خرید اقساطی گوشی x10 جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/17 09:18:58

برند جی پلاس در زمینه طراحی و تولید تلفن همراه نیز فعالیت می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی x10 جی پلاس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی x10 جی پلاس

گوشی x10 جی پلاس؛ محصولی ایرانی با قابلیت‌های فراوان

گوشی x10 جی پلاس یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بوده که این وسیله تجربه‌ی کامل از یک محصول ایرانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

در وضعیت فعلی خرید قسطی گوشی x10 جی پلاس، شرایط بهتری را برای تهیه این گوشی هوشمند فراهم می‌کند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از گوشی‌های هوشمند به یکی از امور مرسوم در میان جوامع مختلف تبدیل شده است. 

زیرا با استفاده از گوشی‌های هوشمند می‌توان بسیاری از امور را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام داد. به عنوان مثال با استفاده از گوشی‌های هوشمند شما می‌توان محصول یا کالایی را به صورت اینترنتی خریداری نمود؛ یا می‌توان با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی آن را مدیریت نمود. به طور کلی دامنه‌ استفاده از گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده بوده و نمی‌توان استفاده از این وسیله را به یک الی دو مورد محدود کرد. 

در این میان، بهتر است با یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های موجود در بازار، یعنی x10 جی پلاس بیشتر آشنا شوید. گوشی x10 جی پلاس جزو با کیفیت‌ترین محصولاتی بوده که شرکت جی پلاس مسئولیت طراحی آن را بر عهده داشته است. این گوشی هوشمند از طراحی ظاهری زیبا، رنگ‌بندی مناسب، صفحه نمایش با کیفیت برخوردار می‌باشد.

 به همین منظور شما هم می‌توانید با خرید قسطی گوشی x10 جی پلاس، از امکانات و قابلیت‌های این گوشی هوشمند استفاده نمایید. همچنین در صورت خرید قسطی گوشی x10 جی پلاس، می‌توان این گوشی هوشمند را با شرایطی ویژه تهیه نمود. 

گوشی x10 جی پلاس؛ محصولی با طراحی ظاهری مدرن و چشم نواز

شرکت جی پلاس یکی از جدیدترین برندهای ورود پیدا کرده به عرصه‌ طراحی گوشی‌های هوشمند است. این برند ایرانی در طراحی گوشی x10 خود، تمام سعی خود را کرده تا محصولی بی‌نقص را روانه بازارهای داخلی کند. 

بهتر است بدانید گوشی x10 جی پلاس از نظر طراحی ظاهری در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، زیرا جی پلاس برای طراحی گوشی x10 از فریم پلاستیکی استفاده کرده که این موضوع موجب جذابیت و زیبایی این گوشی هوشمند شده است.

گوشی x10 جی پلاس؛ محصولی با نمایشگر با کیفیت

جی پلاس برای طراحی گوشی x10 خود از یک نمایشگر LCD با ابعاد 6.5 اینچی استفاده کرده است. این نمایشگر قادر است تصاویر خروجی را با رزولوشن 720 در 1600 همراه با تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ به نمایش بگذارد، همچنین در طراحی این نمایشگر از فناوری IPS استفاده شده که این موضوع موجب افزایش کیفیت آن شده است.

گوشی x10 جی پلاس؛ محصولی با باتری قدرتمند

امروزه یکی از دغدغه‌های افراد در هنگام انتخاب گوشی‌های هوشمند، موضوع شارژدهی باتری است. به همین منظور بسیاری از افراد به دنبال انتخاب گوشی هوشمندی هستند که از میزان شارژدهی بالایی برخوردار باشد. بهتر است بدانید گوشی x10 جی پلاس مجهز به یک باتری 4000 میلی آمپری می‌باشد که این موضوع انتخاب این گوشی هوشمند را به گزینه بهتری تبدیل کرده است. 

گوشی x10 جی پلاس؛ محصولی با امکانات فراوان

گوشی X10 جی پلاس علاوه بر موارد ذکر شده دارای امکانات و قابلیت‌های گوناگونی است. به همین منظور برخی از قابلیت‌های این گوشی هوشمند شامل موارد زیر می‌باشند.

• دارای سیستم عامل اندروید 10 در هنگام عرضه

• طراحی شده با تراشه UNISOC SC9863A

• دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای

• مجهز به پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322

• میزان حافظه داخلی 64 گیگابایت همراه با 3 گیگابایت حافظه رم

• مجهز به دوربین چهارگانه با کیفیت‌های 13، 2، 5 و 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی

خرید قسطی گوشی x10 جی پلاس با شرایط ویژه از قسطی کلاب

در حال حاضر خرید قسطی گوشی x10 جی پلاس، یکی از بهترین روش‌های موجود جهت تهیه این گوشی هوشمند است، زیرا با خرید قسطی گوشی x10 جی پلاس، می‌توان این گوشی هوشمند را با پیش‌پرداختی اندک خریداری نمود. 

با خرید اقساطی موبایل، می‌توان هزینه خرید آن را به صورت ماهانه پرداخت کرد. با این اوصاف آیا شما هم به دنبال یک فروشگاه مناسب برای خرید اقساطی گوشی هستید؟ اگر پاسخ‌ شما مثبت می‌باشد، ما به شما قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. 

زیرا قسطی کلاب یکی از معتبر‌ترین مراکز فروش قسطی گوشی بوده که شرایط خوبی را برای خرید اقساطی در نظر گرفته است. همچنین با مراجعه به این فروشگاه می‌توان از خدماتی نظیر خرید نقدی نیز بهره‌مند گردید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی ردمی نوت 9 شیائومی

خرید گوشی ردمی نوت 9 شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای دنیا است که نمایندگی‌های بسیاری در ایران دارد و شما به سادگی قادر خواهید بود که محصولات این برند ...

خرید اقساطی poco f3

خرید اقساطی poco f3
یکی از گوشی‌های جذاب برند شیائومی مدل poco f3 می‌باشد. برای خرید اقساطی poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...