خرید اقساطی سیم کارت با چک یا سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/15 21:44:41

یکی از ملزومات داشتن یک پرستیژ کاری بالا، وجود یک سیم کارت معتبر برای صاحب کسب و کار است. برای خرید اقساطی سیم کارت با چک یا سفته به بخش سیم کارت در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی سیم کارت با چک یا سفته


بررسی سیم کارت رایتل

رایتل به عنوان سومین اپراتور تلفن همراه در کشور، از سه نوع محصول سیم‌کارت با مشخصه‌های سیم کارت دائمی، اعتباری و دیتا برخوردار است. بهای سیم کارت‌های دائمی رایتل در حال حاضر، 120 هزار تومان و بهای سیم کارت‌های دیتا و اعتباری 20 هزار تومان می‌باشد. واگذاری تنها به سیم کارت‌های دائمی و دیتا انجام می‌شود. 

از جمله ویژگی‌های سیم کارت‌های رایتل وجود اینترنت نسل سوم و قابلیت‌هایی مثل فناوری ارائه اینترنت با سرعت بالا و در حین حرکت است. قابلیت خرید قسطی سیم کارت با چک یا سفته در قسطی کلاب فراهم شده است.

رایتل و نسل سوم اینترنت

سرعت انتقال داده در شبکه‌های اینترنت نسل سوم حداکثر 21 مگابيت بر ثانيه است که صد برابر نسل دوم می‌باشد. البته، خبر خوشی در راه است و قرار بر این شده تا نسل جدید این سیم‌کارت با امکان مکالمه تصویری و قابلیت‌های نسل سوم در کشور اجرایی شود.

سیم‌کارت‌های رایتل می‌تواند در مودم‌های نسل سوم اینترنت که در ادامه توضیح داده خواهد شد، انواع تبلت، لپتاپ و کامپیوترهای شخصی مورد استفاده قرار گیرد. این کاربرد مقرون به صرفه است و تعرفه‌های اقتصادی مناسبی دارد. 

رایتل با ارائه سیم‌کارت‌های اینترنت پر سرعت، بسته‌های مناسبی را به کاربران خود هدیه می‌دهد. در نسل سوم، قابلیت خدمات رسانی سرويس GPRS سيم‌كارت‌های ديتای سرعت ثابتی معادل 128 کیلوبیت بر ثانیه است که قابلیت اشتراک‌گذاری ندارد.

مودم‌های اختصاصی

مودم‌های نسل سوم سبک و پرتیبل هستند و برای اتصال به دستگاه‌های دیگر نیازمند هیچ تنظیم خاصی نیستند. آنها در مناطق تحت پوشش شبکه به خوبی اینترنت می‌دهند. 

کافی است تا به آرامی سیم‌ کارت را درون مودم بگذارید و سپس آن را به رایانه و لپتاپتان از طریق درگاه USB متصل نمایید. پس از آن، نرم افزار به شما کمک می‌کند تا به سادگی به اینترنت متصل باشید. با خرید اقساطی سیم کارت با چک یا سفته سرعت نت را مقایسه کنید!

تعرفه‌های قیمتی

قیمت ارسال پیامک از نوع نوشته فارسی با سیم‌کارت رایتل 105 ریال و نوشته لاتین معادل 195 ریال است. از طرفی، نرخ مکالمه تصویری 1495 ریال در هر دقیقه می‌باشد.

 هزینه مکالمات نیز در بین شبکه برابر با 555 ریال در هر دقیقه و 625 ریال در شبکه‌های دیگر است. بهای خدمات پیام چند رسانه‌ای یا MMS 400 ریال در هر 300 کیلوبیت می‌باشد. با خرید قسطی سیم کارت با چک یا سفته یک تعرفه منصفانه پرداخت می‌کنید.

سیم کارت‌های دائمی

این سیم‌کارت‌ها از اولین سیم‌کارت‌های نسل 3G و 4G در ایران هستند که امکانات منحصری مثل ارائه اینترنت پرسرعت، امکان انتقال پیام‌های چند رسانه‌ای، کنفرانس‌های صوتی، خدمات ارزش افزوده و موارد دیگر را برقرار می‌سازد. 

این سیم‌کارت‌ها مزایای ویژه‌ای دارند که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

•امکان پرداخت از طریق وبسایت، سامانه و برنامه رایتل من

•خرید آسان شارژ و اعتبار

•استفاده از اعتبار مجاز دو ماهه تا سقف 60 هزار تومان و یا افزایش اعتبار تا سقف 800 هزار و 60 هزار تومان

تعرفه‌های تبدیل سیم کارت

در رایتل امکان تبدیل سیم‌کارت‌های دیتا به دائمی و اعتباری وجود دارد. با خرید اقساطی سیم کارت با چک یا سفته مکالماتی شیرین را تجربه کنید! 

تعرفه تبدیل سیم‌کارت‌های دیتا به اعتباری، بدون بها و رایگان است و تعرفه تبدیل سیم‌کارت‌های اعتباری به دیتا 60 هزار تومان می‌باشد، همچنین امکان تبدیل سیم‌کارت دیتا و اعتباری به سیم‌کارت دایمی نیز وجود دارد که حتی نیازی به تغییر شماره نیست. این اقدام با مزایای مناسبی همراه است:

• بهای کم‌تر در هزینه‌های تماس صوتی و اینترنت در کشور

• برخورداری از بسته‌های خاص دائمی مثل خانواده بی‌نهایت، هفتاسا و موارد دیگر

• امکان افزایش سقف اعتبار اولیه

• قابلیت پرداخت آنلاین صورت حساب

خرید اقساطی سیم کارت با چک یا سفته

برای تهیه سیم کارت رایتل به قسطی کلاب مراجعه فرمایید. در قسطی کلاب این فرصت را دارید که یک سیم‌کارت دائمی همراه اول یا دیتا خریداری نمایید. این فروشگاه در خدمت رسانی به ایرانیان و رفع نیازهای ایشان کمک شایانی می‌کند. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی سیم کارت با چک یا سفته از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول
همراه اول قدیمی ترین اپراتور همراه در ایران است که شماره های رند آن در میان مردم بسیار معتبر و پر طرفدار است. برای خرید یک شماره رند و کمک به ....

خرید قسطی سیمکارت همراه اول

خرید قسطی سیمکارت همراه اول
اگر به دنبال خرید قسطی سیمکارت همراه اول هستید به بخش سیم کارت در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه...