خرید قسطی تبلت s8 ultra سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 08:52:49

برند سامسونگ یکی از برندهای موفق در دنیا است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی تبلت s8 ultra سامسونگ به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تبلت s8 ultra سامسونگ



راهنمای خرید قسطی تبلت s8 ultra سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی تبلت s8 ultra سامسونگ را دارید؛ باید بدانید این تبلت یکی از جدید ترین محصولات شرکت کره‌ای سامسونگ است. شرکت سامسونگ در 9 فوریه 2022 از این محصول رونمایی کرد. 

تبلت s8 ultra سامسونگ با توجه به بعضی از ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌تواند طرفدارهای خاص خود را داشته باشد. در ادامه بیشتر در خصوص ویژگی‌‌های فنی و مشخصات این تبلت توضیحاتی را ارائه می‌کنیم؛ تا اگر قصد خرید این تبلت را دارید بتوانید با ویژگی‌های این محصول بیشتر آشنا شوید.

مشخصات فنی تبلت s8 ultra سامسونگ

قبل از خرید قسطی تبلت s8 ultra سامسونگ باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی محصول آشنا شوید. تبلت s8 ultra سامسونگ دارای نمایشگر از نوع super amoled است. سامسونگ برای محصولات رده بالای خود از این نوع نمایشگر استفاده می‌کند. این نمایشگر، بر خلاف نمایشگرهای LED که برای محصولات اقتصادی تر بکار می‌روند؛ کیفیت بالاتری دارد.  

اندازه نمایشگر تبلت s8 ultra سامسونگ 14.6 اینچ است. نسبت نمایشگر به کل بدنه، نزدیک به 90 درصد است. رزولوشن نمایشگر این تبلت چندان بالا نیست. رزولوشن تبلت s8 ultra سامسونگ 240 پیکسل در هر اینچ است. نرخ نوسازی تصویر نمایشگر نیز برابر با 120 هرتز می‌باشد. تبلت s8 ultra سامسونگ، دارای بلندگوهای چهارگانه استریو می‌باشد.

اما این تبلت فاقد جک 3.5 میلی متری برای هدفون است. ظرفیت بالای باتری این تبلت، از نقاط مثبت تبلت s8 ultra سامسونگ محسوب می‌‌شود. این تبلت دارای باتری با ظرفیت 11200 میلی آمپر ساعت می‌باشد و در 82 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. 

دوربین تبلت s8 ultra  سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی تبلت s8 ultra سامسونگ را دارید باید بدانید که شرکت سامسونگ، به طور معمول هنگام تولید تبلت بر روی بعضی از ویژگی‌ها تمرکز کرده و آن‌ها را ارتقا می‌دهد؛ اما بعضی از ویژگی‌ها در مدل‌های جدیدتر، چندان ارتقا پیدا نکرد.  

دوربین اصلی تبلت s8 ultra سامسونگ دارای دو لنز است. یک لنز 13 مگاپیکسلی واید بوده و لنز دیگر نیز 6 مگاپیکسل اولتراواید است. دوربین سلفی این تبلت نیز از دو لنز تشکیل شده که 12 مگاپیکسلی واید و اولتراواید هستند. این دو لنز می‌‌توانند به شما کمک کنند تا سلفی‌‌هایی با کیفیت بالا ثبت کنید. 

سایر مشخصات تبلت s8 ultra سامسونگ

تبلت s8 ultra سامسونگ در مدل‌هایی با حافظه‌های مختلف تولید شده است. یک مدل از این تبلت دارای حافظه 128 گیگابایت با رم 8 گیگابایت بوده، مدل دیگر حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت دارد. مدل دیگر تبلت نیز حافظه 512 گیگابایت و رم 16 گیگابایت دارد. تبلت s8 ultra سامسونگ دارای درگاه اختصاصی برای کارت حافظه نیز می‌باشد.  

تبلت s8 ultra دارای سیستم عامل اندروید 12 بوده و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. این تبلت مجهز به قلم استایلوس بوده و فاقد nfc و رادیو می‌باشد. تبلت s8 ultra از وای فای و فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. همچنین در این تبلت از تراشه 4 نانومتری Snapdragon استفاده شده است. در نتیجه سرعت عملکرد تبلت و پردازش اطلاعات در آن بسیار بالا است. 

چگونگی خرید قسطی تبلت s8 ultra سامسونگ

قسطی کلاب امکان خرید اقساطی تبلت s8 ultra سامسونگ را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق این سایت اقدام به خرید اقساطی تبلت و انواع کالاهای دیجیتال کنید. تبلت s8 ultra تنها در یک رنگ خاکستری عرضه شده است. قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی تبلت سامسونگ اقدام به فروش انواع کالای دیجیتال نیز می‌کند. شما می‌توانید علاوه بر خرید اقساطی تبلت از قسطی کلاب اقدام به خرید نقدی نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی a71

فروش اقساطی گوشی a71
برند سامسونگ با معرفی گوشی a71 توجه بسیاری از مردم دنیا را به خود جلب کرد. برای خرید اقساطی گوشی a71 به بخش کالای دیجیتال در سایت...

فروش اقساطی موبایل نوکیا

فروش اقساطی موبایل نوکیا
امروزه با توجه به وجود تنوع بسیار بالا در میان کالاهای دیجیتال، فروش موبایل نوکیا اقساطی یک راهکار ویژه برای دسترسی به کالای باکیفیت در سریع....