تکه است که جذابیت این گوشی را چند برابر خواهد کرد.

تنها تفاوت این گوشی با رقیبان هم سطح خود در جنس فریم صفحه و پشت آن است که به جای شیشه از پلاستیک تشکیل شده و ضخامت معمولی دارد و بسیار جمع و جور است. دوربین‌های ریلمی پرو 7 کمی برجستگی دارد که باعث زیبایی این محصول می‌شود. 

دوربین موبایل ریلمی مدل 7PRO

این گوشی از 4 دوربین جداگانه تشکیل شده است که رزولوشن هر کدام به ترتیب 2،2،8،64 مگاپیکسل است. همچنین لنز واید آن F 1.8  دیافراگم خواهد بود که نسبت به قیمت این گوشی مناسب است.

دوربین جلو این دستگاه 16 مگاپیکسل خواهد بود که عکس‌های بسیار با کیفیتی را می‌توانید بگیرید. این گوشی نسبت به مدل و قیمت خود بسیار مقرون به صرفه است. دوربین فیلم‌برداری آن به صورت 4K خواهد بود. سرعت فیلم برداری آن 30 فریم بر ثانیه است.

باتری گوشی ریلمی پرو 7

این گوشی دارای باتری 5000 آمپری بوده که نسبت به مدل قبلی خود که ریملی 6 بود، قوی‌تر شده است. همچنین باتری قدرتمند این مدل به‌گونه‌ای است که شما از گوشی تا یک و نیم روز بدون هیچ گونه شارژ مجددی استفاده کنید. حتی این میزان در استفاده معمولی و بدون بازی کردن تا 2 روز افزایش می‌یابد.

به نظر می‌رسد که این مدل به خاطر باتری قدرتمندی که دارد، گوشی مناسب و اقتصادی برای گیمرها خواهد بود. سرعت شارژ این مدل خیلی سریع بوده و طبق نتایج حاصل از آزمایش، برای شارژ 58 درصدی باتری به 30 دقیقه زمان نیاز خواهد بود و کامل شدن شارژ باتری در 65 دقیقه انجام می‌شود.

حافظه ریلمی پرو 7

این مدل گوشی از نظر حافظه داخلی به دو حالت 64 و 128 گیگابایت تقسیم بندی می‌شود که می‌توانید طبق هزینه‌ای که می‌کنید، مدل مذکور را انتخاب کنید. 

مزیت‌ها و معایب ریلمی پرو 7

از مزیت‌های این گوشی می‌توانیم به طراحی ظریف و کارآمد این محصول اشاره کنیم. به‌طوری‌که خوش دستی این مدل بسیار محسوس بوده و از نظر کارایی بسیار شبیه شیائومی است. باتری این مدل بسیار قدرتمند بوده و دوربین‌های ریملی پرو 7 نسبت به قیمتی که دارند، بسیار به صرفه و با کیفیت هستند.

تنها عیبی که این گوشی دارد، جنس فریم آن است که به جای شیشه از پلاستیک ساخته شده است. پس در انتخاب این گوشی ارزان و کارآمد تعلل نکنید.

کلام پایانی

اگر به دنبال کالای دیجیتال با قیمت مناسب هستید، حتما خرید قسطی موبایل ریلمی مدل 7PRO RMX2170 را انتخاب کنید، زیرا به صرفه بوده و تمام عملکردهای یک گوشی هم تراز خود را دارد. می‌توانید این مدل گوشی را به صورت نقد و اقساط خریداری کنید. برای خرید اقساطی گوشی ریلمی می‌توانید به سایت قسطی کلاب وارد شوید و پس از مطالعه شرایط فروش قسطی موبایل، این مدل را به صورت اقساط خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل هوآوی

خرید اقساطی موبایل هوآوی
خرید اقساطی موبایل هوآوی طرحی است که توسط فروشگاه معتبر قسطی کلاب برای راحتی هر چه بیشتر شما مصرف کنندگان ارائه شده است. این روزها وضعیت بازار ...

خرید لوازم موبایل

خرید لوازم موبایل
خرید لوازم جانبی موبایل به اندازه خرید خود موبایل مهم و اساسی است. شما می توانید در بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب تمامی لوازم...............