خرید اقساطی PS5

تاریخ انتشار:
1403/2/17 03:42:59

جدیدترین کنسول بازی سونی در سال 2020 با نام PS5 روانه بازار شد. اگر تمایل به خرید اقساطی PS5 دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی PS5


ps5

کنسول جدید سونی در تمام دنیا به فروش بالایی رسید و این کمپانی مجدد موفقیت‌های بسیاری را در سراسر جهان بدست آورد. در این بلاگ قصد داریم تا این کنسول قدرتمند را از نظر سخت افزار، نرم افزار و رابط و کنترلر بررسی کنیم. قابلیت خرید قسطی PS5 در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی کنسول

پلی استیشن 5 بزرگ‌ترین کنسول تولید شده در سه نسل جدید گذشته است. 39 سانتی‌متر طول و 26 سانتی‌متر عرض، فضایی مناسب را برای قرار دادن کنسول و عبور جریان هوا نیاز دارد. این کنسول به حالت عمودی قرار می‌گیرد و برای قرار دادن آن به شکل افقی نیازمند پایه کنسول و پیچ است. در این کنسول این امکان را دارید تا پنل‌های کناری را جدا کنید و کنسول را تمیز نمایید، همچنین رنگ این کنسول سفید می‌باشد.

پنل‌های مقاوم و محکم کنسول از جنس پلاستیک ساخته شده است. در جلوی کنسول دکمه‌ها‌ی پاور و خروجی دیسک قرار دارند، همچنین یک پورت USB 3 و یک پورت USB Type C بالاتر از این دو دکمه قرار دارد. در این کنسول در مجموع چهار درگاه USB پرسرعت وجود دارد که دو تا در جلوی کنسول و دو تای دیگر در عقب تعبیه شده است. با خرید اقساطی PS5 هر گجتی را می‌توانید به کنسولتان متصل کنید!

خوشبختانه در کنسول جدید صدای فن خیلی کم است. این کنسول طوری ساخته شده تا گرما را از هر سه طرف یعنی جلو، بالا و عقب کنسول به بیرون منتقل شود. وجود دریچه‌های تهویه‌ در سرتاسر کنسول شرایط را بهتر می‌کند. با خرید اقساطی PS5 گرما و صدای کمی داشته باشید!

مشخصات سخت افزاری

پلی استیشن 5 با وجود سرعت بالایی که دارد، اما از حافظه ذخیره سازی کمتری برخوردار است. قدرت، دقت و سرعت در این دستگاه جدید باورکردنی نیست! 

این کنسول با داشتن حافظه پرسرعت SSD به اندازه 825 گیگابات در مقایسه با یک ترابایت هارد دیسک پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. سرعت 5.5 گیگابایت در ثانیه در این کنسول، آن را به یکی از سریع‌ترین حافظه‌‌های موجود در دنیا تبدیل ساخته است! البته تنها 667 گیگابایت از فضای این حافظه خالی است. با خرید قسطی PS5 دقت، سرعت و کیفیت یک نسل جدید کنسول را مقایسه کنید!

مشخصات نرم افزاری

رابط کاربری در این کنسول کیفیت تصاویر 4K را فراهم می‌آورد، علاوه بر این که قابلیت HDR به خوبی پشتیبانی می‌شود. رنگ بک گراند در کنسول نسل نهم طوسی نقره‌ای است و منوها و دکمه‌ها این بار در گوشه قرار دارد، همچنین تمرکز شما را به بازی انتخاب شده جلب می‌کند. 

نوار تنظیمات، حساب کاربری، تروفی‌ها و موارد اضافه دیگر هم حذف شده، از طرفی در بخش کتابخانه فولدرها، تم‌ها و حتی قابلیت جستجو در بازی‌ها دیگر وجود ندارد. در این کنسول، پلی استیشن با سیستم‌ عامل عجین شده است. 

این بار، PSN جزئی از منوی اصلی شده که در کنسول PS5 با دو قابلیت جدید یعنی وجود کارت‌های فعالیت و ویدیوهای راهنمایی تعبیه شده است. ویدیوهای کمکی با اینترنت استریم می‌شوند و فضای کنسول را اشغال نمی‌کنند. با خرید اقساطی PS5 تجربه‌ای توصیف نشدنی در بازی داشته باشید!

کنترلر دوال سنس

کیفیت ساخت کنترلر جدید به مراتب بهتر از قبل است. طراحی زیباتر و دکمه‌ها هم نرم‌تر هستند. البته وزن کنترلر سنگین‌تر شده و بهتر در دست جای می‌گیرد. در این کنترلر موتورهای ویبره قرار دارد و دقت لرزش فوق‌العاده است، همچنین ظرفیت باتری مشابه با کنترلر دوال شاک 4 برابر است.

پیشنهاد ویژه خرید قسطی ps5

برای داشتن یک دنیا پر از هیجان و انجام بازی‌های آفلاین و آنلاین می‌توانید به قسطی‌ کلاب مراجعه نمایید و این کنسول نسل نهمی را امتحان کنید. برای خرید این کنسول فوق‌العاده به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای سرگرمی برخوردار شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی دوچرخه

خرید اقساطی دوچرخه
زندگی امروز به گونه ای می باشد که انسان برای سرگرمی و ورزش باید از وابزار مختلفی استفاده کند دوچرخه یکی از این ابزارها می باشد که در بین عموم...

ps4

 ps4
کنسول‌های بازی فراوانی در دنیا طراحی و تولید شده‌اند که معروف‌ترین این کمپانی‌ها، سونی می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 به بخش بازی سرگرمی در...