خرید قسطی گلکسی واچ 4

تاریخ انتشار:
1403/2/29 22:14:31

اگر علاقه مند به خرید ساعت‌های هوشمند و جذاب هستید، خرید قسطی گلکسی واچ 4 را از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب انجام دهید.

خرید قسطی گلکسی واچ 4

گلکسی واچ 4؛ جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

گلکسی واچ 4 یکی از آخرین ساعت‌های هوشمند طراحی شده توسط کمپانی سامسونگ بوده که از سیستم عامل جدید و امکاناتی کاملا به روز برخوردار می‌باشد. در شرایط فعلی می‌توان با خرید قسطی گلکسی واچ 4، این محصول شرکت سامسونگ را به روشی کاملا ایده‌آل خریداری نمود.

همانطور که می‌دانید در عصر تکنولوژی بسیاری از افراد به دنبال استفاده از ابزارهای نوین و مدرن هستند؛ تا به این طریق از جدیدترین امکانات و قابلیت‌های روز دنیای تکنولوژی بهره‌مند شوند. بدون شک یکی از پرطرفدارترین ابزارهای موجود، ساعت‌های هوشمند هستند. این ابزارهای کاربردی به علت برخورداری از طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های متنوع از محبوبیت زیادی برخوردار می‌باشند.

در این میان، شرکت‌های مطرح جهان مانند سامسونگ با طراحی و تولید انواع ساعت‌های هوشمند، نقش مهمی را در این عرصه ایفا کرده‌اند. گلکسی واچ 4 یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند عرضه شده به بازارهای جهانی است. این محصول شرکت سامسونگ مجهز به سیستم عامل جدیدی تحت عنوان Wear OS و حسگر BIA می‌باشد. این موضوع سبب شده تا از گلکسی واچ 4 به عنوان یکی از رقبای سرسخت اپل واچ یاد شود.

زیرا سامسونگ در طراحی این محصول خود تمام تلاش خود را به کار بسته تا یکی از بهترین محصولات خود را ارائه دهد. به همین منظور شما هم می‌توانید با خرید اقساطی گلکسی واچ 4، از امکانات این محصول سامسونگ برخوردار شوید. همچنین در صورت خرید قسطی گلکسی واچ 4، شما می‌توانید تمام هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. 

گلکسی واچ 4 سامسونگ؛ ساعتی همراه با طراحی جذاب

سامسونگ برای طراحی ظاهری گلکسی واچ 4 از ظاهری مشابه با نسخه‌های پیشین این ساعت بهره‌گرفته است. این موضوع خبر خوبی برای کسانی بوده که از ظاهر نمونه‌های قبلی گلکسی واچ رضایت کامل داشته‌اند. سامسونگ، گلکسی واچ 4 را در رنگ های مشکی، نقره‌ای، سبز یشمی و رزگلد روانه بازار کرده است.

نکته‌ قابل توجه در طراحی ظاهری این محصول، استفاده از آلومینیوم در قسمت بدنه‌ آن می‌باشد. این موضوع جذابیت خاصی را به گلکسی واچ 4 بخشیده و از طرفی موجب کاهش وزن این ساعت هوشمند شده است.

گلکسی واچ 4 سامسونگ؛ محصولی با نمایشگر با کیفیت و زیبا

سامسونگ برای افزایش کیفیت گلکسی واچ 4 در طراحی آن، از یک نمایشگر فوق‌العاده با کیفیت از نوع " Super AMOLED " بهره‌گرفته است. این نمایشگر از ابعاد 1.36 اینچ برخوردار بوده که قادر است تصاویر خروجی را با رزولوشن 450 در 450 همراه با تراکم 350 پیکسل در هر اینچ به نمایش بگذارد. همچنین این نمایشگر مجهز به محافظ " کورنینگ گوریلا گلس +DX " می‌باشد.

گلکسی واچ 4 سامسونگ؛ محصولی با سخت افزار بهینه‌شده

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان گردید، سامسونگ در طراحی گلکسی واچ 4 از جدیدترین سیستم عامل خود یعنی Android Wear OS استفاده کرده است. این سیستم عامل در دل خود بسیاری از ویژگی‌های خوب گوگل و سیستم عامل سامسونگ را جای داده است. 

رابط کاربری در نظر گرفته شده برای گلکسی واچ 4 " One UI Watch 3 " می‌باشد. اما نکته‌ قابل توجه در طراحی گلکسی واچ 4 سامسونگ استفاده از تراشه‌ی " Exynos W920 " است؛ به گفته‌ی سامسونگ این تراشه یکی از سریع‌ترین قطعات ساخته شده توسط این کمپانی مطرح بوده که استفاده از آن عملکرد خوبی را به گلکسی واچ 4 بخشیده است. 

همچنین گلکسی واچ 4 سامسونگ مجهز به یک پردازنده مرکزی 2 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی از نوع " Mali-G68 " می‌باشد. ناگفته نماند که گلکسی واچ 4 دارای 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و 1.5 گیگابایت حافظه‌ی رم نیز می‌باشد.

خرید اقساطی گلکسی واچ 4 از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط عالی

امروزه بسیاری از افراد جامعه خرید قسطی گلکسی واچ 4 را به سایر روش های خرید این محصول ترجیح می‌دهند. زیرا با خرید اقساطی گلکسی واچ 4، می‌توان بخشی از هزینه‌ی خرید این محصول را پس‌انداز نمود.

 علاوه بر آن خرید اقساطی گلکسی واچ مزایای زیادی را در اختیار افراد قرار خواهد داد. به عنوان مثال با خرید اقساطی این محصول می‌توان قدرت خرید خود را به طرز چشمگیری افزایش بخشید.

 همانطور که میدانید در حال حاضر مراکز مختلفی در زمینه‌ عرضه‌ی کالای دیجیتال و فروش قسطی ساعت هوشمند فعالیت می‌کنند. این موضوع انتخاب یک فروشگاه مناسب را به امری دشوار تبدیل کرده است.

اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست، زیرا فروشگاه قسطی کلاب به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش اقساطی کالا، شرایط خوبی را برای خرید اقساطی فراهم کرده است. به این ترتیب شما عزیزان می‌توانید تمامی محصولات مورد نظر خود را به صورت نقدی یا اقساطی از قسطی کلاب خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a51

خرید قسطی گوشی a51
پرفروش‌ترین گوشی 2020 بدون شک گوشی a51 سامسونگ می‌باشد که بسیار طرفدار دارد. برای خرید قسطی گوشی a51 به بخش کالای دیجیتال در...

خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ
یکی از جدیدترین گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ با نام a03 در سال 2021 رونمایی شد. برای خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ به بخش...