خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/11 02:56:53

کمپانی شیائومی در سال 2020 بیشترین فعالیت را در پیش داشته است و مدل‌های متنوعی را به دنیا عرضه کرده است. برای خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو

موبایل شیائومی نوت 9

این اسمارتفون دارای ابعادی برابر با 165.8 در 76.7 در 8.8 میلی‌متر مكعب و وزنی معادل 209 گرم است. اندازه بزرگی دارد و فبلت است. در پنل پشتی كمی انحنا دارد كه به خوش دست بودنش منجر می‌گردد. بدنه جنسی از شیشه دارد و در پنل پشتی علاوه بر ماژول دوربین از یک سنسور اثر انگشت نیز برخوردار می‌باشد. قابلیت خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو در قسطی کلاب فراهم شده است.

در پایین بدنه اسپیکر، جک 3.5 میلی‌متری مخصوص به هدفون و درگاه USB-C و در بالای گوشی با بلاستر IR رو به رو هستید. در فریم سمت راست، دكمه‌های پاور و تنظیم صدا وجود دارد. بدنه نوت 9 با نانو كاور شده و در برابر قطرات آب هم مقاومت دارد. این گوشی در چهار رنگ پرفروش سبز، خاکستری، سفید و مشکی تولید شده است.

خصوصیات نمایشگر

این گجت هوشمند یک صفحه با سایز 6.53 اینچ دارد كه دارای فناوری‌های IPS و LCD می‌باشد. رزولوشن این گوشی برابر 1080*2340 پیکسل است و نسبت تصویر به بدنه برابر 19.5:9 می‌باشد.

لبه‌ها به اندازه کافی باریک هستند و دوربین سلفی به حالت Punch-hole به گوشه سمت چپ صفحه منتقل شده و مزاحمتی در نمایش محتوا ایجاد نمی کند. میزان روشنایی صفحه در مود خودکار، 466 نیت می‌باشد. این گوشی قادر است تا با کیفیت Full HD تصاویر را نمایش دهد. با خرید اقساطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو یک صفحه فبلت و خوش دست دارید!

ویژگی‌‌های نرم افزاری و سخت افزاری

 گوشی هوشمند شیائومی از اندروید 9 و رابط کاربری MIUI 11 استفاده می‌کند. قابلیت اپ دراور در این گوشی نسبت به مخفی کردن آیکون‌ها طراحی شده است و امکان دسته بندی برنامه‌ها و جستجوی راحت در این اسمارتفون وجود دارد. رابط کاربری به شما این امکان را می‌دهد که در پس زمینه بتوانید برنامه‌های فعالتان را کنترل کنید.

تراشه دوازده نانومتری موجود در این گوشی ساخت شرکت مدیاتک با مدل Helio G85 می‌باشد. از طرفی پردازنده گرافیکی با مدل Mali-G52 MC2 عرضه شده است. این اسمارتفون در دو نسخه متفاوت رم با ظرفیت‌های 3 و 4 گیگابایت و حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایت به بازار عرضه شده است. با خرید اقساطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو قدرت و کیفیت را با هم تجربه کنید!

ماژول دوربین چهارگانه

این گجت از یک ماژول مستطیلی شکل مشکی در پنل پشتی تشکیل شده که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل واید است و در کنار آن یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسل، دوربین ماکروی 2 مگاپیکسل و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. از طرفی دوربین سلفی گوشی 13 مگاپیکسل به صورت حفره پانچ در گوشه سمت چپ و در بالای نمایشگر قرار گرفته است. با خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو هنرمندانه عکاسی نمایید!

در این گجت می‌توانید از زوم دو برابری استفاده نمایید. دوربین ماکرو نیز با داشتن قابلیت اتوفوکوس، عکاسی پرتره را بی‌نظیر می‌کند. کلوزآپ‌ها با جزئیات مناسبی به تصویر در می‌آیند. حالت مود شب، کیفیت بالای تصاویر را حتی در نبود نور هم امکان‌پذیر می‌سازد. در این گوشی می‌توانید با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل فیلمبرداری کنید.

باتری ماندگار

این گوشی از یک باتری 5020 میلی آمپر ساعتی برخوردار است که با یک شارژ سریع 18 وات و شارژ معکوس 9 وات کار می‌کند. با خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو همیشه شارژ بمانید!

پیشنهاد ویژه خرید موبایل شیائومی نوت 9

برای برخورداری از یک گوشی با کیفیت و مقرون به صرفه که باتری مناسبی داشته باشد، می‌توانید ردمی‌نوت 9 شیائومی را خریداری نمایید. برای خرید اقساطی گوشی بدون چک در تهران به قسطی کلاب مراجعه کنید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار شوید، ناگفته نماند که شما در شهرستان نیز می‌توانید با چک یا سفته اقدام به خرید کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی شیائومی نوت 9 پرو از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A73

خرید قسطی گوشی A73
گوشی گلکسی a73 جز جدیدترین محصولات سامسونگی است. برای خرید قسطی گوشی A73 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطي لپتاپ ایسوس چکی

خرید قسطي لپتاپ ایسوس چکی
اگر تمایل به خرید قسطي لپتاپ ایسوس با شرایطی بی نظیر داربد به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...