خرید قسطی لاستیک خودرو

تاریخ انتشار:
1403/2/20 04:47:49

برای داشتن یک رانندگی ایمن و البته لذت بخش دارا بودن لاستیک هایی سالم و با کیفیت ضروری است. اگر الان در شرایطی نیستید که بتوانید لاستیک های خودرو را تعویض کنید بهتر است بدانید که با مراجعه به بخش وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب می توانید این محصول را به صورت اقساطی خریداری نمایید. 

خرید قسطی لاستیک خودرو

فروش اقساطی انواع لاستیک خودرو با شرایط ویژه

خرید قسطی لاستیک خودرو خبری خوشایند برای همه رانندگان است. از نظر ایمنی بعضی از قطعات خودرو در بازه های زمانی مشخص نیازمند تعویض هستند، همانطور که می دانید یکی از این قطعات لاستیک خودرو است. خرید اقساطی وسایل نقلیه این فرصت را فراهم آورده تا به راحتی از امتیاز فروش قسطی لاستیک خودرو بهره مند شوید و ایمنی خودروی خود را تضمین کنید. 

در واقع خودروی شما مانند خانه ی دوم شما است و تامین ایمنی این خانه یکی از ملزومات خواهد بود. همچنین خرید قسطی لاستیک خودرو می تواند نظم دهنده ی برنامه های اقتصادی شما باشد، زیرا خریدی به صرفه است که یک هزینه ی سنگین را به یک پرداخت چند مرحله ای و سبک تبدیل می کند. 

این فرصت برای کاهش هزینه ها موقع سفر و همچنین منظم نگهداشتن برنامه های مالی، بسیار موثر واقع می شود. خرید قسطی لاستیک خودرو می تواند جانی نو به خودروی شما دهد و بالانس و سرعت ماشین را نیز بهبود بخشد. بعلاوه لاستیک های نو و زیبا قطعا شمایل خودروی شما را زیباتر جلوه می دهند.

چه زمانی نیازمند خرید قسطی لاستیک خودرو هستید؟

برای اینکه مشخص شود نیازمند خرید قسطی لاستیک خودرو هستید یا خیر، لازم است که لاستیک های خودروی خود را بررسی کنید. نکته ای که در این رابطه لازم است بدانید اینکه لاستیک خودرو لازم دارد که هر 6 سال یکبار تعویض شود، این زمانی است که مواد تشکیل دهنده لاستیک همچنان مرغوب و کاربردی باقی می مانند، اما پس از آن دیگر نمی شود روی استحکام و عملکرد لاستیک ها حساب کرد به عبارتی تاریخ مصرف یک لاستیک شش سال است حتی اگر مورد استفاده قرار نگیرد. بنابراین برای دقت در انتخاب لاستیک و همچنین توجه به زمان مناسب برای تعویض آن ابتدا باید به تاریخ ساخت لاستیک علم پیدا کنید. 

به این منظور به دیواره کناری لاستیک دقت کنید، یک عدد چهار رقمی می بینید که دو رقم آخر آن نشان دهنده سال ساخت لاستیک است. اگر از این تاریخ شش سال گذشته باشد شما لازم دارید که با استفاده از خرید قسطی لاستیک خودرو لاستیک های خودروی خود را تعویض کنید. 

نکته ی دوم مربوط به سطح لاستیک ها خواهد بود، به لاستیک های خودروی خود نگاهی بیاندازید، اگر سطح لاستیک با آج ها هم سطح شده باشد، شما نیازمند استفاده از امتیاز خرید قسطی لاستیک خودرو خواهید بود. نکته ی دیگر این است که هر 50 هزار کیلومتر شما لازم دارید که لاستیک های خودروی خود را تعویض کنید، بنابراین نگاهی به کیلومتر شمار خودروی خود بیاندازید اگر به این رقم رسیده باشد شما لازم دارید که با استفاده از خرید قسطی لاستیک خودرو لاستیک های خودروی خود را تعویض کنید. بنابراین هر یک از نکات بالا به راحتی برای شما مشخص می کند که چه زمان نیازمند خرید قسطی لاستیک خودرو خواهید بود.

نحوه خرید قسطی لاستیک خودرو

خرید قسطی لاستیک خودرو یک فرصت مناسب برای فراهم آوردن خودروی شما است. اگر به دنبال استفاده از این فرصت طلایی هستید، لازم است بدانید که خرید قسطی لاستیک خودرو از دو طریق انجام می شود. طریق اول خرید حضوری است به این ترتیب به یک فروشگاه فروش لوازم خودرو مراجعه می کنید و با پرسیدن شرایط خرید قسطی لاستیک خودرو و پذیرش آن، این خرید را انجام می دهید. 

طریق دوم خرید غیرحضوری و آنلاین است، برای این خرید شما لازم دارید که در اینترنت یک جستجوی ساده بکنید و شرایط خرید قسطی لاستیک خودرو را در سایت های مربوطه مانند قسطی کلاب بررسی کنید. پس از بررسی شرایط و پذیرفتن آن می توانید از این خرید به صرفه بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو

خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو
خودرو دنا یکی از بهترین محصولات خودروسازی ایران خودرو می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو دارید به بخش وسایل وسلیه در..

خرید اقساطی خودرو رانا

خرید اقساطی خودرو رانا
رانا یکی از خودروهای جذاب ایران خودرو می‌باشد که شرایط ویژه خرید اقساطی خودرو رانا از بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب امکان...