خرید اقساطی گوشی آیفون 11

تاریخ انتشار:
1403/2/28 09:19:36

برند اپل یکی از قدرتمندترین کمپانی‌های دنیا است که محصولات لوکس و با کیفیتی دارد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 11 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی آیفون 11

گوشی آیفون 11 پرو مکس

کمپانی اپل به عنوان یک غول صنعت اسمارتفون هر ساله گوشی‌های پرچم‌دار خود را وارد بازار می‌کند. سری پرو یکی از بهترین محصولات این کمپانی است. 

در این مطلب قصد داریم تا آیفون 11 پرومکس را مورد برسی قرار دهیم. قابلیت خرید قسطی گوشی آیفون 11 در قسطی کلاب فراهم شده است. این گوشی از یک نمایشگر پویا استفاده می‌کند که دارای فناوری امولد است. به علاوه از یک لنز فوق‌العاده تله فوتو استفاده می‌کند. نمایشگر بزرگ و باتری 3696 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات بی‌نظیر این موبایل است.

مشخصات بدنه

در ساخت پرومکس 11 از استیل ضد زنگ و شیشه گوریلا گلس استفاده شده که با یک روکش اولئوفوبیک پوشانده شده است. داشتن گواهینامه نظامی IP68 در این مدل، نشان از این دارد که آیفون 11 پرومکس در برابر آب و ذرات گرد و غبار مقاوم است. این گوشی در رنگ‌های سبز، طلایی، خاکستری و نقره‌ای تولید شده است.

مشخصات صفحه

نمایشگر این اسمارتفون 6.5 اینچ سایز دارد. رزولوشن صفحه نیز، معادل 1242 در 2688 پیکسل است و میزان روشنایی صفحه معادل 800 نیت می‌باشد.

در این گوشی با تراکم پیکسلی 458 و نوسازی 120 هرتز از طریق یک سنسور محیطی 6 کاناله، تنظیمات توناژ رگ صورت می‌گیرد تا پوشش وسیعی از رنگ‌های غنی را به شما ارائه دهد. با خرید اقساطی گوشی آیفون 11 فیلم‌هايی جذاب بگيريد.

مشخصات سخت افزار و نرم افزار

این گجت از تراشه بیونیک A13 اپل استفاده می‌کند که شامل یک پردازنده 6 هسته‌ای و یک پردارنده گرافیکی چهار هسته‌ای است. در پردازنده اصلی 2 هسته لایتنینگ با سرعت کلاک 2.66 گیگاهرتز و 4 هسته تاندر با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز وجود دارد. در این تراشه از یک واحد پردازش هشت هسته‌ای نسل سوم نیز استفاده شده است. 

آیفون 12 پرومکس دارای 4 گیگابایت رم داخلی استف همچنین حافظه تخصصی این دستگاه در سه نسخه متفاوت 64، 256 و 512 گیگابایت عرضه می‌شود. به علاوه این دستگاه از سیستم عامل IOS 13 استفاده می‌کند.  

مشخصات دوربین‌های سه گانه

در این اسمارتفون از سه دوربین 12 مگاپیکسلی شامل یک لنز عریض، یک دوربین تله‌فوتو با زوم دو برابر و یک دوربین فوق عریض با میدان دید  120 درجه‌ای استفاده شده است.

طول کانونی دوربین گسترده 26 میلی‌متر و گشادگی دیافراگم آن 1.8 f است. این دوربین از فناوری‌های لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار پیکسل دوتایی استفاده می‌کند. با خرید اقساطی گوشی آیفون 11 هنرمندانه فیلم بگیرید و عکاسی کنید. لنز تله فوتو دارای طول کانونی 52 میلی‌متر و ضریب اف/2.0  F برخوردار است. به علاوه از فناوری لرزشگیر اپتیکال تصویر استفاده می‌کند. 

در لنز فوق عریض از طول کانونی 13 میلی‌متر و گشادگی دریچه دیافراگم /2.4 f استفاده شده، همچنین میدان دید 120 درجه‌ای دارد. یک فلاش LED چهارتایی با همگام سازی آهسته در کنار این سه دوربین موجود است. فیلم‌برداری با دقت 4K و نرخ سرعت‌های 30 و 60 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. 

از طرفی برای دقت Full HD با نرخ سرعت‌های 30، 60، 120 و 240 فریم بر ثانیه و دامنه دینامیکی عریض‌تر و صدای فضایی می‌توانید فیلم بگیرید. قابلیت استفاده از لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی تصویر نیز وجود دارد. با خرید قسطی گوشی آیفون 11 عكس‌ها فوق‌العاده هستند!

مشخصات دوربین‌های سلفی

در جلوی گوشی با دوربین‌های سلفی دوگانه مواجه هستید. دوربین جلو دارای طول کانونی 23 میلیمتر و ضریب اف /2.2 F و مود HDR است که به همراه دوربین زمان پرواز سه بعدی با دقت 4K و نرخ سرعت‌ 30 و یا 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند.

البته در دقت Full HD با نرخ سرعت‌های 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه و دامنه پویای عریض‌تر و صدای فضایی فیلمبرداری می‌کند. علاوه بر این که از لرزشگیر الکترونیکی تصویر و عمق سنج نیز برخوردار است تا پرتره‌هایی زیبا ثبت کند.

پیشنهاد خرید قسطی گوشی آیفون 11

برای تهیه این آیفون فوق‌العاده به قسطی کلاب مراجعه نمایید. این فروشگاه برای شما تسهیلاتی مانند امکان خرید گوشی بدون چک در تهران فراهم می‌سازد. با انتخاب یکی از لیزینگ‌های موجود در قسطی کلاب گوشی از دم قسط خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی آیفون 11 از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی poco x4 pro

خرید اقساطی poco x4 pro
برای خرید اقساطی poco x4 pro با شرایطی عالی می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی لپتاپ اپل

خرید قسطی لپتاپ اپل
کیفیت و کارایی لپتاپ های اپل برای هیچ کسی پوشیده نیست، همچنین همه از قیمت بسیار الای این محصول آگاهند. برای خرید اقساطی و استفاده از مزایای....