فروش قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/27 11:32:14

برند اسنوا یکی از موفق‌ترین مارک‌های ایرانی است که فروش بالایی در ایران و کشورهای خاورمیانه داشته است. برای خربد قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا


برند اسنوا

اسنوا یکی از شناخته‌ترین برندهای مطرح در ایران است که در سال 1384 شمسی در مورچه‌ خورت از توابع استان اصفهان متولد شد. این شرکت در ابتدا بر روی تولید کولر آبی و اجاق گاز فعالیت داشت، ولی کم‌کم در محصولات تولیدی خود تنوع بخشید و تلویزیون‌های خانگی را به بازار عرضه کرد. در حال حاضر تولیدات این شرکت شامل محصولات ذیر است:

• اجاق‌گاز

• مایکروفر

• آون

• هود

• سینک

• جاروبرقی

• ماشین لباسشویی

• ماشین ظرفشویی

• کولرآبی

• یخچال ‌فریزر افریزر

• تلویزیون

در ادامه قصد داریم تا یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط این برند را به شما معرفی نماییم. قابلیت خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

این مدل ظرفیت شستشوی 12 نفره دارد و می‌تواند در هر بار شستشو 144 ظرف را سرویس‌دهی نماید. البته در صورت کم‌ بودن ظروف، این امکان را دارید تا از شستشوی نیمه استفاده نمایید و تنها در یک سبد ظروف خود را قرار دهید. میزان مصرف انرژی در این دستگاه بهینه است، همچنین این مدل دارای برچسب مصرف انرژی A++ می‌باشد.

یکی از امکانات موجود در این وسیله قابلیت شستشوی سبزیجات و میوه‌جات است. این مدل از نظر کیفیت و طراحی بهترین‌ محصول ایرانی می‌باشد. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا تمامی سبزیجات و میوه‌های خود را بشویید!

در این مدل از دو سبد شستشو با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده شده است. با توجه به ظرفیت بالای این ماشین، خرید آن به خانواده‌های بزرگ پیشنهاد می‌شود. 

در این صورت نیازی به شستن چندباره ظروف وجود ندارد. یکی از برنامه‌های بی‌نظیر و فوق‌العاده در این ماشین که آن را حتی نسبت به رقبای خارجی متمایز می‌سازد، امکان استفاده ار برنامه شستشوی سریع یا 60 دقیقه‌ای است. گاهی دوست دارید به سرعت ظروفتان را شسته و به سرعت در کابینت بگذارید تا بتوانید بدون دغدغه با مهمان خود گپ بزنید.

پس استفاده از این گزینه کمک خوبی به شما می‌کند و در زمان هم صرفه‌جویی می‌نماید. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا در کارهای خود سرعت بخشید!

البته از گزینه شستشوی سریع برای ظروف نه چندان کثیف نیز استفاده می‌شود تا به سرعت تمیز و مرتب شوند! ضمن این که این ماشین تا جای ممکن در مصرف بهینه آب و انرژی صرفه‌جویی به عمل می‌آورد! از دیگر برنامه‌های فوق‌العاده در این مدل، برنامه پیش شستشو یا Pre Rinse می‌باشد که آبکشی قبل از پروسه شستشو را انجام می‌دهد.

از این قابلیت بیشتر زمانی استفاده می‌شود که کل محفظه پر نشده و چربی هم تا حد زیادی وجود دارد و دوست دارید تا قبل از افزودن ظروف بیشتر برای جلوگیری از ماسیدن کثیفی و چربی، همچنین ایجاد بوی بد در خانه استفاده می‌شود. این شستشو چیزی در حدود 11 دقیقه زمان می‌برد و با استفاده از آب سرد انجام می‌شود! با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا هیچ گاه خانه شما بوی نامطبوع نخواهد داشت!

از برنامه‌های شستشو در مدل 226W می‌توان به برنامه آبکشی، برنامه شستشوی سریع در 42 دقیقه، برنامه شستشوی روزانه در 60 دقیقه، برنامه شروع شستشو با تاخیر و برنامه شستشو با نصف ظرفیت اشاره کرد. باید بگوییم که این ماشین ظرفشویی مبله رنگی سفید دارد و از مخزن شستشوی تمام استیل برخوردار است.

به علاوه قابلیت تنظیم ارتفاع در سبد بالای خود را دارد، همچنین میزان صدای تولید شده در هنگام کار این ماشین تنها در حدود 49 دسیبل می‌باشد. به علاوه دارای یک سنسور تشخیص نشتی آب و یک سیستم عیب یاب هوشمند است. 

پیشنهاد خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا

اگر شما خانواده پرجمعیتی دارید یا افتخار میزبانی از مهمان‌های زیادی دارید، بهتر است تا این مدل ماشین ظرفشویی اسنوا را خریداری نمایید. برای تهیه این محصول به قسطی کلاب مراجعه فرمایید تا از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی بهره‌مند شوید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715
یکی از جدیدترین و بهترین مدل‌های تلویزیون TCL بی شک c715 می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715 به بخش تلویزیون در دسته...

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی
وجود یک ماشین ظرفشویی با برندی معتبر برای هر خانه‌ای لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی به بخش لوازم خانگی در ...