خرید قسطی هدفون پایونیر

تاریخ انتشار:
1403/2/25 08:00:57

هدفون های پایونیر را می توان جزء بهترین هدفون های موجود در بازار نام برد که به نسبت قابلتیت هایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخودارند. برای مشاهده قیمت ها و خرید اقساطی انواع هدفون پایونیر می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

خرید قسطی هدفون پایونیرامکان خرید قسطی هدفون پایونیر

خرید قسطی هدفون پایونیر، امروزه خیلی کم در بازار ایران مشاهده می شود. با توجه به برخی پیچیدگی ها و شرایط اقتصادی فروشگاه هایی که کالاهای دیجیتال عرضه می کنند، چنین ریسکی را قبول نمی کنند و زیر بار فروش هدفون پایونیر قسطی نمی روند، ولی شما به راحتی می توانید هر نوع کالای دیجیتالی را که مد نظر دارید از قسطی کلاب تهیه فرمایید. 

یکی از خدماتی که ما ارائه می کنیم این است که می توانید با یک خرید قسطی کالای دیجیتال صاحب هدفون پایونیر شوید. کسانی که تجربه استفاده از هدفون پایونیر Pioneer را دارند می دانند در مورد چه کالای ارزشمندی صحبت می کنیم.

معرفی و خرید قسطی هدفون پایونیر Pioneer

خرید قسطی هدفون پایونیر Pioneer دنیای جذاب و دلچسب استفاده از یکی از با کیفیت ترین هدفون های موجود در بازار را به شما تقدیم می کند. با خرید قسطی هدفون پایونیر، تجربۀ گوش دادن به موسیقی های جذاب را، که با این هدفون بی نظیر چندین برابر می شود را، در اختیار شما قرار می دهد. 

اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص موسیقی هستید، قطعاً انتخاب یک هدفون، مخصوصاً خرید قسطی هدفون پایونیر، یکی از چالش هایی است که با آن روبرو هستید. برند پایونیر Pioneer از جمله برندهایی است که غیر ممکن است از اهالی موسیقی باشید و نام آن را نشنیده باشید. 

حالا شانس به شما روی آورده است. می توانید یکی از معتبرترین و سرشناس ترین برندهای هدفون را آن هم با خرید قسطی هدفون پایونیر از آن خود کنید.

در خرید قسطی هدفون پایونیر ، باید بدانید که تولیدات شرکت پایونیر Pioneer، همانند بسیاری دیگر از شرکت های بزرگ و سرشناس به تولید خودرو محدود نشده است. در واقع شرکت پایونیر Pionee، بنا بر درخواست طرفداران خود به تولید لوازم صوتی خانگی نیز روی آورده است.

خرید قسطی هدفون پایونیر Pioneer و ویژگی های آن

با خرید قسطی هدفون پایونیر متوجه می شوید که این محصول شرکت پایونیر، دارای ویژگی هایی است که در خرید قسطی کالای دیجیتال هدفون، کار شما را سخت می کند. شرکت پایونیر، هدفون هایی تولید کرده است که به خاطر کیفیت بی نظیری که در پخش صدا دارد، موجب ماندگاری یک تجربۀ دل انگیز در اذهان می شود. از طرف دیگر، یکی دیگر از جذابیت های هدفون پایونیر، راحت بودن استفاده از این هدفون های بی نظیر با این خرید قسطی کالای دیجیتال می باشد.

شرکت پایونیر هدفون هایی تولید می کند که به دو نوع تقسیم می شود:

•سیمی (دارای سیم)

•بی سیم

آن دسته از کالاهای دیجیتالی که از بلوتوث بهره می برند، کلمۀ بی تی یا BT در نام آن ها می آید. به عنوان مثال، در خرید قسطی هدفون پایونیر یکی از نمونه هایی که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم، هدفون مدل SE-MJ 503 می باشد. این هدفون، یک هدفون سیمی است. رابط این کالای دیجیتال یک جک 3.5 میلی متری است که با طلا، آب کاری شده است و رنگی طلایی آن زیبایی خاصی به این مدل هدفون از شرکت پایونیر بخشیده است. 

آب کاری طلایی به منظور انتقال با کیفیت تر صدا مورد استفاده قرا می گیرد. قطر درایور اسپیکر این نوع از هدفون ها از محصولات کوچک تر دیگر است که 30 میلی متر می باشد. حساسیت صدا در این نوع هدفون پایونیر (SE-MJ503)، 100 دسی بل می باشد این عدد نشانگر چیست؟ 100 دسی بل حساسیت صدا، یعنی این که نوسانات صوتی تا حد 100 دسی بل به صفر می رسد. 

مقاومت امپدانس در این نوع هدفون 32 اهم می باشد. امپدانس ظاهری، مقاومت جریان متناوب (AC) در سیم پیچ اسپیکر ها و هدفون ها توسط واحد اهم، که واحد مقاومت می باشد، اندازه گیری می گردد. این میزان مقاومت به فرکانس هدفون، که میزان 1000 هرتز است، بستگی دارد. کابل این هدفون پایونیر حدود 120 سانتی متر است که استفاده از این نوع هدفون را راحت می کند.

با خرید قسطی هدفون پایونیر ، همان طور که ویژگی های منحصربفرد آن را بررسی می کنید، یک کالای دیجیتال بی نظیر را می توانید به مجموعۀ لوازم خود اضافه کنید و این امر موجب می شود که از خرید قسطی هدفون پایونیر به عنوان یک کالای دیجیتالی دیگر نهایت لذت را ببرید. فروش هدفون پایونیر قسطی، شانسی است که شاید برای یک بار به سراغ شما آمده باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 12 پرو مکس

خرید اقساطی آیفون 12 پرو مکس
برند اپل یکی از بهترین شرکت‌های دنیا است که محصولات جذابی دارد. برای خرید اقساطی آیفون 12 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی هارد اکسترنال

خرید اقساطی هارد اکسترنال
خرید اقساطی هارد اکسترنال یک راه خوب برای داشتن این وسیله‌ی دیجیتالی کاربردی است. داشتن یک هارد اکسترنال یک راه خوب برای ذخیره‌ی فیلم‌ها، عکس‌ها، ...