خرید لپ تاپ اپل قسطی

تاریخ انتشار:
1403/1/28 08:45:41

لپ تاپ قسطی

برای خرید لپ تاپ اپل قسطی به بخش وسایل دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید لپ تاپ اپل قسطی


خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

اپل را می توان یکی از بزرگترین کمپانی سازنده وسایل دیجیتال دانست این شرکت هر ساله با معرفی محصولات جدید خود بسیاری را شگفت زده می کند این شرکت در سال 2018 اولین اولترابوک های MacBook Air خود را وارد بازار کرد این شرکت استانداردهای جدیدی را برای اولترابوک های جدید خود معرفی کرد کارایی نسل جدید این دستگاه بسیار بالا است شرکت اپل 9 نسل از این محصولات را معرفی کرده است این دستگاه از لحاظ ظاهری و امکانات هر ساله پیشرفت کرده است و کامل شده است در این دستگاه اپل از پردازنده Core اینتل استفاده کرده است پردازشگر آنبرد آن نیز از نوع Intel HD Graphics 6000 است رم 8 گیگابایتی از نوع 1600MHz LPDDR3 و حافظه داخلی 128 تا 512 گیگابایتی از نوع SSD از مشخصات دیگر این دستگاه است تنها تغییری که این دستگاه نسبت به نسل های قبلی خود داشته است این است که رم پیش فرض آن از 4 گیگابایت به 8 گیگابایت تغییر یافته است.

این دستگاه شامل 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و قادر است برنامه ها را با سرعت بالایی پردازش کند این دستگاه برای کاربران حرفه ای طراحی شده است.

در بخش پورت تنها تغییری که مشهود است استفاده از نسل دوم پورت تاندربولت است صفحه نمایشگر این لپ تاپ در دو اندازه 11.6 اینچ و 13.3 اینچی موجود است هر دو مدل از صفحه نمایشگر LED با روکش براق استفاد ه می کنند کیبورد و تاچ پد این دستگاه مانند سایر محصولات اپل عالی است.

این دستگاه بسیار باریک و سبک است وزن مدل 11 اینچی این لپ تاپ 1.08 کیلوگرم است و وزن مدل 13 اینچی آن 1.35 کیلوگرم است همچنین ضخامت هر دو مدل 17 میلیمتر است.

قیمت لپ تاپ های اپل در بازار تا حدی گران است اگر شما جزء کاربرانی هستید که دوست دارید این دستگاه را بخرید ما خرید اقساطی آن از طریق سایت قسطی کلاب را پیشنهاد می کنیم.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اپل واچ

خرید اپل واچ
داشتن یک اپل واچ زیبا و مدرن در استایل شما تاثیر به سزایی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی اپل واچ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی ...

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی
چند سال گذشته اغلب افراد باور نداشتند که بتوان از طریق کامپیوتر یک کالایی سفارش داد و هزینه ان را پرداخت و کالا را تحویل گرفت. عدم وجود قوانین....