خرید اقساطی گوشی a11

تاریخ انتشار:
1403/2/26 20:58:57

اگر به دنبال خرید یک گوشی میانرده و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a11 از بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است. با خرید از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی a11


طراحی، سخت افزار و آنچه در گوشی a11 با آن روبرو خواهید شد!

قبل از این که وارد بحث خرید اقساطی گوشی a11 بشویم بهتر است کمی با مشخصات این گوشی محبوب آشنا شوید. گلکسی A11، در کنار گلکسی A10e و گلکسی A01 در سال گذشت، توانسته در بازار رقابتی فعلی خود را مطرح کند. این یک گوشی بسیار توانمند و با کیفیت است و بسته به خواسته‌های شما، می‌تواند نیاز اساسی شما را برآورده کند.

گوشی a11 را می‌توان در دسته گوشی‌های ارزان قیمت در بازار فعلی گوشی دانست که در کمپانی بزرگ سامسونگ تولید می‌شود. تولید کننده برای جذابیت بیشتر و عملکرد بالا نمای بیرونی آن را از  پلاستیکی بسیار مقاوم با روکش براق مخصوص تولید کرده است. با خرید قسطی گوشی a11 از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

یک صفحه بزرگ برای دید بهتر

نمایشگر مناسب Infinity-O 6.4 اینچی این گوشی جذابیت بسیاری خوب دارد و به طور قطع از آن راضی خواهید بود. ابعاد این گوشی تمام صفحه گوش را پر کرده و شما می‌توانید تصاویر و فیلم‌ها را به صورت کامل و بزرگ مشاهده کنید. شما با وضوح HD + TFT می‌توانید فیلم‌ها و بازی‌ها را در این گوشی مشاهده و از آن لذت ببرید.

رنگ شیک و جذاب

Galaxy A11 طوری طراحی شده که بتوانید به راحتی آن را در میان دوستان خود استفاده کنید و زیبایی و جذابیت آن را به رخ بکشید. طرح و شکل گوشی متناسب با دست انسان طوری طراحی شده که فرد هنگام استفاده احساس راحتی کند. شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود رنگ گوشی مورد نظر را انتخاب کنید، این گوشی در چند رنگ مختلف تولید می‌شود. برای خرید قسطی گوشی a11 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین سه گانه برای ثبت لحظات زنده شما

دوربین فوق‌العاده خوب و سه گانه به کار رفته در Galaxy A11 مزیت‌های بسیاری را برای شما فراهم آورده است. شما می‌توانید با استفاده از دوربین این گوشی زیباترین تصاویر را برای خود ثبت کنید، از تصاویر سلفی گرفته تا تصاویری با وضوح بالاتر که به راحتی ثبت خواهید کرد.

باتری پر قدرت با عملکرد بهتر

شما در طول روز و برای کارهای خود، به نوعی گوشی نیاز دارید که بتواند نیاز شما را به خوبی فراهم کند. باتری 4000 میلی آمپر استفاده شده در این گوشی به شما امکان جریان، اشتراک و بازی را می‌دهد.

پردازشگر قوی و سریع

گوشی A11 در مقایسه با گوشی‌های پیشین سامسونگ از پردازشگر سریع برخوردار می‌باشد، همچنین فضای ذخیره سازی آن نیز قابل ستایش است، به همین دلیل می‌توانید به راحتی فایل‌های سنگین خود را روی آن ذخیره و فعالیت‌های مختلف مانند بازی را روی آن انجام دهید. گوشی A11 مجهز به یک پردازنده قوی هشت هسته‌ای است که می‌تواند بدون محدودیت کارهای شما را سریع انجام دهد.

علاوه بر این از 2/3 گیگابایت رم مناسب نیز بهره می‌برد که توانسته عملکرد گوشی A11 را بهتر کند. حافظه داخلی کار برده شده در گوشی A11 32 گیگابایت است، بنابراین می‌توانید بارگیری بیشتری انجام دهید و کمتر حذف کنید. با خرید اقساطی گوشی a11  و داشتن کارت microSD 512 گیگابایتی حتی بیشتر می‌توانید از این گوشی لذت ببرید.

امنیت بالا با استفاده از حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره

شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از جدیدترین فناوری شرکت سامسونگ دسترسی خود به تلفن را با امنیت بالا ساده کنید. گوشی a11 از یک اسکنر اثر انگشت در قسمت عقب گوشی بهره می‌برد، و شما با کمک گرفتن از این اسکنر به راحتی می‌توانید گوشی خود را باز و بسته نمایید و به داده‌های خود به راحتی دسترسی داشته باشید.

علاوه بر حسگر اثر انگشت، اکنون می‌توانید بلافاصله قفل تلفن خود را با نگه داشتن آن در مقابل صورت خود آن را باز کنید. ویژگی جدید و به روز تشخیص چهره می‌تواند کار شما را راحت تر و سرعت عمل شما را نیز بیشتر کند.

خرید اقساطی گوشی a11 در ایران با قیمت باورنکردنی؟

خرید قسطی گوشی a11 از معتبرترین وب سایت ایرانی به نام قسطی کلاب امکان پذیر شده است. همانطوری که گفته شد یکی از جدیدترین نسخه‌های منتشر شده این شرکت، Galaxy A11 است، دستگاهی با کیفیت و ارزان قیمت که توانسته جای پای محکمی در بازار جهانی برای خود ایجاد کند.

شما می‌توانید با اعتماد و اطمینان بالا از وب سایت قسطی کلاب خرید انجام دهید. با خرید نقدی از این وب سایت می‌توانید تخفیفات خوبی نیز دریافت کنید. شما می‌توانید گوشی اصل، با کیفیت، همراه با گارانتی را از وب سایت ما خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته

خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته
برند هوآوی جر موفق‌ترین برندهای دنیا می‌باشد که محصولاتی با کیفیت دارد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته به بخش ساعت...

خرید کالای دیجیتال اقساطی

خرید کالای دیجیتال اقساطی
با وجود اینترنت امکان خرید انواع کالاهای دیجیتال که به صورت روزمره توسط ما مورد استفاده قرار می گیرد، میسر شده است و به راحتی می توان خرید کالای