خرید اقساطي ماشین لباسشویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/29 11:21:01

برند پاکشوما یکی از مشهورترین کمپانی‌های ایرانی می‌باشد که محصولات متنوعی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطي ماشین لباسشویی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي ماشین لباسشویی پاکشوما


بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84406

این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت دیگ 8 کیلوگرمی است، همچنین از یک صفحه نمایش زیبا برخوردار می‌باشد. سرعت چرخش موتور در آن 1400 دور در دقیقه می‌باشد و دارای ویژگی‌ مانند قفل کودک است. 

ماشین لباسشویی پاکشوما دارای برچسب رتبه انرژی A+++ می‌باشد. در ادامه قصد داریم تا پس از بیان ویژگی‌های این ماشین لباسشویی داخلی، آن را با مدل‌های مشابه خارجی مقایسه نمایید. قابلیت خرید قسطي ماشین لباسشویی پاکشوما در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی از نوع مخزن دار درب جلو باشد که لوله‌های ورودی آب سرد و گرم آن به صورت مجزایی قرار گرفته است. این ماشین لباسشویی پهنایی برابر با 600 میلی‌متر، عمقی برابر با 500 میلی‌متر و ارتفاعی 850 میلی‌متری دارد.

زاویه باز شدن درب ماشین نیز از صفر تا 180 درجه امکان پذیر است، همچنین مجهز به بخارشو می‌باشد. میزان صدای تولیدی در این ماشین 59 دسیبل و میزان صدای آبکشی در آن 78 دسیبل است. به علاوه قابلیت ویژه برای اضافه کردن البسه در حین کار دارد.  

این ماشین، دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و 5 برنامه کمکی است، همچنین از یک طلق محافظ برخوردار می‌باشد که بر روی درب قرار می‌گیرد. این کار به جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی صورت می‌پذیرد. قابلیت تاخیر در زمان شستشو در این ماشین لباسشویی بین یک ساعت تا یک روز است.

قابلیت تنظیم آب نیز، بین دمای 20 تا 90 درجه سانتی‌گراد انجام می‌شود، همچنین قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن بین 600 تا 1400 دور در دقیقه است. با خرید اقساطي ماشین لباسشویی پاکشوما لباس‌هایی به تمیزی برف بپوشید!

در این ماشین لباسشویی با برنامه‌های شستشوی متفاوتی مواجه هستید. برنامه شستشوی اقتصادی، برنامه شستشوی لباس نخی و کتان، وجود برنامه مقرون به صرفه و اقتصادی، برنامه شستشوی ملحفه و روتختی، برنامه شستشوی سریع در عرض 15 دقیقه، برنامه شستشوی البسه رنگی، برنامه شستشوی لباس‌های ضخیم، برنامه شستشوی لباس‌های کودک و لباس‌هایی که مراقبت از آنها ضروری است، برنامه شستشوی لباس‌های ورزشی و برنامه شستشوی خودکار خود دیگ ماشین از جمله این برنامه‌ها می‌باشد. با خرید قسطي ماشین لباسشویی پاکشوما یک دستگاه ماشین لباسشویی تمام عیار داشته باشید!

مقایسه TFU-84406 با یک نمونه خارجی (ماشین لباسشویی بوش مدل WAT24461IR)

این ماشین نیز مانند ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84406 از ظرفیت 8 کیلوگرم برخوردار می‌باشد. این در حالی است که سرعت چرخش موتور در این ماشین لباسشویی تنها 1200 دور در دقیقه می‌باشد.

مدل WAT24461IR همانند ماشین لباسشویی پاکشوما دارای لوله ورودی مستقل آب سرد و گرم و صفحه نمایش است. عمق این ماشین 100 میلی‌متر بیشتر از ماشین TFU-84406 می‌باشد. با خرید اقساطي ماشین لباسشویی پاکشوما به کارهای خود سرعت بخشید!

این در حالی است که برچسب رتبه انرژی آن از درجه A+ می‌باشد، بنابراین ماشین پاکشوما بهینه‌تر عمل می‌کند، همچنین قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار کردن را ندارد. 

در این ماشین تنها از بعضی از حالت‌های خاص پشتیبانی به عمل می‌آید. برای مثال داشتن برنامه‌های مخصوص چرخش و آبکشی بیشتر، شستشوی لباس‌های حساس و بچه، داشتن حالت صرفه جویی یا اکو واش، برخورداری از شستشوی سریع از جمله این امکانات است.

همان طور که می‌بینید بسیاری از قابلیت‌های موجود در ماشین لباسشویی پاکشوما در این مدل بوش به چشم نمی‌خورد و در عوض حالت‌هایی مثل شستشوی دستی یا دست‌شو در این ماشین وجود دارد. با خرید اقساطي ماشین لباسشویی پاکشوما یک ماشین با برچسب مصرف بهینه انرژی داشته باشید!

 خرید استثنایی ماشین لباسشویی پاکشوما از قسطی کلاب

برای تهیه این ماشین لباسشویی می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این وب سایت معتبر ایرانی، تسهیلاتی برای خرید لوازم مورد نیاز ایرانیان فراهم شده است. 

می‌توانید از لیزینگ‌های موجود در سایت اقدام به گرفتن وام نمایید و چند روز بعد وسیله مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي ماشین لباسشویی پاکشوما از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین ظرفشویی بوش

خرید ماشین ظرفشویی بوش
برند بوش به دلیل کیفیت محصولاتی که دارد در تمام دنیا معروف است. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی بوش به بخش لوازم خانگی در وبسایت ...

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس بدون پیش پرداخت

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس بدون پیش پرداخت
برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس بدون پیش پرداخت به بخش تلویزیون در دسته بندی...