خرید اقساطی گوشی Z10 جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:41:27

برند جی پلاس برندی موفق و پیشرو در ایران است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی Z10 جی پلاس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی Z10 جی پلاس


با گوشی z10 جی پلاس بیشتر آشنا شوید!

گوشی z10 جی پلاس یک نمونه از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید شده در داخل کشور بوده که از امکانات گوناگونی برخوردار است. در حال حاضر با خرید قسطی گوشی z10 جی پلاس می‌توان از قابلیت‌های این محصول ایرانی به راحتی برخوردار گردید. همانطور که می‌دانید امروزه گوشی‌های هوشمند در میان انواع محصولات دیجیتال از طرفداران زیادی برخوردار هستند. 

زیرا گوشی‌های هوشمند امکانات متنوعی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. در این میان بهتر است اشاره‌ای به یکی از گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار یعنی z10 جی پلاس داشته باشیم. این گوشی هوشمند توسط برند ایرانی جی پلاس طراحی و تولید شده است. جی پلاس برای این محصول خود امکانات خوبی را در نظر گرفته؛ از دوربین 48 مگاپیکسلی گرفته تا باتری 5000 میلی آمپری، همگی جزو امکانات قابل توجه این محصول ایرانی هستند. نکته قابل توجه این است که جی پلاس برای عرضه این محصول خود قیمتی در حدود 4 میلیون تومان را در نظر گرفته است.

خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس یکی از بهترین روش‌های موجود جهت تهیه این گوشی هوشمند است. بهتر است بدانید با خرید قسطی گوشی z10 جی پلاس، شما می‌توانید هزینه این گوشی هوشمند را به صورت ماهانه پرداخت نمایید. این موضوع مزایای ارزنده‌ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

گوشی z10 جی پلاس؛ محصولی با طراحی منحصر به فرد

همانطور که عنوان گردید، گوشی z10 جی پلاس دارای امکانات مناسب و کیفیت بالایی است. مهندسین شرکت جی پلاس برای طراحی این محصول از ظاهری مشابه با گوشی‌های بالا رده استفاده نموده‌اند. این محصول جی پلاس مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی بوده که قادر است تمامی تصاویر را با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل به نمایش بگذارد. همچنین تصاویر خروجی این گوشی هوشمند همگی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند؛ البته از یک گوشی میان‌رده با این قیمت انتظار چندانی نمی‌توان داشت. همچنین در طراحی گوشی z10 جی پلاس از بدنه‌ای پلاستیکی استفاده شده که این امر تاثیر زیادی در کاهش قیمت آن داشته است.

نکته‌ای که در مورد گوشی z10 جی پلاس باید بدانید، پشتیبانی این گوشی هوشمند از دو سیم کارت به صورت همزمان است. همچنین مهندسین جی پلاس برای این محصول سیستم عامل اندروید 11 را در نظر گرفته‌اند. به این ترتیب می‌توان با خرید اقساطی گوشی، این محصول را با شرایط ویژه خریداری نمود.

گوشی z10 جی پلاس؛ کالای دیجیتال طراحی شده با سخت افزاری مناسب!

گوشی z10 جی پلاس در بخش سخت افزاری نیز از مشخصات قابل توجه‌ای بهره‌می‌برد. بهتر است بدانید جی پلاس این محصول خود را با تراشه‌ "UNISOC T610" روانه‌ی بازار کرده است. این تراشه دارای عملکرد و سرعت نسبتا خوبی بوده که قدرت قابل توجهی را برای گوشی z10 جی پلاس فراهم نموده است. همچنین این گوشی هوشمند مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای بوده که به کمک آن می‌توان انواع برنامه‌های روز دنیا را به سادگی اجرا نمود. 

گوشی z10 جی پلاس

سازندگان گوشی z10 جی پلاس در قسمت رم این گوشی هوشمند از 6 گیگابایت حافظه رم استفاده نموده‌اند. همچنین این گوشی هوشمند تنها در یک مدل آن هم با 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی روانه بازار شده است. اما نکته‌ای که به گوشی z10 جی پلاس جذابیت خاصی را بخشیده، دوربین چهارگانه‌ی این گوشی هوشمند است.

جالب است بدانید گوشی z10 جی پلاس مجهز به یک دوربین چهارگانه با کیفیت‌های 48، 2، 5 و 2 مگابایت می‌باشد. همچنین در قسمت دوربین سلفی این گوشی هوشمند از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شده؛ تا به این ترتیب کاربران این گوشی هوشمند لذت بیشتری را در هنگام ثبت تصاویر تجربه نمایند.

خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس از فروشگاه قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی z10 جی پلاس جزو مناسب‌ترین راه های موجود جهت تهیه این گوشی هوشمند است. زیرا با خرید اقساطی گوشی z10 جی پلاس شما می‌توانید از مزایای ارزنده‌ای بهره‌مند شوید. به عنوان مثال با خرید اقساطی شما می‌توانید بخشی از هزینه خرید این محصول را پس‌انداز نمایید. به همین منظور برای خرید اقساطی یا نقدی گوشی z10 جی پلاس ما به شما فروشگاه قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم.

بهتر است بدانید قسطی کلاب جزو فروشگاه‌های مطرح در خصوص فروش قسطی موبایل است. این فروشگاه با در نظر گرفتن شرایط مناسب، امکان خرید نقدی و اقساطی انواع کالا را برای همگان فراهم نموده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی هوآوی

فروش قسطی گوشی هوآوی
برند هوآوی متفاوت‌ترین نسل گوشی همراه را طراحی و تولید کرده است و همیشه طراحی‌های منحصر به فرد دارد. برای خرید اقساطی گوشی هوآوی به ...

خرید قسطی گوشی آیفون13 پرومکس

خرید قسطی گوشی آیفون13 پرومکس
آیفون 13 گوشی پرفروش و برتر کمپانی اپل از کیفیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. برای خرید قسطی گوشی آیفون13 پرومکس به بخش...