خرید قسطی خودرو تیبا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/22 11:28:29

یکی از بهترین خوردوهای مقرون به صرفه سایپا مدل تیبا است. برای خرید قسطی خودرو تیبا با چک به بخش ثبت درخواست خودرو در دسته بندی خرید اقساطی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی خودرو تیبا با چک



انواع خودرو تیبا و مشخصات آنها 

در سال‌های اخیر با توجه به بالا رفتن قیمت خودروهای داخلی، طرفداران خرید خودرو قسطی نیز افزایش پیدا کرده است. اقشار و گروه‌های مختلف با توجه به شرایط و بودجه‌ای که دارند، سعی در خرید خودرو به صورت اقساطی می‌کنند. یکی از خودروهای پرطرفدار برای خرید اقساطی در بازار داخلی نیز تیبا می‌باشد.

امکان خرید قسطی خودرو تیبا در دو طرح صندوقدار و هاچ بک توسط نمایندگی‌های فروش این خودرو وجود دارد. این مدل خودرو در سال 1387 توسط شرکت سایپا رونمایی شده و به عنوان اولین خودروی ملی معرفی شد. از دیدگاه بسیاری از صاحب نظران و مصرف کنندگان این خودرو، تیبا یک پراید مدرن است.

 این محصول به دلیل قیمت مناسب و تفاوت‌هایی که با سایر خودروهای ایرانی داشت، توانست مخاطبان خود را در بازار پیدا کند. این خودرو از لحاظ طراحی، مشتری پسندتر از پراید است ولی در مقایسه با مدل‌های خارجی حرفی برای گفتن ندارد. در این مدل از خودروی ایرانی از چراغ‌های مثلثی و جلو پنجره کوچک استفاده شده است. کاربرد سپرهای یکپارچه و خطوط منحنی جانبی که در آن دیده می‌شود نیز باعث ایجاد ظاهری متفاوت در این محصول شده است.

مزیت خرید اقساطی خودرو تیبا

خرید قسطی خودرو تیبا در شرایط فعلی جامعه و تورم موجود یک اقدام کاملا هوشمندانه است. وقتی شرایط مالی و اقتصادی سخت می‌شود، بسیاری از افراد از روش خرید اقساطی استفاده می‌کنند. چون با توجه به تورم موجود، روز به روز بر قیمت کالاها افزوده و ارزش پول نیز کاهش می‌یابد. به عنوان مثال، ارزش صد میلیون پول در شش ماه دیگر کاهش یافته و از قدرت خرید لازم برخوردار نیست. در چنین شرایطی، پرداخت قسط راحت‌تر می‌شود چون مبلغی که به عنوان قسط مشخص شده، در چند ماه آینده به بزرگی زمان حال نیست. این امر باعث شده تا خرید خودرو یا کالاهای مشابه به صورت اقساطی در شرایط بد اقتصادی یک کار عاقلانه و به صرفه باشد.

شرایط خرید اقساطی خودرو تیبا از سایت قسطی کلاب

مراکز و نمایندگی‌های زیادی در زمینه خرید و فروش قسطی خودرو فعالیت دارند که یکی از این مراکز نیز سایت قسطی کلاب است. طرح‌های ویژه‌ای که این مرکز برای اقشار مختلف جامعه در نظر گرفته، باعث شده است تا افراد با شرایط مختلف بتوانند کالای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه کنند. برای خرید خودرو تیبا نیز امکان استفاده از هر کدام از طرح‌های سایت قسطی کلاب با توجه به شرایط و موقعیت کاربران وجود دارد. جزئیات هر کدام از طرح‌های این مرکز در سایت اصلی آن درج شده است که می‌توان با چند کلیک ساده نسبت به جزئیات هر کدام از آنها اطلاعات لازم را کسب کرد. در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر نیز می‌توان با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرد. 

خرید قسطی خودرو تیبا با چک

این سایت بهترین شرایط را برای خرید قسطی ماشین تیبا فراهم کرده است. در هر کدام از طرح‌های ارائه شده توسط این مرکز، مبلغ مشخصی از قیمت خودرو به صورت قسطی پرداخت خواهد شد. این طرح‌ها به گونه‌ای تنظیم و ارائه می‌شوند که گروه‌های مختلف کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد را با شرایط مختلف پوشش می‌دهند. نمایندگی‌های زیادی در زمینه خرید نقد و قسطی خودرو تیبا در بازار وجود دارند که هر کدام شرایط خاصی را ارائه می‌کنند. بسیاری از این مراکز نیز برای خرید قسطی خودرو، خدمات و قوانین یکسانی دارند. سایت قسطی کلاب با در نظر گرفتن شرایط گوناگون خریداران، اقدام به ارائه طرح‌های متنوعی کرده تا همه افراد بتوانند نسبت به خرید اقساطی خودرو تیبا اقدام کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو تیبا از قسطی کلاب

خرید قسطی خودرو تیبا از قسطی کلاب
یکی از خودروهای مقرون به صرفه ایرانی مدل تیبا می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو تیبا به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی...

خرید قسطی موتور سیکلت وسپا

خرید قسطی موتور سیکلت وسپا
یکی از وسایل نقلیه‌ای که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، موتور سیکلت است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی موتور سیکلت وسپا به بخش ...