خرید اقساطی پلی استیشن 5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/23 08:54:15

برای خرید اقساطی بهترین کنسول بازی دنیا دیگر هیچ محدودیتی وجود ندارد. به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و به سادگی خرید اقساطی پلی استیشن 5 با چک و سفته را انجام دهید.


خرید اقساطی پلی استیشن 5 با چک

پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 یا همان دستگاه ps5، دستگاه بازی ویدئویی خانگی می‌باشد که توسط کمپانی سونی توسعه داده شده است. رقیبان مهم ps5 در بازار، ایکس باکس، سری اس، سری ایکس می‌باشند. خرید قسطی پلی استیشن 5 با چک، با استفاده از سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. 

تاریخچه PS5

در سال 2019، از پلی استیشن 5، به عنوان یک دستگاه بازی سرگرمی جدید، رونمایی شد. این دستگاه با امکانات جدید و سیستم پیشرفته‌تر، توانست جایگزین مناسبی برای ps4 شود. این دستگاه در 12 نوامبر 2020 در کشورهایی نظیر، سنگاپور، نیوزلند، استرالیا، آمریکای شمالی، کره جنوبی و ژاپن وارد بازار شد و پس از گذشت چند روز در کشورهای جهان پخش شد. برای نخستین بار شرکت سونی در کنفرانس‌هایش، دسته ps5 را در معرض دید قرار داد. 

دسته بازی ps5

دسته بازی تولید شده دستگاه بازی و سرگرمی ps5، دوال سنس نامیده شده، که در 7 آوریل 2020، از آن رونمایی شد. این دسته، با توجه به نظر کاربران و طراحان بازی ساخته شده است. این دسته برگرفته از دسته دوال شاک می‌باشد، ولی با تغییرات موجود در آن سطح مقاومت آن قابل تغییر نیز می‌باشد. 

تجهیزات جانبی دستگاه ps5

علاوه بر خود دستگاه، تجهیزات دیگری نظیر، ایستگاه شارژ، دوربین HD جدید، دسته دوال سنس، و یک عدد کنترل از راه دور موجود می‌باشد. هدفون جدیدی با نام pulse 3d تولید شده، که برای لذت بیشتر از بازی و شنیدن صدای سه بعدی ساخته شده است. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اطلاعات کلی دستگاه ps5

حافظه رم این دستگاه، دارای ظرفیت 16 گیگابایت و 256 بیتی  قابلیت نگهداری بازی‌های زیادی را دارد. CPU موجود در این دستگاه، 8 هسته‌ای است که فرکانس موجود در این کنسول متغیر 3.5 گیگاهرتز می‌باشد. صدای سه بعدی این دستگاه فضای پرهیجان بازی را به وجود می‌آورد تا شما نهایت لذت را از بازی با دستگاه ببرید. ورودی‌های بازی شامل، وای فا، یواس بی، بلوتوث، HDMI می‌باشند. 

گرافیک ps5 سفارشی شده IMDRDNE2 است که دارای فرکانس متغیر 2.23 گیگابایت می‌باشد. سیستم نمایش تصویر دارای تصویر با وضوح بسیار بالا و با کیفیت می‌باشد و دارای وضوح 8K، وضوح 4K و 120 هرتز است. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مقایسه پلی 5 با پلی استیشن 4

این دستگاه بازی سرگرمی خانگی، با ساختار و ویژگی‌های کاملا جدید، و کیفیت تصویر بالاتر، دارای فضای ذخیره سازی بیشتری می‌باشد. به همین علت می‌توان گفت که ps5 از ps4 بسیار بهتر است و خرید آن برای طرفداران این حوزه، می‌تواند بسیار بهتر و به صرفه‌تر باشد. از مشخصات فنی این کنسول تا ویژگی‌های جزئی آن همگی بسیار عالی می‌باشند. سونی توانسته با به کارگیری بهترین قطعات، تغییرات شگرفی در این دستگاه ایجاد کند. یکی از مهمترین ویژگی این دستگاه که باعث برتری آن شده فضای ذخیره سازی می‌باشد. 

از دستگاه پلی 5 دو نسخه وجود دارد یکی نسخه دیجیتال و دیگری نسخه استاندارد، که قابلیت‌های آنها یکی می‌باشد و تنها تفاوتشان این است که در دستگاه دیجیتال، جایگاه درایو نوری آن حذف شده است. بزرگترین محدودیت موجود در ps4 ظرفیت آن است که خوشبختانه این مشکل در ps5 وجود ندارد. شما می‌توانید با استفاده از هارد اکسترنال فضای ذخیره سازی دستگاهتان را افزایش دهید و به جای اینکه به دیسک 2.5 اینچ آن اکتفا کنید یک رم ssd برای آن خریداری نمایید. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی پلی استیشن 5 با چک و سفته

خرید اقساطی پلی استیشن 5 با چک در سایت قسطی کلاب، این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا بتوانند در هر شرایط وسیله مورد نیاز خود را خریداری نمایند. علاوه بر خرید قسطی، خرید نقدی هم امکان پذیر است. شما برای اطلاع از چگونگی خرید قسطی و شرایط آن، می‌توانید با مشاوران سایت قسطی کلاب، ارتباط برقرار نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت ps4

 قیمت ps4
Ps4 مانند سگا و آتاری است که در زمان های گذشته یکی از بازی های کامپیوتری و وسایل سرگرمی برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان شناخته شده بودند...

فروش نقدی پلی استیشن 4 پرو

فروش نقدی پلی استیشن 4 پرو
کنسول های بازی سونی روز به روز در حال توسعه است و با گذر زمان توانایی ها و امکانات آن ها بیشتر می شود. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب...