خرید قسطی گوشي s22 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/22 05:01:22

بهترین پیشنهاد برای خرید قسطی گوشي s22 ultra مراجعه بخش موبایل کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب است که نیازی به ضامن نخواهید داشت. 


خرید قسطی گوشي s22 ultra


گوشی s22 ultra

کمپانی سامسونگ، یکی از برترین تولیدکنندگان کالای دیجیتال در سراسر دنیا می‌باشد. از این روی، همواره با معرفی محصولاتی جذاب و منحصر به فرد، طرفداران خود را هیجان زده می‌کند. امسال نیز، سامسونگ از پرچمدار جدید خود، یعنی گوشی s22 ultra رونمایی کرده است. همین امر، موجب شده است تا بسیاری از افراد تصمیم به خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشي s22 ultra بگیرند. در نتیجه، در این مقاله ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول را به چالش خواهیم کشید. 

نکاتی در رابطه با گوشی s22 ultra

شما با خرید اقساطی گوشي s22 ultra با یک طراحی زیبا و جذاب مواجه خواهید شد. طراحی این گوشی، بسیار مدرن و هنرمندانه می‌باشد. به طوریکه، گویا یک اثر هنری در دستان شما قرار دارد. گوشی s22 ultra، در عین ابعاد نسبتا بزرگی که دارد، بسیار خوش دست بوده و به یک قلم Stylus بسیار سریع نیز، مجهز است. از این روی، برای کاربرانی که فعالیت‌های حرفه‌ای انجام می‌دهند، مثل نقاشی‌های دیجیتال بسیار مناسب می‌باشد.

خرید قسطی گوشي s22 ultra یک صفحه نمایش کم حاشیه و 6.8 اینچی را در اختیار شما قرار می‌دهد، که به وسیله گوریلا گلس وکتوس پلاس محافظت می‌شود. در نتیجه، مقاومت شگفت انگیزی در برابر ضربه، خط و خش دارد. در زیر این نمایشگر جذاب، یک حسگر تشخیص اثر انگشت فوق العاده سریع و با کمترین میزان خطا نیز، تعبیه شده است، که قابلیت شناسایی دست کثیف و یا مرطوب را نیز دارد.

از دیگر مزایایی که برای خرید اقساطی گوشي s22 ultra شایان ذکر می باشد، پکیج حرفه‌ای دوربین آن است. در پنل پشتی این گوشی، شاهد لنز اصلی 108 مگاپیکسل، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسل و دو لنز تله فوتو 10 مگاپیکسل می‌باشیم، که در نوع خود بی نظیر می‌باشند. 

مشخصات فنی گوشی s22 ultra

پیش از اقدام به خرید قسطی گوشي s22 ultra توصیه می‌کنیم این بخش را با دقت مطالعه نمایید.

تاریخ معرفی: فوریه 2022
رنگ بندی: شرابی، مشکی، سفید و سبز
قلم همراه: دارد
وزن: 227 گرم
ابعاد: 163.3 * 77.9 * 8.9 میلی متر
ابعاد صفحه نمایش: 6.8 اینچ
Refresh Rate نمایشگر: 120 هرتز
کیفیت تصویر: 1440 * 3080 پیکسل
ماکزیمم روشنایی: 1750 نیت
تراکم پیکسلی: حدود 500 پیکسل در هر اینچ
سیستم عامل: اندروید 12
رابط کاربری: One UI 4
پردازنده اصلی: Snapdragon 8 (8 هسته‌ای / 4 نانومتری)
پردازنده گرافیکی: Xclipse 920 / Adreno 730
حافظه داخلی: 128 گیگابایت (8 گیگابایت رم) / 256 گیگابایت (12 گیگابایت رم) / 512 گیگابایت (12 گیگابایت رم) / 1 ترابایت (12 گیگابایت رم)
پشتیبانی از SD Card جداگانه: ندارد
رزولوشن دوربین اصلی: 108 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین سلفی: 40 مگاپیکسل
اسپیکر: استریو (دوگانه)
پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری: ندارد
ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر در ساعت
نوع باتری: لیتیوم یونی
پشتیبانی از شارژ سریع: دارد (45 وات)
پشتیبانی از شارژ بیسیم: دارد (15 وات)
پشتیبانی از شارژ معکوس: دارد (4.5 وات)
دیگر قابلیت‌ها: پشتیبانی از OTG، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، بلوتوث 5.2 کم مصرف، هات اسپات، وای فای، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، فشارسنج هوا، قطب نما

جمع بندی

در این بخش، به ارائه یک جمع بندی مختصر از نقاط ضعف و قوت در خرید اقساطی گوشي s22 ultra می‌پردازیم.
نقاط قوت: طراحی خوش دست و زیبا، پردازنده فوق العاده قوی
نقاط ضعف: عدم وجود آداپتور شارژر در جعبه گوشی 

خرید قسطی گوشي s22 ultra در وب سایت قسطی کلاب

امروزه، برخی از فروشگاه‌های ارائه کننده انواع کالای دیجیتال، با ارائه شرایط فروش قسطی توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را در میان مشتریان پیدا کنند. وب سایت قسطی کلاب، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در سطح کشور می‌باشد، که در قالب چهار طرح حامی، پایا، پارسیان و بایچک امکان خرید اقساطی تا سقف 150.000.000 تومان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. از این روی، علاقمندان می‌توانند، با مطالعه شرایط و ضوابط مربوطه، خریدی امن و لذت بخش را در این پلتفرم تجربه نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی

خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی مدل poco m3 می‌باشد. اگر شما تمایل به خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی دارید به بخش کالای ...

فروش لپتاپ ایسر قسطی

فروش لپتاپ ایسر قسطی
امروزه شرایط زندگی به نحوی پیش رفته است که استفاده از کالاهای دیجیتال مانند لپتاپ ها به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. برای مشاهده و خرید قسطی....