خرید قسطی گوشی redmi 9a

تاریخ انتشار:
1403/2/28 18:31:11

انتخاب برند شیائومی برای موبایل تصمیم بسیار مناسبی است. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی redmi 9a به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی redmi 9a


پیشنهاد ویژه

آیا به دنبال یک موبایل ارزان با ویژگی‌های خوب هستید؟ شما با خرید قسطی گوشی Redmi 9a به لطف صفحه نمایش 6.53 اینچی Full HD، پردازنده Helio G25 Octa-Core و دوربین پشتی 13MP می‌توانید آنچه که به دنبال آن هستید را براحتی در اختیار خود قرار دهید. گوشی شیائومی جدید یک تلفن مقرون به صرفه برای شما است تا از بروزترین فناوری کالای دیجیتال با قیمت بسیار کم لذت ببرید. برای خرید اقساطی گوشی redmi 9a با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی گوشی Redmi 9a

_ نمایشگر 6.53” HD

– پردازنده 2.0GHz Helio G2  هشت هسته‌ای 

– دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی 

– دوربین جلو 5 مگاپیکسلی با حالت زیبایی

– باتری 5000 میلی آمپر ساعت

 – شارژ سریع 10 وات 

با خرید قسطی گوشی Redmi 9a نسخه متوسطی از شیائومی Redmi 9 را در اختیار دارید، این گوشی مناسب کاربرانی می‌باشد که موبایل را برای مرور اینترنت، استفاده از واتس اپ و برقراری تماس نیاز دارند. 

صفحه نمایش بزرگ 6.53 HD+ با شیار قطره آب

همانطور که مشاهده می‌کنید، طراحی Redmi 9a مشابه مدل قبلی آن، Redmi 8a است؛ بنابراین اگر چیزی خوب است، چرا آن را اصلاح کنیم؟ 

هر قسمت از گوشی موبایل Redmi 9a با دقت خاصی طراحی شده است، بدون اینکه فراموش شود که تکمیل و جزئیات کوچک در کالاهای دیجیتال شیائومی ضروری است. با خرید اقساطی گوشی redmi 9a از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

صفحه نمایش 6.53 اینچی HD+ آن به لطف یک دوربین جلو که در یک شکاف قرار دارد گسترده تر شده و از فریم‌های با حداقل ضخامت در سطح سود می‌برد. گوشی موبایل شیائومی جدید Redmi 9a به عنوان یک تلفن تمام صفحه مدرن و هوشمند با هر آنچه برای یک تجربه تماشا در مقیاس کامل نیاز دارید، طراحی شده است. 

پردازنده Helio G25 Octa-Core آماده برای استفاده

علاوه بر این، xiaomi Redmi 9a آماده انجام هر وظیفه‌ای است که با آن روبرو هستید، عملکردی بی نقص داشته و به شما امکان می‌دهد از مرور اینترنت یا برنامه‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. 

همه این‌ها به لطف پردازنده Media Tek Helio G25 با فناوری پردازش 12 نانومتری و 8 هسته با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز امکان پذیر است. گوشی شیائومی Redmi 9a دارای نرم افزار هوشمند (AI) بسیار خوبی است که همراه با رم 2 گیگابایتی سرعت کار را افزایش می‌دهد؛ علاوه بر این حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن توسط microSD تا 256 گیگابایت قابل ارتقا می باشد و به شما امکان می‌دهد تا تمام پرونده‌ها، فیلم‌ها و تصاویر خود را ذخیره کرده و با خود به هر جا که می‌خواهید، ببرید.

باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعت

به همین ترتیب، این عملکرد سخت افزاری خوب همچنین باعث بهبود بهره وری انرژی می‌شود که از یک باتری با ظرفیت بالا با 5000 میلی آمپر ساعت بخوبی استفاده می‌کند. بنابراین گوشی Redmi 9a در هزینه‌های برق برای شما موجب صرفه جویی خواهد شد؛ علاوه بر این از شارژ سریع 10 وات بهره می‌برد. 

دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی

اما جدا از اینکه یک اثر هنری در داخل و خارج باشد، گوشی شیائومی Redmi 9a به شما امکان می‌دهد تا به لطف یک بخش کامل متشکل از یک دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، آنها را از طریق تصاویر بازآفرینی کنید. البته الگوریتم زیبایی AI شیائومی نیز در آن گنجانده شده است که به صورت هوشمند ویژگی های مختلف صورت را تجزیه و تحلیل کرده و جلوه طبیعی تر و زیباتری را برای شما ایجاد می کند. 

بازکردن قفل گوشی به وسیله صورت

حتی اگر گوشی شیائومی Redmi 9a از داشتن حسگر اثر انگشت صرف نظر کرده باشد، شما همچنان می‌ توانید با خیال راحت قفل تلفن هوشمند خود را باز کنید. به لطف دوربین جلو و الگوریتم‌های هوش مصنوعی، باز شدن قفل به وسیله صورت در دسترس شما قرار گرفته است. 

فروش قسطی موبایل شیائومی

شما به کمک سایت قسطی کلاب می‌توانید خرید اقساطی گوشی redmi 9a و انواع کالای دیجیتال را به صورت قسطی خرید کنید. برای خرید قسطی گوشی Redmi 9a از سایت قسطی کلاب از روش‌های گوناگونی می توان استفاده کرد که جزئیات آن در سایت آورده شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سرفیس 2021

خرید قسطی سرفیس 2021
اگر تمایل دارید یکی از بهترین تبلت‌های دنیا را در دست داشته باشید. برای خرید قسطی سرفیس 2021 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...