فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران

تاریخ انتشار:
1403/2/6 08:28:20

گوشی آیفون از جمله گوشی های پرطرفدار به خصوص در میان نسل جوان است، اما قیمت بسیار بالایی نیز دارد که خرید نقدی آن برای تمام اقشار جامعه ممکن نیست. از این رو قسطی کلاب این امکان را به وجود آورده است که کاربران می توانند با مراجعه به بخش کالای دیجیتال آن گوشی ایفون مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند.


فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران

خرید گوشی آیفون قسطی

فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران با توجه به افزایش قیمت شدید محصولات الکترونیکی به خصوص گوشی همراه، یک مزیت مهم و بسیار ویژه برای متقاضیان خرید این گوشی های با کیفیت است. شما می توانید برای اطلاع از جزئیات و روش های فروش اقساطی گوشی آیفون و سایر برندهای تلفن همراه با ما همراه باشید.

ابتدا بیایید مشخصات گوشی آیفون را با یکدیگر در مدل های مختلف بررسی کنیم و سپس با توجه به شرایط بازار ببینیم آیا امکان فروش گوشی به صورت اقساط برای عرضه کنندگان وجود دارد یا خیر؟

مشخصاتی از مدل های مختلف گوشی آیفون

انواع مختلف گوشی آیفون با توجه به قیمت و رده ساخت، مشخصات متفاوتی دارند. انواع مختلف آیفون شامل XS MAX، X، 8، 8 PLUS و... همگی تک سیم کارته بوده و قالب سیم کارت آن ها در سایز نانو خواهد بود.

  • از نظر حافظه داخلی نیز در ظرفیت های مختلف معمولا 64، 256، 512 گیگابایت عرضه می شوند که همین ظرفیت حافظه داخلی خود، عاملی تعیین کننده در قیمت گوشی می باشد.
  • اندازه صفحه نمایش مدل های مختلف آیفون از 4.7 اینچ شروع شده و تا 6.5 اینچ نیز با توجه به مدل یونیک گوشی موجود می باشد. صفحات نمایش آیفون ها بیشتر LCD و OLED و SUPER AMOLED  می باشد.
  • این گوشی ها دارای قابلیت چند لمسی بوده و از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کنند. گوشی های آیفون، با توجه به کیفیت ساخت بالا و منحصر به فرد و همچنین استحکام بالا، معمولا وزن نسبتا پایینی دارند و به ندرت وزن آن ها به بالای 200 گرم می رسد.
  • دوربین گوشی آیفون در اکثر مدل ها برای سلفی 7 مگاپیکسل و برای دوربین اصلی 12 مگاپیکسل است. البته در بعضی از انواع گوشی آیفون مانند سری XS MAX، هر دو دوربین اصلی و سلفی 12 مگاپیکسلی است.
  • باتری انواع مختلف آیفون با توجه به مدل مورد نظر دارای ظرفیت خاصی است. از 1800 میلی آمپر تا 3100 میلی آمپر، ظرفیت باتری گوشی های آیفون است. ضمنا باتری این گوشی ها قابل تعویض نمی باشد.


فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران


آیا فروش اقساطی گوشی برای عرضه کنندگان به صرفه است؟ خرید قسطی گوشی برای خریداران چطور؟

در شرایط فعلی بازار، اکثریت تامین کنندگان گوشی همراه فقط و فقط رضایت به خرید نقدی مشتریان می دهند. دلیل این امر نیز واضح است. با توجه به روند کاهشی ارزش پول در کشور و همچنین عدم ثبات نقدی بازار و افزایش قیمت تمام شده گوشی ها برای عرضه کنندگان، فروش اقساطی گوشی همراه یک ریسک بزرگ است.

اما در این میان باید شرایط مشتریان و متقاضیان خرید گوشی را نیز در نظر گرفت. مجموعه ای که ادعای حمایت از حقوق مصرف کننده و همچنین تلاش برای رضایت مشتریان را می کند، باید حتی در چنین شرایطی برای رضایت مشتری ریسک کند، زیرا با قیمت های فعلی تلفن های همراه به خصوص گوشی آیفون، عده بسیار محدودی توانایی خرید نقدی این گوشی ها را دارا هستند و اینجاست که حقوق مشتری ضایع می شود. 

به همین منظور سایت قسطی کلاب ایجاد گردید و به جای منفعت زیاد با میزان سود سالیانه بسیار کم سعی بر آن دارد که رضایت شما مشتریان گرامی را در نظر بگیرد و اقدام به فروش قسطی گوشی آیفون و سایر برندها می کند. تنها کافیست به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و از مزایای خرید اقساطی بهره مند شود.

مرکز فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران

 شما همراهان گرامی می توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون به معتبرترین مرکز فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران مراجعه کنید. مجموعه ما با فراهم کردن شرایط فوق العاده فروش قسطی گوشی، از جمله پیش پرداخت های بسیار کم و مناسب، قیمت تمام شده مناسب، گارانتی معتبر و تضمینی و همچنین دوره پرداخت اقساط با انعطاف، انواع مدل های مختلف گوشی آیفون و سایر برندها را با شرایط ویژه برای شما عرضه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت سفارش و شرایط فروش اقساطی با کارشناسان فروش سایت قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. 

قسطی کلاب با ایجاد یک شرایط عالی امکان خرید اقساطی گوشی آیفون را برای تمام کاربران خود فراهم کرده است. شما می توانید با ثبت نام در سایت قسطی کلاب و بارگذاری مدارک مورد نیاز کالای مورد نیاز خود و در میان آن ها گوشی آیفون را سفارش دهید و در عرض سه تاپنج روز کاری کالای خود را تحویل بگیرید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S23 اولترا

خرید قسطی گوشی S23 اولترا
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی S23 اولترا با شرایطی عالی را دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطي گوشی s21 fe چکی

خرید قسطي گوشی s21 fe چکی
یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ با کیفیتی بی نظیر مدل s21 fe می‌باشد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. برای خرید قسطي گوشی...