خرید قسطي تیبا

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:58:06

خودرو تیبا یکی از پرفروش‌ترین محصولات سایپا است که از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. برای خرید قسطي تیبا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي تیبا


خودروی تیبا

سال 1388 بود که زمزمه‌هایی نسبت به معرفی و تولید محصول جدید در بازار شنیده شد. قرار بود خودرویی در داخل تولید شود که اندازه‌ای بین خودروی ریو و پراید داشته باشد.

از همان اول نیز قرار بود تا این ماشین در چهار تیپ یا مدل مختلف روانه بازار شود. البته مشخصات اصلی هر چهار مدل خیلی یکسان بود، ولی در برخی از تجهیزات و امکانات قرار بود متفاوت باشند. قابلیت خرید قسطي تیبا در قسطی‌ کلاب فراهم شده است.

مشخصات فنی تیبا

این خودرو یک پیشرانه یک و نیم لیتری دارد و دارای موتور هشت سوپاپه می‌باشد که قدرتی برابر با 80 اسب بخار دارد. مشخصات فنی آن تا حدی به ریو شباهت دارد. روشن شدن این خودرو، حس خوبی به شما می‌دهد و در شروع حرکت رضایتمندی خواهید داشت. 

البته دنده عوض کردن در همان ابتدای کار کمی سخت است. پس از کمی حرکت، تا حدی مشکل برطرف می‌شود. ماشین دور می‌گیرد و فرمان نیز از خشکی خود خارج شده و حرکتی شتاب دار خواهد داشت. با خرید اقساطي تیبا بر فراز جاده‌های مقدس این مرز و بوم رانندگی کنید.

شاید این شتاب اولیه شما را به این فکر بیندازد که این ماشین شتاب بالایی را در تمامی دنده‌ها به شما خواهد داد. دور موتور نیز با وجود اینکه تا 8000 درجه بندی شده است و حتی خط قرمز آن از 600 شروع می‌شود، ولی در عمل موتور آن در یک محدوده 5000 تا 5200 بیشتر گاز نمی‌خورد و کات‌آف می‌کند.

خودرو تیبا دارای یک گیربکس پنج دنده‌ای می‌باشد و محور محرک آن نیز از نوع دیفرانسیل جلو است. فاصله دو محور برابر با 2415 میلی‌متر است و حجم مخزن سوخت آن نیز 41 لیتر می‌باشد. گشتاور این خودرو نیز در 3600 دور در دقیقه 126 نیوتن متر است، همچنین از استاندارد آلایندگی یورو 3 برخوردار می‌باشد. با خرید قسطي تیبا یک خودرو با شتاب معجزه‌آسا داشته باشید!

موارد مثبت تیبا

خودرو تیبا دارای فنربندی مناسبی است. کولر خودرو، عملکردی عالی دارد و فضای سرنشینان عقب نیز به اندازه کافی بزرگ است. حتی صندوق عقب نیز فضایی مناسب دارد و یکی از افتخارات تیبا این است که اولین محصول بومی شده داخلی شرکت سایپا می‌باشد.

نکته مهم

از نظر زیبایی بدنه نیز می‌توانیم بگوییم، مواردی مثل سپر، گلگیر، درب‌ها، چراغ‌ها و بدنه در حد قابل قبول می‌باشد، همچنین بدنه این خودرو توسط یک شرکت معروف ایتالیایی به نام شرکت ایتال طراحی شده است. با خرید اقساطي تیبا از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت نمایید.

انواع مدل‌ها و تیپ‌های تیبا

• تیبا SX

• تیبا EX

• تیبا SL

• تیبا دوگانه سوز

پس از مدتی از ساخت تیبای صندوقدار، تیبای هاچ بکی یا تیبا 2 نیز طراحی و روانه بازار شد. این خودرو از لحاظ کیفیت نسبت به خودروی تیبای صندوق‌دار، بهبودهایی داشته است. با خرید قسطي تیبا دستیابی به رویاهای تحقق نایافته خارج از انتظار نیست!

پیشنهاد ویژه خرید تیبا

اگر شما نیز دوست دارید تا یک خودروی ملی داشته باشید و به تازگی گواهی راهنمایی و رانندگی خود را گرفته‌اید، خودروی تیبا یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شما می‌باشد.

برای تهیه این خودروی داخلی می‌توانید به قسطی ‌کلاب مراجعه نمایید و از لیزینگ این فروشگاه، برای دریافت وام و خرید اقساطی این ماشین اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي تیبا از قسطی‌ کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو ام وی ام x22

خرید اقساطی خودرو ام وی ام x22
خودرو یکی از وسایل مهم و کاربردی در دنیای امروز است. اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو ام وی ام x22 دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت...

خرید اقساطی تیبا

خرید اقساطی تیبا
یکی از خودروهای ملی که ظاهری جذاب و زیبا دارد تیبا نام دارد. برای خرید اقساطی تیبا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید....