خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/6 14:59:41

شرکت مایکروسافت یکی از برترین برندهای دنیا است و محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با چک



ایکس باکس سری ایکس؛ انتخابی ایده‌آل برای گیمرها

ایکس باکس سری ایکس آخرین نسخه از مجموعه کنسول‌های عرضه شده توسط مایکروسافت بوده که طرفداران زیادی دارد. در شرایط فعلی با خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس، می‌توان از امکانات این کنسول بازی به سادگی بهره‌مند شد. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که با بازی‌های ویدیویی آشنایی نداشته باشد. بازی‌هایی که با ارائه محتواهای جذاب و هیجان‌انگیز به بخش جدایی ناپذیر از زندگی بشریت تبدیل شده‌اند. به گونه‌ای همه همه روزه بسیاری از افراد بخشی از زمان فراغت خود را به انجام بازی‌های ویدیویی اختصاص می‌دهند.

به همین منظور اگر شما هم جزو آن دسته از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی هستید؛ ایکس باکس سری ایکس انتخابی تمام عیار خواهد بود. زیرا این کنسول بازی مجهز به سخت افزاری توانمند جهت انجام بازی‌های آفلاین و آنلاین است. همانطور که می‌دانید مایکروسافت یکی از غول‌های صنعت تولید لوازم دیجیتالی بوده که با طراحی سیستم عامل ویندوز به محبوبیت رسید. در سال 2020 میلادی، مایکروسافت با عرضه ایکس باکس سری ایکس و سری اس، دنیای بازی‌های ویدیویی را با تحولی عظیم روبرو ساخت؛ به گفته‌ بسیاری از کارشناسان با کمک ایکس باکس سری ایکس تمامی بازی‌های روز دنیا با بالاترین کیفیت ممکن اجرا خواهند شد. 

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس، جزو مناسب‌ترین انتخاب‌های موجود جهت تهیه این کنسول بازی است. زیرا با خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس، شما می‌توانید هزینه خرید این محصول را به صورت ماهانه پرداخت نمایید.

ایکس باکس سری ایکس؛ گزینه‌ای عالی برای تجربه بازی سرگرمی ویدیویی

اگر به دنبال انجام بازی سرگرمی ویدیویی با کیفیت 4k و نرخ 120 فریم بر ثانیه هستید؛ ایکس باکس سری ایکس یکی از بهترین گزینه‌های موجود خواهد بود. زیرا مایکروسافت برای ارائه این کنسول بازی، تمام تلاش خود را به کار بسته تا محصولی بی‌نظیر را طراحی نماید. بهتر است بدانید کنسول ایکس باکس سری ایکس قابلیت پشتیبانی از محتواهای 8k یا به اصطلاح HDR را دارا می‌باشد.

مایکروسافت برای عملکرد هر چه بهتر ایکس باکس سری ایکس، در طراحی این محصول از پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای بهره‌گرفته؛ همچنین طراحی این پردازنده توسط شرکت Amd صورت گرفته که این امر تاثیر زیادی در کاهش قیمت نهایی آن، داشته است. نکته‌ای که جذابیت ایکس باکس سری ایکس را بیش از پیش کرده، پردازنده‌ی گرافیکی استفاده شده در این کنسول بازی است.

لازم است بدانید ایکس باکس سری ایکس در دل خود پردازنده‌ی گرافیکی RDNA 2 را جای داده؛ این پردازنده گرافیکی قدرتی بالغ‌بر 12 ترافلاپس را دارا می‌باشد. همچنین استفاده از حافظه‌ی SSD اختصاصی در این کنسول بازی، موجب عملکرد سریع آن شده است. ناگفته نماند که این کنسول بازی دارای 16 گیگابایت حافظه رم می‌باشد؛ این امر تجربه روانی از بازی ویدیویی را به ارمغان خواهد آورد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همه چیز در مورد کنترلر ایکس باکس سری ایکس

کنترلر ایکس باکس سری ایکس در مقایسه با کنترل‌های قدیمی ایکس باکس، تغییرات اندکی را تجربه کرده است. مهندسین مایکروسافت برای طراحی کنترل‌های ایکس باکس سری ایکس از بافت‌های بسیار کوچکی در قسمت تریگرهای آن، استفاده نموده‌اند. همچنین کنترلر این کنسول بازی دارای کلیدهای اختصاصی برای اشتراک‌گذاری محتوا هستند.

علاوه بر آن، استفاده از درگاه USB Type-C یکی از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در کنترلر های ایکس باکس سری ایکس بوده است. به طور کلی طراحی مناسب کنترلر ایکس باکس سری ایکس موجب شده تا کاربران هنگام استفاده از آن، احساس بهتری را تجربه نمایند. لازم به ذکر است که کنترلر ایکس باکس سری ایکس برای برقراری ارتباط از " Bluetooth Low-Energy " استفاده می‌کند. این امر تاثیر زیادی در افزایش زمان شارژدهی کنترلر ایکس باکس سری ایکس داشته است. ناگفته نماند که برای تامین انرژی این کنترلر ها از دو باتری AA استفاده می‌شود.

خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس با شرایط ویژه از قسطی کلاب

خرید قسطی xbox x یکی از بهترین شیوه های موجود جهت تهیه این کنسول بازی است. زیرا مزایای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس، به مراتب بیشتر از خرید نقدی آن خواهد بود. به این ترتیب شما می‌توانید برای خرید اقساطی ایکس باکس به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. زیرا فروشگاه قسطی کلاب شرایطی ویژه را برای فروش قسطی xbox در نظر گرفته است. همچنین در صورت تمایل، خرید نقدی این کنسول بازی از قسطی کلاب نیز امکان پذیر خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2

خرید قسطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2
اگر به دنبال خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 با قیمتی مناسب و شرایطی آسان هستید، به بخش کنسول بازی در دسته بندی...

خرید دوربین عکاسی

خرید دوربین عکاسی
ثبت لحظات خوب زندگی با یک دوربین عکاسی با کیفیت بسیار لذت بخش خواهد بود. شما می‌توانید با خرید نقدی یا اقساطی دوربین عکاسی از بخش...