خرید نقدي تلویزیون سونی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 02:09:35

برند سونی معروف‌ترین برند تولید کننده تلویزیون در دنیا می‌باشد. برای خرید نقدي یا اقساطي تلویزیون سونی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدي تلویزیون سونی


تلویزیون سونی

محصولات صوتی تصویری برند سونی همیشه حرف اول را در دنیا می‌زند. این تولیدات صوتی تصویری ژاپنی کیفیت بی‌نظیری دارند و همیشه جز بهترین‌های بازار فروش می‌باشند. 

از طرفی تلویزیون‌های امروزی با قابلیت‌های هوشمند تولید می‌شوند. تلویزیون‌های هوشمند، قابلیت‌های ارتباطی فراوان دارند و یک تجربه دوست داشتنی را برای شما فراهم می‌سازند.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از تلویزیون‌های جدید کمپانی سونی که در سال 2019 به بازار عرضه شده است، بپردازیم. قابلیت خرید نقدي یا اقساطي تلویزیون سونی در قسطی‌کلاب فراهم شده است.

تلویزیون سونی مدل 55X7000G

این محصول 55 اینچی که از صفحه تخت برخوردار است، جز سری 7 تلویزیون‌های این برند می‌باشد که برای یک سالن متوسط و یا حتی بزرگ خانگی نیز مناسب است.

کیفیت صفحه نمایش به صورت 4K می‌باشد. همچنین قادر است تا 8 میلیون پیکسل را به شما نمایش دهد. علاوه بر تمامی این امکانات، دارای فناوری رنگ زنده و همچنین نمایش طراحی TRILUMINOS می‌باشد. این فن‌آوری در وضوح نمایش رنگ‌ها فوق‌العاده عمل می‌کند.

علاوه بر تمام این‌ها وجود یک موتور پردازشگر به نام X-Reality™ PRO کمک می‌کند تا بر روی تمامی پیکسل‌های تشکیل دهنده صفحه نمایش یک آنالیز انجام شود و سبب افزایش کیفیت نمایش گردد. 

پردازش بر روی تمامی مولفه‌های تصویر انجام می‌شود. کنتراست، وضوح صفحه، صحنه‌ها، عمق تصاویر، دقت رنگ‌ها و عوامل دیگر به طور دقیق پردازش می‌شوند. 

به علاوه این دستگاه قابلیت پشتیبانی از HDR10 را نیز دارد. همچنین دارای فناوری HLG می‌باشد. بنابراین در مورد کنتراست تصاویر نیز ایده‌آل عمل می‌کند.

صفحه نمایش دارای نور پس زمینه آبی و همچنین تکنولوژی لبه LED می‌باشد. نرخ نوسازی تصویر در این صفحه 200 هرتز می‌باشد همچنین رزولوشن آن نیز برابر 3840 * 2160 است. نسبت تصویر در این صفحه نمایش به صورت 16:9 می‌باشد. با خرید نقدي یا اقساطي تلویزیون سونی شفاف و واقعی ببینید!

مشخصات صوتی

این تلویزیون دارای دو بلندگو در دو کانال مختلف می‌باشد که توان هر کدام از آن‌ها 10 وات است و بنابراین می‌تواند یک کیفیت مناسب صوتی برای یک سالن متوسط داشته باشد. 

توان خروجی 20 واتی قادر است تا با فناوری‌های متفاوتی مثل DTS Digital Surround عمل کند. حتی صداهای فشرده شده را بازسازی نماید. فناوری Dolby™ نیز کمک می‌کند تا صدای فراگیر به صورت یکنواخت در تمام فضا با اعجازی شگفت انگیز پخش شود.

به علاوه، فناوری جدید پاکسازی صدا یا ClearAudio+ نیز به وضوح و شفاف سازی صوت پخش شده کمک شایانی می‌کند. علاوه بر این‌ها، دارای یک ساب ووفر است. با خرید نقدي یا اقساطي تلویزیون سونی کیفیت صدای واقعی را تجربه کنید!

ویژگی‌های هوشمند سازی

سیستم عامل موجود در این تلویزیون تایزن است. قابلیت وای فای دارد و به وسیله آن می‌توانید در صفحات وب به جستجوی بپردازید. همچنین دارای قابلیت‌های بی‌نظیری مثل اشتراک گذاری تصاویر و برقراری ارتباط با انواع محیط‌های مدیا می‌باشد.

همچنین مجهز به گیرنده دیجیتالی است. یک تایمر مخصوص خاموش روشن شدن نیز دارد. با خرید نقدي یا اقساطي تلویزیون سونی یک محصول مدرن داشته باشید!

ویژگی‌های ارتباطی و اتصال

این دستگاه تلویزیونی دارای سه ورودی متفاوت HDMI و USB است. به علاوه، دارای رابط کامپوننت است .خروجی صوتی دیجیتالی اپتیکال دارد. حتی می‌توانید یک خروجی هدفون نیز به این دستگاه متصل نمایید. 

به علاوه، دارای ورودی RF است. با این خصوصیات شما را از اتصال به هر کانکتور اضافه بی‌نیاز می‌کند. با خرید نقدي یا اقساطي تلویزیون سونی همیشه متصل باشید!

همراه با این تلویزیون از یک ریموت کنترل هوشمند، یک کابل برق، باتی و دفترچه راهنما نیز بهره‌مند می‌شوید.  پایه این تلویزیون نقره‌ای و رنگ بدنه مشکی است. به طور متوسط در طول یک سال 203 کیلووات انرژی مصرف می‌کند.

خرید تلویزیون سونی

برای داشتن این تلویزیون دوست داشتنی می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فوق‌العاده این فروشگاه آنلاین بهره‌مند شوید. از چهار لیزینگ موجود در این فروشگاه وام بگیرید و چند روز بعد لوازم خانگی و کالاهای دیجیتالی مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدي یا اقساطي تلویزیون سونی از قسطی ‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت ویژه کارمندان

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت ویژه کارمندان
برند دیپویت یک برند مورد اعتماد و موفق در کشور است. برای خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما با ارز دیجیتال

خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما با ارز دیجیتال
شما می‌توانید برای خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما با ارز دیجیتال به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه...