خرید نقدی هدست سونی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 08:33:48

یکی از بهترین محصولات کمپانی سونی بی شک هدست‌های فوق‌العاده آن است. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی هدست سونی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی هدست سونی

هدست سونی

شرکت‌های بازی سازی یا به اصطلاح گیم سنتری مانند سونی و مایکروسافت، علاوه بر ارائه کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن به تولید لوازم جانبی و به اصطلاح اکسسوری محصولات خویش می‌پردازند.

برای مثال کنسول پلی استیشن 4 یک هدست جالب در محصول کنسول خود ارائه داده بود. البته این هدفون یک منوی کوچک و با کیفیت متوسط بود که به هیچ عنوان گیمرهای حرفه‌ای را ارضا نمی‌ساخت. 

بنابراین، برای حفظ رضایت این کاربران در بازی به ارائه هدست‌هایی مثل گلد و پلاتینیوم پرداخت. محصول جدید هدست ارائه شده توسط کمپانی سونی، برای بازی با کنسول‌های پلی استیشن 4 و 3 مناسبت است و از عملکرد صوتی بالایی برخوردار می‌باشد. در ادامه سعی داریم تا به معرفی این محصول بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی هدست سونی در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی مناسب

این هدست با ترکیبی رویایی از فلز و پلاستیک ساخته شده است و قابلیت تا شدن دارد. به علاوه، قابل حمل است و وزن مناسبی دارد. به ‌صورت ارگونومیک ساخته شده است. برای مثال، پدهای آن طوری طراحی شده‌اند تا گوش احساس خستگی نکند. 

هرچند که این پدها بسیار بزرگ هستند و از زیبایی دلنشینی برخوردار نمی‌باشند، ولی جنس قابل قبولی دارند و به هیچ وجه احساس بی کیفیتی را در ذهن القا نمی‌سازند.

این هدست وزنی 318 گرمی دارد و به خوبی قابل حمل است. خرید نقدی یا اقساطی هدست سونی یک هدست سبک و دوست داشتنی داشته باشید.

تحلیل عملکرد

بیشتر کلیدها در این هدفون در سمت چپ قرار دارند. برای مثال دکمه خاموش و روشن کردن، حالت‌های مختلف اکولایزر و تنظیم انواع صدا و حتی کلید خاموش ساختن میکروفون در سمت چپ قرار دارد و در سمت راست نیز امکانات صدای سه بعدی وجود دارد. 

صدای پلاتینیوم نسبت به مدل گلد بسیار با کیفیتتر است. زیرا در مدل گلد بیس صدای بسیار پایینی را داشت. با خرید نقدی یا اقساطی هدست سونی تفاوت را احساس کنید!

قابلیت صدای سه بعدی

مهمترین ایده در طراحی این مدل، داشتن صدای سه بعدی است. در صورتی که مدل قبلی از صدای 7.1 کاناله استفاده می‌کرد. با وجود این قابلیت در هنگام بازی می‌توانید صدا را در ارتفاع‌های مختلفی، با کیفیت‌های متفاوت گوش کنید! 

متاسفانه، فقط آنچارتد 4 توانسته است تا از این قابلیت سه بعدی استفاده کند البته قرار است تا سال 2017 در حدود چهار بازی معروف دیگر هم در بازی‌هایشان از این قابلیت بهره‌مند شوند.

تجربه صوتی

با وجود این هدست، حس تجربه موسیقی فوق‌العاده است! هرچند که نمی‌توان این گوشی را بهترین گوشی تماشای فیلم و یا موسیقی نامید، ولی نسبت به تست‌های مختص به گیمینگ یکی از بهترین‌های تولید شده در دنیا می‌باشد.

داشتن افکت‌های محیطی که به صورت سه بعدی در بازی پخش می‎شود، عملکردی توصیف نکردنی است! گویا شما در آن واحد از صد اسپیکر مجازی و به صورتی همزمان برخوردارید!

حذف این نویزها به خوبی انجام می‌شود. البته نمی‌توانیم ادعا کنیم که این هدفون دارای بهترین حذف کننده نویزهای محیطی تولید شده است. با خرید نقدی یا اقساطی هدست سونی بازی آنچارتد 4 را تجربه كنید!

باتری ماندگار

توجه به نوع بازی، میزان صدا و عوامل دیگر عمر این باتری چیزی در حدود 12 تا 14 ساعت است. با خرید نقدی یا اقساطی هدست سونی بدن نگرانی از دشارژ شدن با كیفیت بالای صوتی بازی كنید!

بی‌سیم و سیمی

وجود کابل سه و نیم میلیمتری صدا که درون محتوای ارائه شده توسط این هدفون قرار دارد، امکان اتصال سیمی آن را نیز برقرار می‌سازد. به علاوه، از یک دانگل وایرلس نیز برخوردار می‌باشد.

خرید هدست سونی

برای خرید این محصول عالی می‌توانید به قسطی كلاب مراجعه كنید و با كیفیت صدایی استثنایی بازی كنید! حتی می‌توانید برای این محصول وام بگیرید و بین 3 الی 5 روز بعد هم هدفونتان را سفارش دهید! پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی هدست سونی از قسطی كلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي ایرپاد پرو

خرید اقساطي ایرپاد پرو
برای خرید اقساطي ایرپاد پرو با قیمتی عالی به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید ...

دي جي کالا

دي جي کالا
هنگامی که بحث خرید اینترنتی پیش می آید، اولین فروشگاه آنلاینی که به یاد اغلب افراد جامعه می آید سایت دي جي کالا است. این مساله نشان از موفقیت...