خرید اقساطي پلی استیشن 4

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:02:13

کنسول بازی پلی استیشن 4 پر طرفدارترین محصول کمپانی سونی است. اگر شما تمایل به خرید اقساطي پلی استیشن 4 دارید به بخش بازی سرگرمی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي پلی استیشن 4

PS4

هشتمین نسل از کنسول‌های خانواده سونی در سال 2013 تولید و روانه بازار شد. تجربه‌هایی که از نسل قبل این کنسول‌ها به دست آمده بود، سبب شد تا تغییراتی در کنسول جدید فراهم آید. 

نسل هفتم در ساخت بازی‌ها با مشکلات و پیچیدگی‌هایی رو به رو بود. پس این بار، رابط کاربری با یک طراحی ساده عرضه شد و سخت افزار نیز مناسب با کامپیوترهای خانگی طراحی شد. قابلیت خرید قسطي پلی استیشن 4 در قسطی کلاب فراهم شده است.

دسته‌هایی نوین (کنترلر)

با وجود انتقادات زیادی که بر روی طراحی دسته‌های نسل قبل وارد شد، سونی تصمیم گرفت تا در طراحی دسته جدید یک بازنگری اساسی صورت دهد. این بود که دوال شاک را طراحی کرد، علاوه بر این تصمیم گرفت تا کنسول خود را با قیمتی ارزان‌تر از رقیبان به فروش برساند.

کنسول بازی

امکانات زیاد کنسول نسل قبل، دید سونی رو تغییر داد. دیگر نیازی به این همه تجهیزات در این کنسول نبود. دیسک‌های بلوری و پخش‌کنندها، تلویزیون‌های سه بعدی و موارد دیگر همه حذف شدند. تجربه جدید سونی ایجاب می‌کرد تا سادگی را در کنسول‌های خود عرضه کند و از تولید موارد جانبی جلوگیری کند، زیرا کنسول بازی تنها باید برای بازی ارائه شود. با خرید اقساطي پلی استیشن 4 حس هیجان را تجربه کنید.

مشخصات فنی

پلی استیشن 4 با یک حافظه 500 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت رم GDDR5 و از همه مهم‌تر یک پردازنده هشت هسته‌ای که به صورت تخصصی ساخته شده جگوار نام دارد و توسط شرکت AMD تولید شده است. 

به علاوه یک پردازشگر گرافیکی با ساخت اختصاصی که آن هم توسط شرکت AMD تولید می‌شود. این همه مشخصه بی‌نظیر، سرعت و دقت را در این کنسول افزایش داده است. با خرید قسطي پلی استیشن 4 سرعت و قدرت را مقایسه نمایید!

اتصال در پلی استیشن 4

این کنسول از طریق بلوتوث 2.1 و وای فای 802.11 b/g/n مصل می‌شود. وای فای با بیشتر مودم‌ها و دستگاه‌ها، سازگار است. بلوتوث امکان اتصال با برخی از تجهیزات قدیمی مانند دسته دوال شاک 3، بعضی از موس‌ها و کیبوردها را ندارد، همچنین این کنسول در قسمت پشت دارای پورت ورودی HDMI است و برای فیش‌های سه گانه AVI نیز، یک جای خالی تعبیه شده است، بنابراین بیشتر تلویزیون‌ها به این کنسول متصل می‌شوند. با خرید اقساطي پلی استیشن 4 به هر چیزی متصل شوید!

چه اقلامی درون جعبه کنسول است؟

• کابل HDMI

• کابل برق

• دسته‌ی بی‌سیم Dual Shock 4

• کابل میکرو USB برای شارژ کنترلر

• هندزفری ظریف برای اتصال به دسته و محدود کردن صدا به گوشی‌

طراحی ظاهری به چه شکل است؟

یک چندضلعی جذاب با جنسی از شیشه و پلاستیک، گویی دو مستطیل نامسطح به همدیگر چسبیده شده‌اند. اگر از بالای کنسول که در حالت افقی قرار گرفته نگاهی بیاندازید، محیطی شیشه‌ای را می‌بینید که دو سوم آن را پلاستیکی مات در برگرفته و یک خط باریک نورانی این دو محیط را از هم جدا می‌کند. 

اگر دستگاه را روشن کنید، خط نورانی آبی می‌شود. بر خلاف ایکس باکس، این کنسول را می‌توانید به هر دو صورت افقی و عمودی قرار دهید. با خرید قسطي پلی استیشن 4 زیبایی را مشاهده کنید!

ویژگی‌های مثبت کنسول پلی استیشن 4

بد نیست تا ضمن بیان نکات مثبت این کنسول، مروری بر ویژگی‌های فوق‌العاده این کنسول نسل هفتم داشته باشیم.

• طراحی جالب و خاص

• سخت افزار قدرتمند

• رابط کاربری دوست داشتنی

• طراحی جذاب دسته‌ها

• عرضه بازی‌های محبوب و انحصاری

پیشنهاد استثنایی خرید پلی استیشن 4

برای خرید این کنسول قدرتمند می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی در این فروشگاه مجازی بهره‌مند شوید. 

از طریق لیزینگ‌های موجود در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب وام دریافت کنید و اقساط خود را پرداخت نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي پلی استیشن 4 از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پلی استیشن 5 چکی

خرید اقساطی پلی استیشن 5 چکی
کنسول بازی ps5 یکی از بهترین محصولات برند سونی می‌باشد. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 چکی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته
یکی از کنسول‌های بازی که رقیب سرسختی برای ps5 است مدل جدید مایکروسافت می‌باشد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته...