خرید قسطی یخچال دوقلو امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/14 07:51:34

یخچال فریزرهای دوقلو از قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایدها برخوردارند، همچنین فضای بزرگی را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای خرید قسطی یخچال دوقلو امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی یخچال دوقلو امرسان


برند امرسان

امرسان برند نام آشنای ایرانی است که در زمینه تولیداتی چون جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، هود و اجاق گاز فعالیت دارد. نکته مهمی که در مورد محصولات امرسان وجود دارد، قیمت مقرون به صرفه آنها نسبت به تولیدات خارجی است. بیشتر یخچال فریزرهای دوقلوی امرسان در دو سایز 15 و 20 فوت تولید می‌شوند.

یخچال فریزرهای دوقلوی امرسان به این منظور طراحی شده‌اند تا شما از یک فضای مناسب و کافی برخوردار باشید. از طرفی این انتخاب را دارید تا یک محصول دوقلوی سفارشی و شیشه‌ای داشته باشید. قابلیت خرید قسطی یخچال دوقلو امرسان در قسطی کلاب فراهم شده است.

يخچال فريزر دوقلو 15 فوت امرسان مدل FN15D-RH15D

مدل FN15D-RH15D یکی از جدیدترین تولیدات امرسان است که در رنگ‌های سیلور و سفید عرضه شده است. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این محصول، ضد برفک بودن یا قابلیت نوفراست آن می‌باشد. این یخچال ظرفیتی برابر با 30 فوت دارد تا بتواند تمامی مواد غذایی شما را درون خود جای دهد. در تولید این مدل از نوین‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است.

تمامی این موارد در کنار طراحی جذاب و دلنشین آن، موجب می‌شود تا امکان ست شدنش با سایر لوازم آشپزخانه فراهم گردد. با خرید اقساطی یخچال دوقلو امرسان آشپزخانه‌ای لوکس و مدرن داشته باشید!

ساختار دوقلوهای 15 فوتی

مدل FN15D-RH15D در قسمت یخچال از 7 طبقه اصلی، 4 طبقه بر وری درب و یک کشو و در فریزر از 9 کشو برخوردارید. دو محفظه کشویی درون یخچال موجود است که برای تنظیماتی مثل رطوبت و دما به کار می‌روند.

با تنظیم این دو محفظه می‌توانید مواد غذایی خود را در زمان بیشتری درون یخچال نگهداری نمایید. فواصل بین طبقات یخچال به قدری منظم است که شما را قادر می‌سازد تا همه مواد غذایی خود را درون این دستگاه جای دهید.

از طرفی ساختار به نحوی طراحی شده که امکان تفکیک‌پذیری خوبی را به شما هدیه می‌دهد. با خرید قسطی یخچال دوقلو امرسان از تولیدات مرغوب و باکیفیت ایرانی حمایت نمایید!

بر روی درب یخچال و فریزر از نمایشگرهای لمسی و دیجیتالی استفاده شده تا بتوان تنظیمات مربوط به دمای هر دستگاه را مشاهده کرد. وجود قفل کودک در این دو دستگاه نیز، شما را قادر می‌سازد تا نسبت به تغییر تنظیمات توسط افراد غیر مجاز خاطر جمع بمانید.

علاوه بر این یخچال دارای یک آبریز است و این به معنی داشتن یک لیوان آب سرد و گوارا در هر زمان حتی یک تابستان گرم می‌باشد! با خرید قسطی یخچال دوقلو امرسان همیشه گوارا بنوشید!

این محصول یک ضمانت‌نامه سه ساله از طرف امرسان دارد. طولانی بودن این مدت نشانه مرغوبیت کالاهای ساخته شده توسط امرسان است. این دو محصول دارای ابعادی مساوی همدیگر هستند. گویی دو دستگاه 60 سانتی‌متری در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و ابعادی معادل 68 در 120 سانتی‌متر مربع از فضا را اشغال کرده‌اند.

باز و بسته شدن درب‌ها در این دوقلو توسط دستگیره‌های اهرمی انجام می‌شود. جنس ورقه‌های به کار رفته در ساخت بدنه این محصول از فولاد مقاومی است که آن را در برابر ضربه و شوک‌های فیزیکی محافظت می‌کند. با خرید اقساطی یخچال دوقلو امرسان یک محصول مستحکم و زیبا داشته باشید!

وجود سیستم گردش هوای اجباری در این محصول، غذاهایی ماندگار و بهداشتی برای شما به ارمغان می‌‌آورد. به طوری که در تمام فضای یخچال، دما به طور یکسان و یکنواختی منتشر می‌شود. این یخچال در مصرف انرژی نیز، بهینه عمل می‌کند و دارای برچسب انرژی A می‌باشد.

علاوه بر این سیستم عیب باب هوشمند در این محصول نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید ایرادهای جزئی و تنظیمات معمولی را بدون نیاز به تکنسین خودتان انجام دهید. ضمن این که صدای تولید شده در این محصول تنها 43 دسیبل است و هیچ مزاحمتی برای شما به وجود نمی‌آورد.

پیشنهاد خرید قسطی یخچال دوقلو امرسان

برای تهیه این محصول بی‌نظیر می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. اگر یک خانواده پرجمعیت دارید و می‌خواهید یک محصول مقرون به صرفه خریداری کنید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

به علاوه به شما توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید و از مزایای فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال دوقلو امرسان از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباسشویی

خرید قسطی لباسشویی
ماشین لباسشویی از وسایلی می باشد که با اختراع خود توانست انقلاب عظیمی را ایجاد کنند بسیاری از خانم ها برای شست و شوی لباس به سمت این دستگاه روی...

خرید نقدی جاروبرقی امرسان

خرید نقدی جاروبرقی امرسان
برند امرسان یکی از بهترین برندهای ایرانی است که به تازگی پیشرفت چشم‌گیری داشته است. برای خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی امرسان به بخش لوازم خانگی در...