خرید قسطی ipad pro 2020

تاریخ انتشار:
1403/2/13 07:57:38

تبلت‌های برند اپل با نام آیپد شناخته شده‌اند و از کیفیت و کارایی فوق‌العاده بالایی برخوردار می‌باشند. برای خرید اقساطی ipad pro 2020 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ipad pro 2020


ipad pro 2020

آیپد پرو 2020 همچون یک قطعه شیشه‌ای و جادویی است که سبب می‌شود تا خیلی سریع مانند لپ‌تاپ کار کنید. دوربین‌های حرفه‌ای دارد و واقعیت را متحول می‌کند. قادرید تا به جای صفحه کلید از صفحه نمایش استفاده نمایید.

یک نمایشگر پیشرفته داشته باشید که به صورت شبکیه چشم، مایع است. این صفحه نمایش لبه به لبه است و از فناوری‌های فوق پیشرفته تشخیص رنگ صحیح استفاده می‌کند.

سبب پاسخگویی فوق‌العاده می‌گردد و سادگی استفاده، آن را به پیشرفته‌ترین نمایشگر جهانی تبدیل کرده است! قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ipad pro 2020 در قسطی‌کلاب فراهم شده است.

LiDAR کمک می‌کند تا با تشخیص تابش نور به تعیین فاصله و اندازه بپردازید، مدت زمان رسیدن نور به یک جسم و بازتاب آن را معین می‌کند، حتی می‌تواند توسط ناسا برای ماموریت بعدی فرود در مریخ مورد استفاده قرار گیرد! 

اسکنر لایدار به صورتی سفارشی طراحی شده است. زمان پرواز مستقیم برای اندازه‌گیری نور منعکس شده از فاصله 5 متری چه در داخل و چه در خارج را محاسبه می‌کند. 

در سطح فوتون کار می‌کند و با سرعت نانو ثانیه امکانات زیادی را برای واقعیت افزوده و فراتر از آن به ارمغان می‌آورد! با خرید اقساطی ipad pro 2020 عکاسی مدرن را تجربه کنید!

اندازه گیری عمق نیز با دوربین‌های حرفه‌ای اسکنر لیدا عمل می‌کند. این ترکیب در سیستم عامل آی پدهای حرکتی، بهترین وسیله سخت افزاری، نرم افزاری و نوع آوری در جهان را برای واقعیت افزوده مبدل ساخته است.

واقعیت افزوده از قبل هم واقعی‌تر می‌شود! با وجود برنامه‌های جدید اجازه می‌دهد تا از جلو و پشت ساختارهای دنیای واقعی، عبور کنند و سبب بهبود ضبط حرکت می‌شود. توسعه‌دهندگان نیز قادر خواهند بود تا در تجربیات بیشتری غوطه ور شوند.

با ویرایش و اشتراک گذاری فیلم‌ها با کیفیت 4K وارد کار شوید، عکس بگیرید و توسط یک علامت یا امضا در عکس یک یادگار داشته باشید، یک سند را اسکن کنید، آن را بارگذاری نمایید و سپس یادداشت‌های خود را توسط یک ضربه به آن بیافزایید. با خرید نقدی یا اقساطی ipad pro 2020 حرفه‌ای عمل کنید!

با سخت افزار تراشه بیونیک A12Z بسیار سریع تر از کامپیوتر عمل کنید و از لپ‌تاپ‌های امروزی پیشی بگیرید! پردازنده گرافیکی هشت هسته‌ای به معنای عملکرد و واقعیت گرایی بیشتر برای برنامه‌ها و بازی‌ها می‌باشد.

با استفاده از این تراشه می‌توانید از طراحی سه بعدی واقعی بهره‌مند شوید، فیلم برداری 4K امکان واقعیت افزوده را نیز فراهم می‌کند. طراحی پیشرفته به معنای عملکردی پایدارتر است.

قابلیت یادگیری توسط شبکه‌های عصبی طراحی شده توسط دستگاه، یک نسل جدید و حرفه‌ای را به وجود آورده است. با خرید اقساطی ipad pro 2020 سریع و روان عمل کنید!

صفحه کلید جادویی و شناور است. این صفحه شگفت انگیز تجربه تایپی را برای شما مهیا می‌سازد. کمک می‌کند تا شما یک کنسول شناور داشته باشید، به صورت مغناطیسی متصل شوید، زاویه دید مناسبی برای خود تنظیم نمایید.

یک صفحه کلید در اندازه کامل با مکانیزم قیچی و با یک میلی‌متر ضخامت، برای تجربه یک تایپ پاسخگو، راحت و بی‌ دردسر تر کمک می‌کند تا رمان بنویسید، طرح‌های کسب و کاری خود را اضافه نمایید، صندوق ورودی خود را باز کنید و با کلیدهای دارای پس زمینه در شب کارهای خود را به راحتی انجام دهید.

یادداشت برداری و سازماندهی افکار به صورت طبیعی بر روی کاغذ انجام می‌گیرد، می‌توانید اطلاعاتتان را ترسیم کنید، فهرست بندی کنید، به اشتراک بگذارید، ارائه دهید، اضافه کنید، دست نویس‌های خود را جستجو کنید، حاشیه نویسی نمایید. 

یک سند را اسکن نمایید و آن را امضا کنید، همچنین می‌توانید pdf را به راحتی علامت گذاری و ارسال کنید! با خرید نقدی یا اقساطی ipad pro 2020 همه چیز را تبدیل به اثری شخصی کنید!

خرید ipad pro 2020

اگر دوست دارید تا ipad pro 2020 را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید.

برای خرید غیر نقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی ipad pro 2020 است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس چکی

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک..

گوشی های محبوب شرکت سامسونگ

گوشی های محبوب شرکت سامسونگ
کمپانی سامسونگ موفقیت های بسیار زیادی را در ساخت گوشی های میان رده ای در چندسال اخیر به دست آورده است این شرکت در تلاش است با ساخت این گوشی...